Helaas gaat t niet door (volgende week wel?) Voel me alles behalve fit, denk aan een buikgriep omdat mijn darmen 2 keer heel vreemd deden, maar dat was het. T idee dat ik ontplof in mijn hoofd, maar rood is ie niet, vlagen van hoofdpijn, beetje benauwd soms, kortom algehele malaise... (geen leuk gezelschap iig) Vriendlief heeft zijn tripje naar t boorplatform op de noordzee al afgezegd, hij wil niet weg die schat... Gelukkig had ukje net een lekker feestje in mijn buik!
Och jeetje...nou, die kleine moet toch nog ff blijven zitten waar ie zit hoor! Ik hoop volgende keer beter. Anders maken jullie er een klein kraamfeestje van Beterschap! Laura
Ja jammer hè.... Maar goed het is niet anders meid, zit je zelf ook niet op te wachten. Volgende week wordt hem niet denk ik (voor mij niet tenmiste, jullie kunnen natuurlijk gewoon afspreken!) Beterschap in ieder geval!! En laat je maar lekker verwennen door je mannetje, wel fijn dat ie thuis is! lfs!
Weet niet echt waar ik last van heb, mijn jeuk neemt weer toe (gek word ik er van) en dus dat grieperige gevoel, maar geen koorts of verkouden of wat dan ook. Heb er geen fijn gevoel bij, was t umcg met me eens, dus ze gaan me zo even nakijken!
Hè bah, fijn dat ze je ff checken... Heb ook een beetje raar onderbuik gevoel. Succes, ik denk aan je!
Thanks lieverds! Ze hebben mijn bloed weer geprikt, mooie is dat ze dit kunnen vergelijken met vorige waardes, daar wordt ik morgen over gebeld. Mochten de waardes toch echt te hoog zijn, dan kan het gevaarlijk zijn voor de kleine en dan gaan ze al denken/spreken over inleiden Dus op hoop van zegen dat dat niet t geval is! (kleine moet echt nog even zitten hoor, voor zijn/haar gezondheid, maar ook voor t geestelijke aspect van mijn kant ) En anders is het een kwestie van de jeuk uitzitten en wachten op een veilige termijn als die jeuk zo blijft! Verder een uur aan de ctg gelegen, kleine was toch wel wat te rustig, na een ruim half uur moest ik op mijn zij en 2 glazen appelsap drinken, en ja hoor het duurde even en toen had ik een stuiterballetje in mijn buik. Ze waren heel lief voor me! dat was heel fijn.
Bah HIM, wat weer spannend zeg, fijn dat je direct terecht kon! Goed dus dat je gister je rust heb genomen! Gelukkig dat het stuiterballetje zo goed reageerd op appelsap, lijkt me wel een heel fijn gevoel! Wat erg van je jeuk zeg, lijkt me ook waardeloos! Maar jeetje denken aan inleiding, nee dat moet toch maar niet zeg, hoop dat ze morgen met goed nieuws komen wbt je bloedwaardes. Ik ga ervoor duimen hoor! Lfs
fieuw, goed nieuws zeg!!! Kan me voorstellen dat je je beter voelt, lekker genieten van het mooie weer! Ik hoop dat het weer vant weekend ook mooi wordt!
Jeetje voel me hier toch ineens K*T! Werd vanmorgen wakker met het gevoel dat het mislukt is, voel me ongesteld, zonder bloedverlies, geen last meer van de boobs, jankerig, moe en pijn in de bm. Bah baal er zo van, ik ben er in dit stadium ook altijd van overtuigd dat het mis is en dat klopt toch altijd nog.... Bah zwanger worden is niet leuk zo .
thanx. Ik mag pas 4 oktober testen, maar dat ga ik niet redden denk ik, was vorige keer ook al ongesteld. Ik ben 3 okt. vrij, ga dan een test doen als er dan nog geen bloed is. Had vorige keer op 11 dgn na tp wat bloedverlies, dat heb ik (ook 11 na tp) nog niet. Ik heb altijd een lf van 12 dgn en zelfs met een gestimuleerde cyclus met punctie en lutinus hield mijn lichaam zich hieraan, dat verzin je toch niet.... Heb jij al een 'gevoel'?
lastig is dat he...dat je precies weet wanneer het zou moeten komen...maar je hebt nu nog verder geen ongi? het is ook zo balen dat wat je voelt van een aankomende ongi ook een zwangerschap kan zijn... je zit nu op 11 dagen na tp? Hoe ik me voel? ik voel eigenlijk van alles en het ene moment heb ik weer goede hoop en het andere moment word ik gek van de onzekerheid en ben ik er echt van overtuigd dat het nu niet gelukt is... ik haat dit wachten...ik mag pas 8 okt testen...maar weet ook niet of ik dat ga halen....
Ja, 11e dag ik had de 19e tp, die dag meegeteld dan. Nee ben nog niet ongesteld, maar dat wordt tegengehouden door de utro volgens mij... Ja die wachtweken zijn waardeloos, vooral deze dagen. Ineens krijg ik dat gevoel, wordt emotioneel en zie het niet meer zitten. Volgens mij is dat gewoon het hormoon dat vrijkomt als ik niet zwanger ben en wat het lichaam klaar maakt voor menstruatie.
Jippiejee, ik wil je niet hoop geven, maar ik heb altijd het gevoel gehad dat ik ongi werd, zelfs toen ik al positief getest had...
Dat had ik dus ook Marj! Meiden, geen bloed is goed! (snap dat dit als een dooddoener over kan komen..) ik hoop dat je er faliekant naast zit Jippie! Ze zijn zo rot die wachtweken, vooral die tweede, en alles wat je lichaam doet enzo... pfff Dikke KNUF!
Maar dan incl. alle symptomen? Geen gespannen borsten meer moe jankerig, vaker naar WC (NR 2) etc.etc.??? Gewoon precies hetzelfde als dat ik ongesteld moet worden... Ik (en Imke met mij hadden het er laatst nog over...)kunnen ons niet voorstellen dat je je niet anders voelt als je zwanger bent. Lees ook zo vaak voor een posi test dat ze zo'n last v/d boobs hebben enzo en dan testen ze een paar dagen later positief... Ach ik weet het ook niet hoor, heb zo vaak gelijk gehad dat ik ook niet meer kan geloven dat het nog es gaat lukken en ik ongelijk heb..