*aait buikkie van HIM* Het schiet nu op he! Een IVF vriendinnetje is gisteren bevallen van een prachtig jochie! Mooie berichten Jij bent de volgende op mijn lijstje Hier is Ruben afgelopen week de hele week ziek thuis geweest. Dubbele oorontsteking. Gelukkig kon ik vrijdag bij de KNO arts terecht. Nu donderdag naar de anesthesist ... hij krijgt voor de 2e keer buisjes. Stijn heeft 1 avond flinke koorts gehad...verder blaf ik beter dan vele zeehondjes van Pieterburen bij elkaar Nee hoor, ook dat gaat juist weer de goede kant op. Ik verheug me op volgende week, herfstvakantie. Ondanks dat ik mijn eigen dagen moet werken, is het lekker dat ik op de vrije dagen niks moet. Hoe gaat het met jou Selam? ... en de rest? Groetjes Laura
Zwangerschapspagina - Buik van de Maand willen jullie op mijn buik stemmen? Elmo/Laura Volop kwakkelen dus bij jullie, t gaat echt heel erg rond he! beterschap en sterkte met je mannetjes, maar ook voor jezelf. Snap wel dat je zin hebt in die vakantie, is toch een zeker iets van rust he... moet ook! En ik de volgende op jouw lijstje, hihi, hier mag mijn zus eerst, die is nu 40+5, als zij geweest is wordt ik misschien ook een beetje nerveus... (nu nog niet hoor, maak me nergens druk om, gek he)
Natuurlijk ga ik op je stemmen! Wat leuk zeg, je zus ook zwanger! (had ik gemist)...oh, misschien ga jij nog wel voor haar aan...of tegelijk of echt vlak na elkaar! Spannend! Snap wel dat je voor je gevoel nog niet aan de beurt bent Ik ga gauw naar je foto
Check! Gestemd! Mooi hoor him!!! Spannend. En wat gaaf dat je samen met je zus zwanger bent. Hier alles prima. Iedere avond met kleedje op de bank
Sterker nog, we waren met z'n drieën tegelijk zwanger als zussen. de eerste zus is bevallen met 37 weken op 30 juli. tweede zus loopt dus nu nog rond op het eind. en ik ben nummertje drie! Selam zet m op meid! duimen draaien door! Imke hoe gaat ie, wen je er al aan dat ik je steeds inmaak met wordfeud? (pff i wish) En Thanks voor t stemmen zo, ik ga vanavond een pan Bami maken, zin in... nu nog de boodschappen.
Merci! zus nr 2 is inmiddels ook bevallen!! een jongetje. *nu ben ik dan echt de volgende* Controle was gister goed, bloeddruk nog mooi, ukkepuk heeft genoeg zwemwater, nog max 4 weken, en een beetje misschien. umcg laat doorlopen tot 41 weken en dan komen ze in actie hihi... Hoe gaat ie Selam??
Gefeliciteerd met je neefje! Alles goed gegaan? Jullie zijn niet in een namencrisis terecht gekomen, met al die zwangere zussen? Nog max 4 weken..dat voelt gek zeker! Mag het van jou al wel of ben je er gevoelsmatig nog niet helemaal klaar voor? Succes met de laatste loodjes! Ja Selam, Hoe gaat het bij jou?
Gefeliciteerd met je neefje! Alles gezond hoop ik... Jullie weten nog niet wat het wordt toch? Ja, hoe gaat het? Begin nu wel een beetje de kriebels te krijgen. Heb mega zere, (voor mijn doen) grote borsten. Maar dat heb ik iedere maand vanaf m'n eisprong, ook al voor de ICSI. Heb wel wat last van steken in m'n onderbuik. Voelt een beetje raar. gevoelig is het echt! Maar of dat wat is? Heb voor m'n menstruatie altijd last van winderigheid en dat heb ik nu ook weer. Heb geen speciaal gevoel. In m'n hoofd ga ik dan toch weer terug naar het feit dat het maar tweecellig was.. Maakt me onzeker. Aan de andere kant denk ik, waarom zou het ons niet lukken?! Positief denken!!! X
Nog geen namencrisis zover ik weet. En ook niet bij ons hihi. Alles was goed met de kleine en mijn zus. Gister nog snel ff gespiekt. Mooi hoor!! Onze eskimo is een verrassing ja! He je hebt herfstvakantie!! Althans je boys! Selam moeilijk he al die signalen... en veel meiden denken dat ze ongi worden terwijl ze zwanger zijn. Hier ook. Nog een week meid. Duimen draaien door. Hoe staat je vent er in?
Him, m'n vent is een schat. Hij is er veel relaxter in, maar is dan ook een man. Hij voelt natuurlijk niet wat ik voel. Heb vanaf vanmiddag (na een wandeling) steekjes in m'n onderkant/zijkant van m'n buik. Nu dus best wel angstig dat ik ongesteld word... Ik weet, het os nog vroeg, maar het geeft me geen goed gevoel. Afwachten dus....
En hoe gaat het nu Selam? blijft spannend, en je gaat van alles voelen he, om gek van te worden soms! probeer die afleiding lekker op te zoeken. eerste terugplaatsing heb ik als een non geleefd. oh oh wat een drama... bij de tweede terugplaatsing veel meer mijn ding gedaan, tuurlijk bij heel veel sta je er bij stil, maar wel gewoon seks gehad, lekker paardrijden, ontspannen... Mannen zullen er zeker anders in staan, is toch grotendeels ons lichaam waar het in en mee gebeurt... hormonen... Zolang je er maar over kunt praten, zal voor hun ook niet makkelijk zijn. En als je dan zwanger bent begrijpen ze er soms nog geen hol van hoor. Ene moment vind ik hem superlief en krijgt ie 1000 knuffels, andere moment kan ik m wel achter t behang plakken. (maar t blijft altijd mijn schatje) Hij trekt me zelfs mijn schoenen aan nu hihi.
Voel van alles, maar nog geen menstruatie. Word er superonzeker van! Afwachten... Iedere dag zie ik als een stapje dichterbij. Jullie horen het.
ben plaatsvervangend zenuwachtig... Dames waar zijn jullie allemaal? Oh enne, als de kleine smurf hier geboren is, komt Imke jullie dat vertellen
Selam!!!!!!!!!! Nog maar 2 dagen!! Ik hoop ECHT dat jij ons weer een beetje moed kan geven over dat het wel kan!! Ik blijf DUIMEN!!! Whaha.. Ja lady's, wat een mooie taak he?!
Was afgelopen zaterdag met de Progynova begonnen voor de cryo terugplaatsing, maar helaas zondag/maandag al niet meer ongesteld. Umcg maar opgebeld en moest helaas stoppen en een ronde wachten.. Enorme domper dus! Lekker slapen!