Elmo gefeliciteerd met je oudste wonder!! Selam je gaat direct door dus. Zin in? Had ik wel steeds! Alles onder controle ja. Alleen erg ongeduldig. Iedereen bevalt behalve ik hihi. Olifantendracht...
Succes dinsdag Selam! Ik ging ook altijd graag meteen door. HIM, tjah... Wachten kan lang duren hè! Ruben kwam op de uitgerekende datum (even voor 5.00 uur, ipv 3.00 uur) en Stijn is 6 dagen eerder gehaald, geplande sectio). Succes! Hoop dat je terug kan kijken op een mooie bevalling!
Rustig nog. Vrijdag mag ik weer. Ik had maandag ineens weer een bloeding. De gynaecoloog zei dat het daardoor allemaal wel wat langer kan duren. We zullen zien. Jullie horen het!
Succes Selam. Hopelijk valt die bloeding mee! Jup beebie inside nog. En de datum gehaald. Vind t toch een hele mijlpaal hoor!!
Dankje Elmo! we waggelen nog vrolijk door haha, hij/zij komt vanzelf, tot die tijd ga ik er maar van uit dat in mama's buik het zo lekker is! Selam hoe ging het gister! en je bloeding? Andere dames alles ok? nataik? ook laatste loodjes??
Hey dames. Gisteren een klein eitje te zien, 10mm. Maandag weer heen. De bloeding was eenmalig, maar m'n afscheiding is nog niet zo wit als normaal. Waarschijnlijk een kleine follikel van de vorige keer die is geprikt tijdens het "ophalen" van de dominante follikel. Maandag dus weer even afwachten!
Hoi meiden!! HIM heeft mij gevraagd of ik jullie op de hoogte wil houden, dus vandaar dit geweldige bericht; Vannacht om 01.12 is hun prachtzoon geboren. Hij heet Bram, is 53 cm lang en weegt 4490 gram. Het is een zware bevalling geweest, veel bloedverlies met een stijgende bloeddruk. Nogmaals, Heel veel geluk en liefde gewenst!
Wauwwwww..een jongetje BRAM!! Ik heb ook een familielid die zo heet, leuk! Wat naar dat het zo zwaar geweest is zeg, niet leuk! Ik hoop dat jullie nu eindelijk van jullie eigen wonder kunnen genieten. Heel veel geluk gewenst en natuurlijk van harte gefeliciteerd! (Flinke knul zeg!) Laura
Him, van ❤e!!! Fantastisch!!! Wat een geweldig nieuws! Hier een mooie follikel. Morgen beginnen met spuiten, donderdag weer een echo, en hopelijk zaterdag een punctie.
Selam: Succes morgen! Hoe gaat het met de kersverse mama? Hoe doet jullie Brammetje het? Ben je al in staat wat te komen vertellen of lukt het je niet van die wolk af te komen? Ik hoop het...want dat verdien je ook! Liefs
Jim, wat een superieures zo midden in de nacht! GeVEELiciteerd met jullie zoon Bram! Genieste van deze heerlijke tijd en van jullie mannetje!