IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hey Zowi, goed even weer van je te horen. Lijkt me ook behoorlijk piep als je er zo dicht bij bent en dan toch weer moeten laten gaan. Zo oneerlijk. Fijn dat je het weer een beetje op kan pakken, je weet dat het kan gebeuren, maar als het dan toch echt zo is is het wel even andere koek denk ik. Hopelijk mag je weer gauw verder als je dat ook graag wil natuurlijk!

2. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Jippie wat klink je lekker positief! heerlijk!
    Toch weer spannend hoor nieuwe ronde! En lekker doen waar je je goed bij voelt!!
    Bloeddruk gaat goed, fantastisch voelen iets minder, de kwaaltjes etc zijn minder leuk, maar verder geniet ik volop van een lekkere bewegende ukkepuk!

Mariska fijn dat het zo goed gaat, toch weer spannend he met het huis, ik spiek af en toe ook al, maar pffff wat duurt dit lang. overigens staan er meer huizen hier in deze buurt al langere tijd te koop... Hoop dat het jullie veel sneller af gaat!

Zowi dat is wel een vreemd verloop van je menstruatie dan... Nog een dikke knuf meid!

wbt Imke, als ze vandaag positief nieuws had, zou ze me whappen, maar heb nog niks gehoord. ga ze maar niet storen op hun vakantie... we horen het vanzelf, maar ik vrees toch "het ergste" als ik het zo mag zeggen...

Jeetje morgen alweer 31 weken, aftellen begint wel een beetje, buurvrouw zei gister; wie weet beval je over 6 weken *slik* !!

3. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Heyitsme, gaat idd snel. Hoop dat je vooral geniet.
    Vrijdag is voor mij weer een spannende dag. Afgelopen maandag en vandaag een echo. Het gaat dan toch best weer snel. We hopen dat we meer geluk hebben dan de laatste keer, nu wel een deling en terugplaatsing!

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Oh dat is niet zo mooi, had graag een positief berichtje gehoord... Ik hoop nog steeds een beetje, dat ze het te druk heeft ofzo...(misschien tegen beter weten in, maar ik wil het zo graag)

Jeetje HIM, ja dat schiet op zeg, over 6 weken misschien bevallen... En dan ben je moeder, WOW! Nog maar even lekker genieten van die mooie buik!;)

5. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Nu niet de mogelijkheid om op iedereen te reageren! Vanmorgen getest, negatief. Kloten op zijn zachts gezegt! Tij is om!

Kus!

6. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Hè bah... Sterkte!!!

7. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    jakkes Imke, dikke knuffel

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    hè Imke, knap waardeloos zeg! Had niet verwacht wat van je te horen, had ook liever ander nieuws gehad. Weet niet zo goed wat te zeggen, had het je zo gegund. Ik hoop dat je nog wel een fijne vakantie kan hebben, kan me voorstellen dat het wel een domper is. Ik zeg; 'kop in het zand en eerst genieten van de rest v/d welverdiende vakantie!'

9. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    BALEN Imke, dikke knuf! Probeer inderdaad lekker te gnieten van deze vakantie!

genieten die ik zeker, vooral die ochtendgym in mijn buik van uk is leuk. Ik slaap ook nog op mijn buik 's nachts, bizar he!

10. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Dat is flink, slapen op je buik! 31 weken, wauw gaat snel! Zit nu ff op wifi! Het is flink warm hier, doen veel leuke dingen. Heb Umcg vanmorgen gebeld. Wachten op mijn ongesteldheid dan nog een x wachten op mijn ongesteldheid, dan een echo en evt cryo terugplaatsing, als die goed ontdooit! En ik maar denken dat een cryo terugplaatsing gelijk mocht! Jippie; heel veel succes! Mooie eitjes kweken!

Byebye!

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ohnee, wat balen zeg!
    Sterkte meid!

12. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Even een positief berichtje. Vandaag een punctie gehad! Hopen op een bevruchting/deling! Als alles goed mag gaan, zondag de terugplaatsing!

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

He Selam,
    Hoe heb je het ervaren?
    Ik was vandaag nog bij poortweg 10 en dacht nog, zal ik even naar boven... maar voelt toch gek. Ik was ook alleen.
    Ik hoop dat het mooie weer jullie embryo's mooi doet groeien!
    Hoeveel eicellen hebben ze kunnen oogsten? (of deed je eigen cyclus?).
    Succes met afwachten!
    Elmo

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik weet het alweer, eigen cyclus! Je schrijft ook in het ec topic.

1 goede eicel dus *minimaal* ...pfff goed zeg! Dat hij er nog zat en zeer w.s. rijp is!
    Spannend, duimen tot zondag!

15. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Op weg naar het ziekenhuis!

16. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Gelukkig een terugplaatsing! Super meid!

17. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Dat is goed nieuws:D!

18. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Een driedelige embryo, volgens de gynaecoloog prima. (Ik dacht dat je een twee of vriercellige moest hebben...)Dus daar vertrouwen we maar op. Ik houd jullie op de hoogte... Wel raar hoor!

19. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Succes meis!

20. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Selam goed nieuws, aantal cellen maakt niet uit joh! Lekker broeden!
    Hoe gaat het verder?

Nataik laat je ook even een teken van leven zien, ben benieuwd hoe t met je gaat! ;)

Deel Deze Pagina