Meiden, heb ff een vraagje aangezien jullie ook in het umcg lopen..ik ben vandaag ongi geworden en moet op dag 3(maandag dus) een afspraak maken voor diezelfde dag...weten jullie of ik ook int weekend kan bellen, of moet ik maandag bellen voor dezelfde dag? Hoop dat jullie me verder kunnen helpen
Ff snel. Bloeduitslag was goed! Gelukkig. Verder ben ik flink herstellende van de griep. Was echt ff op. Emotioneel lichamelijk. Heb ook slaappillen gehad. Die hebben echt geholpen om die cirkel van niet slapen etc te doorbreken. Kom later uitgebreider reageren en jullie verhalen lezen. Liefs!
Goed zo Him, fijn dat de uitslagen weer goed zijn, wat een opluchting! En gewoon lekker HIM tijd blijven houden hoor! Zorg goed voor jezelf, dan zorg je ook goed voor je uk!
Goed te lezen HIM! Rustig aan nu hoor, probeer te genieten van die laatste weekjes getrappel. Je gaat het nog missen! Laura
Thanks dames, lief! Hoe gaat het hier? Elmo, trappelen? wat is dat? hihi, krijg gewoon hele lichaamsdelen tegen me aan gebeukt! En volgens mij loop ik nu met indalingspijn, auch.... Trek je het een beetje Jippie, lijkt me zo heftig, teleurstelling op teleurstelling... gaan jullie door voor de cryo's? Selam alvast succes morgen! (zie het aan je onderschrift!) Zowi poosje gemist, hoop dat alles goed is met ze! Ohja, heeft iemand voor mij het adres van de poli voortplantingsgeneeskunde??
Whahaha...ja, een knie, een kont een schouder....je voelt je soms net zo'n bokskussen he! Indalen kan goed zeer doen inderdaad. Ik voelde dan echt zo'n hele gemene scherpe pijn (als je loopt ga je het liefste even wijdbeens staan...wachten tot het over is.. maarja, dat lijkt ook zo raar he). Ik hoop dat jullie ukkepuk zich nog even gedraagt!
Nou him, de laatste loodjes... Geniet er nog maar ff van! Vanochtend een punctie gehad en de opbrengst was een mooi eitje. Nu lekker uitgestrekt op de bank en hopen op goed nieuws. Nog even spannend dus!
Hoi allemaal, Wil even zeggen dat ik even wat afstand nodig heb van zp, ik ga hier dus niet (is mijn voornemen....) zoveel meer komen en ook dus minder reageren. Even voor mezelf. Zet em op allemaal en tot over een tijdje!
Jippie, begrijpelijk! Zet m op meid! Sterkte en een knuf... Selam goed nieuws meid!! ik duim met je mee!!
Ook hier draaien de duimen! zet m op meid, lekker broeden! Alles goed met iedereen? niet geveld door de griep enzo? (net zoals ik een week terug)