IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik voelde me alles behalve zwanger... Toch 2 kinderen.
    Ik sluit me aan bij: geen bloed is goed.
    Heel veel succes met afwachten..!

2. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Wat duurt wachten dan lang... Sterkte dames!

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Nog steeds geen bloed, hield utro de menstruatie bij jullie ook tegen? Ik had vorige keer Lutinus, daar werd ik gewoon ongesteld doorheen!

4. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Bij mij wel, eerste x na 5 dagen later ongesteld na het testen, tweede x 2 dagen later ongesteld na het testen!

Spanning stijgt..

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Nou zal wel de Utro zijn dan...

6. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Je zult het donderdag weten! ;)

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    nou ik denk woensdag al wel hahaha...

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik heb trouwens ook even een blik geworpen in het DD forum...

9. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Zal ik woensdag ff bakkie halen?!

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Oh das goed hoor!!! Of ik es bij jou?? We faxen nog wel even;)!

@Him hoe gaat ie nu met jou???

@all, ik gebruik deze keer voor het eerst utro ipv Lutinus, maar ik vind dit veel minder vervelend, dus wat mij betreft is Lutinus het extra geld niet waard!!! (Ik ben aanvullend verzekerd, heb het wel terug gekregen!) Ik ga het ook nog even laten weten in het UMCG, het kost al geld genoeg, toch zonde als je er geen voordeel van hebt!

11. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Mag ook wel bij mij hoor, zit ik ook niet met vervoer! Vriendje heeft middagdienst! :)

Staat er wat nuttigs in dat forum?! Oja, bij ons in het voorlichtingsgesprek zeiden ze ook al dat Lutinus meer troep gaf, dus ze weten het wel!?

12. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Jippie, ja alle signalen van ik word ongesteld, behalve dus die kleine "bloeding" 5 dagen voor het testen...1 dag voor t testen, wist ik t gewoon, niet vanwege mijn lichaam, de signalen, maar in mijn hoofd... moeilijk uit te leggen (terwijl je ergens nog wel twijfelt!) Maar tot die dag was ik echt negatief!

Fijn dat je ervaring beter is met Lutinus!

Hier alles ok/beter. jeuk houd wel aan, maar goed, t is een zwangerschapskwaal. donderdag bij de controle weer ff bloed checken voor de zekerheid. Artsen nemen t zekere voor t onzekere.

Vannacht is mijn oma overleden, dus dat is ondanks de leeftijd en de manier van heengaan , toch verdrietig.
    Zeker omdat we/ik onze kleine spruit nog wel hadden willen showen natuurlijk!

Hoe is t met de rest?

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ach HIM, gecondoleerd, ja ik snap heel goed dat je heel graag de kleine had willen laten zien. En hoe oud en hoe ze ook heengaan, het blijf altijd moeilijk om iemand die je lief is te moeten laten gaan! Sterkte!

p.s. mijn ervaring met utro is juist beter...

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Bijzonder, ze schrijven standaard Lutinus voor en als je utro wil moet je dat aangeven.Lutinus zal minder troep geven, maar je moest wel meer bijbetalen. Ik ben dat utro vragen vergeten, maar omdat het werd vergoed vond ik het ook prima, het gaf immers ook minder troep, wat ik me later bijna niet kon voorstellen hahaha, had gewoon geen zin in paardrijden ivm... nou ja je snapt het wel... Daarom nu ok recept utro gevraagd!

15. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Sorry Utro (heb er dan ook geen ervaring mee ;) blijkt wel )

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Jij blij;)!

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Spannend!

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    haak even in.. lutinus gaf bij mij juist meer rommel..
    al zou ik het denk ik wel weer gebruiken gezien de zwangerschap, maar dat komt omdat ik die twee aan elkaar link denk ik. Utro zal net zo goed zijn.

19. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    jippiejee, hoe is het met je? hou je het nog vol?

20. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Bij mij dus ook, maar heb het net andersom, heb een beter gevoel bij utro, omdat ik nu nog niet ongesteld ben en met lutinus dus al wel, dus heb ik het gevoel dat utro beter zijn werk doet bij mij, het verlengen van mijn iets korte lf! Hahaha, grappig hè hoe je er een 'gevoel' bij kunt hebben!:p

Ik hou het trouwens nog net vol, morgen testen, aaaaaaaah! Toch wel spannend ondanks dat ik zaterdag al zeker wist dat ik ongesteld werd...

Deel Deze Pagina