Ik denk dat Mariska een leesbrilletje nodig heeft, hihi. Ik denk dat ze Regi en Riv door elkaar haalt! Hier dag 1. Tampony's uit de kast gehaald!
Bloos bloos bloos eeeeeuuuuuh leesbrilletje???????????? met -6, had denk ik mijn lenzen verkeerd om in. Sorry Riv ik bedoelde het berichtje van Regi Hey Mijs, toch cd 1 vandaag, heb je overleg gehad met de vpk?
En dan nog zegt ze niet dat ze zich niet thuis voelt Mijs, dag 1 zag ik! Whoehoeeeee (ik zou er gewoon lekker een taartje op eten )
Oh mijs spannend zeg. Ik moet nog 13 dagen wachten en dan wordt ik ongi, lekker hoor ik duim heel hard voor je en ik hoop dat je het deze maand lukt zeg. Ik heb toch wel wat grappigs gedaan in het zh. Mijn man en ik hadden de dikste lol. We noemden mijn ei nou ja achteraf alleen een leeg eierdopje een paasei. We hadden een grote zak met grote paaseireren gekocht en die hebben we meegenomen na het zh voor de mensen van de ivf en het lab. We wouden ouwehoeren dat ze die maar moesten gebruiken. Maar ja ik had de punctie gehad en daarna waren we erg verdrietig dus kon ik de lol op dat moment er niet van in zien. We hebben ze dus maar zo gegeven. volgende keer beter ha ha. Maar we vonden het zelf wel leuk bedacht al zeg ik het zelf. liefs Riv,
Riv, das precies waarom Stijn in mijn zwangerschap "kuikentje" was. Ik zat met Pasen in de wachtweken. *knuffel* Lief trouwens, die eitjes!
Ha ha, leuk super. echt schattig. Elmo hoe ging jij om met deze moeilijke periode. Wat heb jij allemaal voor behandelingen gedaan? En hoelang ben je bezig geweet? liefs Riv.
He Riv, We zijn in 2003 begonnen en in 2007 is Ruben geboren. 6x ICSI eigen cyclus 1x ICSI hyperstimulatie Ik vond het heel moeilijk, vooral geen tp. Wel alle 6x een ei gehad. Positief blijven. Onder mijn naam stond: eeuwige optimist Het blijft k*t met peren he...
Oke ik ben echt blij voor je. Heb je met stijn ook icsi gedaan? Ik zal echt mijn best doen. Liefs riv
Ja, voor Stijn gingen er 3 cryo's en een hyperstimulatie door Ach, positief zijn kan natuurlijk niet altijd, maar het maakt de periode wel wat dragelijker
Hey meiden, het kwartje is gevallen Ik snapte er al niets van. Sorry Regi, was er even niet bij met mijn gedachten. Heb net mijn haar weer wat geblondeerd, daar gedraag ik mij ook altijd zo naar..............zucht................. Sorry meiden voor mijn kippig gedrag. Zal in vervolg even beter lezen.
Hee, avondje weg geweest, moest echt bijlezen hier, dat maakt zp-verslaafde Mijs niet vaak mee op het UMCGtopic! Gezellige Paasboel, hier! Riv, wat een geweldig leuk en lief idee van die paaseieren voor de ivf-afdeling! Kan me voorstellen dat wanneer na de punctie er geen Riv-ei is, dat dan ook je enthousiasme over de paaseieren bekoeld is. Hihi, Elmo, kut met peren... Mooi dat het kwartje viel, Mariska, haha, liever laat dan nooit! Regi, je bent wat mij betreft nog steeds helemaal welkom hier hoor, jullie geluksvogels hebben/krijgen immers UMCGkuikentjes, jullie geven me hoop!
Net wat mijs zegt blijf vooral. Ik ben alleen maar blij dt ik dingen kan vragen enzo. En dat het jullie gelukt is is geweldig en ik hoop dat wij ook dat geluk mogen hebben. Fijne dag iedereen. Liefs RFiv.
Een hele goede morgen, hier meld de blonde doos uit het Noorden zich weer. net naar kamer 9 geweest en echt een verassingsei vandaag. CD 12 gelijk al een ei van 18mm Heb de eerste prikken alweer gezet Wat gaat dat snel ineens............ Morgen weer heen voor echo en dan afspraak voor de punctie, wordt weer spannend.
Hier@ Ik schrok me wild vanmorgen manlief heeft al twee dagen last van de buik.Is nu naar de dokter zegt zal de blinde darm wel zijn ik zeg doe normaal gek! zal me benieuwen hij gaat niet gauw uitzich zelf naar de dokter. Heb niets bij gelezen , ben al drie dagen bekaf waar van geen idee. Zal de volgende keer weer mijn best doen. Zal dat van de MRI komen die ik maandag heb gehad? Hoe gaat het verder hier?
Meiden Manlief komt net thuis we gaan zo naar het ziekenhuis voor onderzoek. Ze vermoed een ontsteking bij de prostaat. of elders. Jullie horen van mij.
Tjee, Marnat, dat is schrikken! Sterkte voor je man! Hoop inderdaad net als Mariska dat het mee valt. En dat je zelf zo moe bent, bah. Vervelend, jullie hebben het wel even zwaar, zeg! Mariska! Wat een verrassing! Je lijf heeft zin in een PaasPunctie! Dat wordt eieren zoeken met de paasdagen voor de laborant, haha! Behalve een vrolijk pasen bij deze een vruchtbare paas gewenst!
Marnat: Schrikken zeg! Ik hoop dat alles oke is bij Marnatman! Mariska: Zooooooooo! Jouw stokkies hebben er echt heul veul zin in zeg! Helemaal goed!!