Zowi, ik hoop dat je duidelijkheid hebt!! Imke, tsja, dat is mijn droom, dat ik een hele grote baby krijg, durf niet eens maat 50 te halen haha! jij gaat mooi op tijd weg meid! wat een schijtweer zeg! Maar ach het is al een hele poos heel mooi geweest! We moeten de natuur ook wat vocht gunnen!
hoi hoi hier is het gisteren helemaal mis gegaan veel bloed verloren en een grote stolsel volgens arts een mk moet maandag bellen voor een echo om te kijken of alles weg is verlies nog steeds bloed verder niks erg verdrietig begon er net in te geloven dat ik zwanger was pfffffffff nu ik dit schrijf kan ik wel weer janken maar goed het help niks nu kijken wat we gaan doen of toch stoppen een tijdje of door gaan ik weet het niet maar eens overleggen met de arts volgende week knuf zowi
Och Zowi! Wat vreselijk kloten zeg!! heel veel sterkte, dikke smok!! Doen waar jullie je bij goed voelen! Heel veel sterkte lieve schat!
Nee Zowi, wat een verdrietig bericht .... ben er stil van... Sterkte... Denk goed aan jezelf... Imke geen bye bye hoor, denk aan mijn verhaal, alles kan, blijf positief! Knuffels meiden!!
oh Zowi wat vreselijk nieuws meid, heel veel sterkte... Weet niet meer te zeggen, tuurlijk ben je vreselijk verdrietig. @Imke, ik vind het voor jou toch wel een beetje vroeg om conclusies te trekken hoor, snap je wel heeeel goed, roep zelf ook rond deze tijd dat het mislukt is... Maar geef nog niet op! (En laat zeker je vakantie niet verknallen hè...) Voor allebei en wie het ook wel even gebruiken kan een hele dikke virtuele knuffel!! *HUG*
Jee, zowi... Wat verdrietig. Zo'n mooie test, eindelijk een streepje... Sterkte meid! Imke... Officieel nog 5 dagen te gaan toch? Ik kan me je onzekerheid goed voorstellen. Ook sterkte in deze onzekere dagen. Xx
Dank jullie wel dames! Mijn ongesteldheid begint altijd zo, dus vandaar dat je gelijk denkt dat het over is.. Ik zal het morgen of zondag merken! Ik hoop natuurlijk dat het wegblijft, maar wil wel realistisch blijven! Slaap lekker alvast lieve schatten!
Op de een of andere manier denk ik ook zo, om me een beetje voor te bereiden op wat komen gaat. Zodat een teleurstelling minder groot is of zo. Een mens zit raar in elkaar. Ik snap het helemaal hoor Imke! Zo, en nu echt slapen!!!
Tot over 2 weken! Zijn nu in EELDE! Zitten niet eens naast elkaar in het vliegtuig! Hoe ruk is dat!! Anyway; heel veel geluk & sterkte gewenst allemaal! En, wil veel goed nieuws lezen als ik terug ben lady's! Kiss!
Zowi: Nee!! Wat oneerlijk zeg! Ik snap dat je je flink geflest voelt.... ...zooi zeg! Ik weet zo goed hoe dit voelt. Hier ook tijdens eigen cyclus, twee keer een tp, twee keer positief en tot twee keer toe ging het binnen een paar dagen mis. Een vroege miskraam..hoe ruk! Heel veel sterkte meid! Imke, Nou zeg! Ik hoop dat je het lekker ontzettend mis hebt! Geniet van je vakantie!
Zowi hoe gaat het nu met je? Mariska hoe gaat het bij jullie? Jippie en bij jou? Hoop dat Imke een Heeeeeele leuke vakantie heeft!
Hier vandaag begonnen met de stimulatie dus zal eind volgende week mijn vakantie wel afluiten met een punctie! Heerlijk weer, we zijn vandaag voor echo geweest, nog even de stad in, lunch op het terras 2 broeken en een shirt gekocht en jippieman heef ook 4 shirts gekocht. Lekker vakantiegevoel thuis. We hebben ook besloten thuis te blijven, wel zo rustig, ook met de pup en vanuit huis kunnen we ook een hoop leuke dingen doen. Straks even de BBQ aan! (Alleen wijntje 's avonds ontbreekt, ben bang dat dat niet zo goed is voor de eitjes dus dat doe ik maar niet meer, misschien slaat het nergens op, maar het voelt wel goed..) W.b.t Imke, ja fijn voor haar die vakantie, maar ja zo blijven wij wel extra lang in spanning! (OH IK HOOP HET ZO!!!) @HIM, nog steeds goed met de bloeddruk? Ik hoop dat je je fantastisch voelt! @Zowi, gaat het weer een beetje??
@Jippie, spannend, weer begonnen met een nieuwe poging. Heel veel succes en een fijne vakantie! @ Him, met mij gaat alles goed. Lekker druk hier met de kleine en voorbereidingen treffen voor ons huis wat in de verkoop komt. Maandag komen ze foto's maken. We zijn begonnen om ons alvast wat te orienteren in de huizen die op dit moment te koop staan.Hebben gister al een huis bekeken. Maar goed eerst moet die van ons verkocht worden. Ons kleine meid begint steeds beter te lopen, echt heel schattig. Hoe gaat het met jou? Hou je het nog een beetje vol en hoe lijkt het met je bloeddruk?
hoi hoi hier even een kort berichtje .. hier gaat alles redelijk goed paar dagen piep gehad en daarna weer doorgegaan met leven heb twee dagen last van bloedingen gehad nu alleen bruinverlies erg vreemd allemaal morgen weer arts bellen van hoe of wat knuf zowi