hoi hoi ja ik weet het niet in het echt is die ook wat duidelijker dan op de foto pffff vrijdag maar weer een test en anders een bloedtest aanvragen bel vanmiddag het verpleegspreek uur wel even kijken of wat die zeggen .......
Op hoeveel dagen zit je nu na de terugplaatsing? 16 dagen? Ja, bellen kun je altijd toch? Vindt het anders wel erg raar dat je een tweede streep hebt op wachtdag 14!? Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar weet het ook niet? Ik heb alleen nog maar 1 streek testen gehad.
Oh, zowi! Ja, ik zie toch echt een streep. Killing dit!!! Op welke dag zit je vandaag? En anders vrijdag maar weer een test. Kun je geen bloedtest aanvragen?
hoihoi maandag was de testdatum zit nu op dag 17 na terug plaatsing als ik maandag nog niet ongi ben wil ik graag een bloedtest hebben om het zekerheid te krijgen ........
ZOWI!!!! DAT ZIJN 2 STREPEN!!!! Je bent zwanger! Nog wel even voorzichtig zijn, omdat het misschien nog mis kan gaan maar echt heel vaag vind ik hem echt niet hoor! Hij is best duidelijk! Ik had zowieso al een beetje het gevoel dat het nog wel es raak kon zijn bij jou!!
De eerste week voelde ik van alles en nu praktisch niks meer! :s wel heb ik een gevoelige rechter lies.
Zowi meid, ik zie een streep! hij is een beetje vaag, maar hij is er! En wat is er nodig voor die streep? het zwangerschapshormoon!! Een voorzichtige gefeliciteerd hoor! Morgen nog een keer testen en even vergelijken! niet iedereen test natuurlijk met een knaller, het is maar net hoeveel hcg je nu al hebt! Mooie ochtendurine opsparen meid haha! (ben een beetje hyper) Wij zijn terug van 3 dagen eiland, vandaar dat ik ff off was, morgen weer een controle, geboorteplan bespreken! (spannend!!!!)
Vreselijk dat voel ik wel wat?-Voel ik niks? Spelletje. Wat mij een heeeeel klein beetje rust geeft is dat de eerste zwangerschapsklachten vaak voelen als ongesteld worden (zeggen ze ik weet het ook niet hoor) Dus maakt het eigelijk geen r**t uit of je al dan niks voelt want het zegt toch niks . En ik hoop dat die lies een dijk van een zwangerschapskwaal is! Kop int zand en voorbereiden op je vakantie!! Ga maar lekker genieten daar!
zowi, ik zie echt een streepje, zonder te turen!!! o wat gaaf...ik ga keihard voor je duimen dat hij morgen nog duidelijker is...
Zowi, ik reken hem meer dan goed hoor!! Gefeliciteerd! Soms komt het wat later op gang hoor, dat kan! Een tante van mij heeft nog nooit een echt positieve test gehad, maar wel twee dochters! Ik zou morgen toch even bellen en vragen om een bloedtest. Ik had ook altijd wat gedonder met testen en kreeg ook geregeld een bloedtest hoor! Beetje doordrammen! Wat heeeeeeeerlijk zeg!!!
@Zowi, ik met mijn -6 zie duidelijk een streep. Ik zou gaan bellen en zeggen dat je van die onzekerheid af wilt en een bloed test wil. Beetje overdrijven desnoods Blijf voor je duimen.
Imke, vast al vaker vertelt, maar ik was ervan overtuigd dat ik ongi werd, had me toch een buikpijn onderin! en al een beetje bloed gezien, dus het lijkt vreselijk op elkaar! En ja ik bruis hihi. controle was weer goed, ukje ligt iets boven het gemiddelde lijntje (daar komt mijn nachtmerrie dat ik beval van een peuter!) maar ach, elk kind volgt zijn lijntje, en afwijken kan ook nog! bloeddruk was verbazingwekkend laag haha 120/78 Zowi ben benieuwd of je vandaag hebt getest of toch morgen?