Imke, Goed nieuws zeg!! Merel, Fijn dat je de 27e al terecht kan. Natuurlijk ben je ongeduldig. Alleen met hulp kun je zwanger worden....kom op met die hulp dan! Selam, Wat verdrietig! Kan inderdaad domme pech zijn..maar snap je ongeruste gevoel. Zou er zelf ook niet relax bij achterover leunen maar mijn nagels afkluiven..succes! Maris, Oh zo! Spannende tijden! Met de H bedoelde ik die winkel Oh Imke, Je smiley staat een beetje gek in je onderschrift. Denk dat je een andere bedoelde
@Selam, wel vervelend indedaad, maar ik heb ook al meer voorbij zien komen. Ik had een gestimuleerde cyclus, 11 eicellen, 6 bevruchtingen , 1 toppertje 4 in de virezer waar 3 van goed zijn ontdooid. Kortom het is 1 grote afvalrace en helemaal niet raar dat er es een eicel niet bevrucht wordt. Maar kan me de teleurstelling en zorgen wel heeel goed voorstellen!! @Imke, super dat je andere toppertje kon worden ingevroren! Kijk je wel uit??? Voorzichtig met die buik en bij twijfel bellen!! Overstimulatie is niet niks. Veel drinken (water) wordt volgens mij aangeraden toch???? Pas goed op jezelf!!
Selam, als ik de reactie van de arts lees denk ik dat er geen eicel was, dit is bij ons ook 2 keer gebeurt... ( en de arts had het ook over domme pech ja) heel erg zuur ja! Misschien nog even navragen!? Succes de volgende ronde! ik heb me ook steeds heel veel zorgen gemaakt en lopen piekeren, maar je ziet wat t resultaat is! en straks dat van Imke en Zowi natuurlijk! En jippie en merel, en iedereen!!!! Wauw imke een topper in de vriezer, super!! Kijk goed uit voor overstimulatie meid! Zo merel, dat is al heel vlot! Fijn! Zowi kruidvat testen zijn goed, lees er super ervaringen over. Maar je zult nu gewoon te vroeg hebben getest ja. Zet m op die laatste dagen! Elmo hoe gaat het ? Nataik, je moet je wel aan je belofte houden he , hoe gaat het?
Ik hoop ook dat je te vroeg was, je bent ook nog wel erg vroeg toch??? Spannend toch steeds, sterkte nog even voor deze laatste rot dagen!
Jeetje wat veel geschreven zeg, ben altijd zo slecht in reageren dan, vergeet steeds de helft... Oh ja HIM een supermooie buik, heb echt even zitten dromen, ik wil ook wel zo'n buik!!! Genieten meis!!
Ik ben jou ook vergeten ! hoe gaat ie nu !! En thanks, wen maar aan t beeld meiden, allemaal positieve vibes van mijn kant jullie kant op! Whaha zo is t rustig en zo post je tegelijk
Ja, je buik HIM! Prachtig, echt! Heeeeel mooi. Wat bijzonder he! Bijna 30 weken...whaaaaaa Hoe voelt dat, aftellen ipv optellen? Wanneer ga je met verlof? Weet je al hoe je het na je bevallingsverlof gaat doen? Hier gaat het goed! Dit is onze laatste week vakantie en we proberen echt ook wat leuke dingen te doen. Lastig hoor, je zit zo gauw weer in je dagelijkse sleurtje. Maargoed, naar Borkum geweest en morgen misschien nog even zwemmen met de knullen.
Selam, Wij hebben in eigen cyclus 4x geen bevruchting gehad. 2x wel en dat werd beide een vroege mk. De standaard ICSI bracht ons onze jongens!
@him: wel een eicel hoor. Ik heb m'n eerste punctie twee weken geleden gehad. En daar was in het tweede petrischaaltje een mooie eicel te zien Vandaag weer ongesteld geworden dus ik mag weer een afspraak maken voor de eerste echo van de tweede ICSI mnc. Fijn te lezen dat ook jullie je wel eens zorgen maken gedeelde smart is halve smart toch?! Truste!!!
Dan zal het inderdaad de bevruchting zijn... balen. Maar succes met je nieuwe ronde! komt vast goed, en ik had altijd het idee dat ze de ervaringen uit de rondes ervoor ook meenamen in de volgende ronde, het is toch voor hun ook afwachten en kijken hoe je lichaam reageert!
Dankje!! Gaat nu snel hoor, hoop dat het zo een beetje doorblijft gaan hihi. Bijna 30 weken, weer een mijlpaal! Ik heb al heel lang "verlof" zit vanaf week 23 ongeveer thuis ivm de bloeddruk en de hoofdpijn, dus de dagen zijn soms wat lang. Ik zal dus ook 6 weken vooraf officieel met verlof gaan, en zou dan 10 weken na de bevalling weer moeten beginnen. Ik vind dat nog wel wat vroeg, dus ik mag dan wat extra weken vrij nemen, en als ik denk dat ik/we er aan toe zijn dan begin ik weer. Wel fijn hoor! Dat dagelijkse sleurtje is (helaas) wel herkenbaar. inderdaad lekker er op uit trekken. Is borkum leuk? Wij willen er ook nog heen! Zijn jullie nog op vakantie geweest! in ieder geval alvast weer werkse!
Vanmorgen nog wat steken gehad links, en verder nog erg moe, maar dat ''rare'' gevoel is gelukkig weg! Lekker hoor dat geklets!
Is ook zo, van je bloeddruk! Ik ben er iets te weinig om alles te onthouden. Alles is wel al bijna klaar voor jullie ukje? Ik ga morgen mijn achterneefje knuffelen! Rammel de rammel..hihi We zijn in Frankrijk geweest, 3wk kamperen. Was super, echt genoten. Maandag moet ik weer werken, Ruben is nog lekker vrij. Mijn vrije dagen zullen dus voelen als vakantie. Spannend Imke, die gallige wachtweken!
Leuk he, mijn zusje heeft ook een klein meisje van bijna 4 weken nu, geweldig, maar opeens vind ik het ook een beetje eng (eerder nooit last van) Lekker hoor Frankrijk! En alles is zo goed als klaar voor ukkepukje, t zijn de details en de puntjes op de i en de boel allemaal wassen nog. kinderwagen krijg ik van mijn ouders, een paar weken vooraf krijg ik de maxicosi, en als ukkepuk er is komen ze de wagen ook brengen Ik denk dat hetgene wat op mijn lijstje staat en nog moet vooral spul voor mij is! Zowi test je vandaag?? Sterkte meid!!
hoi hoi even snel een vraagje waar haal je vandaag een zwangerschapstest weg !!! officeel pas morgen testen maar ik denk dat ik een licht streepje zie wil nog een test doen knuf zowi
hoi hoi geen idee geen koopzondag supermarkt die vandaag open is heb ik geen testen zien liggen pfff dit is killing hahah vanochten dacht ik een streep te zien nu is die opgedroogd en zie ik nog steeds dat streepje alleen wat duidelijker duf dus nu niet te gaan juichen van dat het zo is wil eerst zeker weten dus een andere test gaan doen pff had ik nu maar meerdere testen meegenomen pffff
SPANNEND! Jumbo euroborg is open! wel een stukje rijden dan denk ik, kun je niet beter even wachten op morgenochtend met ochtendurine? in ieder geval niet veel gaan drinken, krijg je een waterig plasje...
hoi hoi valt mee woon zelf in ten post is een 15 min rijden denk ik alleen moet ik om drie uur werken hahah dus gaat dat niet wou ook pas morgen weer testen hoor alleen heb ik geen test meer in huis dat het met ochten urine kan aangezien de drogist hier pas morgen middag open gaat pfff het is killing nu maar goed heb een beetje hoop vorige keer ging het op de ochten voor de testdatum al verkeerd nu nog geen teken de mond is nog ook erg mooi dicht dus afwachten knuf zowi