Thanks Imke... Maar helaas. Geen terugplaatsing vandaag. Voor dit jaar stoppen we er even mee, zodat we straks met frisse moed weer verder kunnen!
Hoi, Wij zijn ook onder behandeling in het umcg, in september begonnen met icsi, donderdag positief getest! 4dec eerste echo!
Wat een teleurstelling Selam. Ik hoop dat jullie toch nog een gezellige decembermaand hebben (je komt altijd sterk en optimistisch over. Gefeliciteerd Carla! Je komt inderdaad wel even binnenvallen zo.. Ben ook benieuwd naar jullie verhaal.
Bedankt Elmo. Het gaat goed hoor. Teleurgesteld, maar realistisch en optimistisch. Gisteravond belde één van m'n beste vriendinnen. Ze is zwanger van de tweede. Ik ben oprecht blij voor ze! Op het moment dat ik dat niet meer voel, gaat er iets niet goed. Een andere vriendin is nu zwanger en ook daar geniet ik erg van. Gelukkig. Ik hoop dat dat zo blijft...
Ja dat zal ik inderdaad even doen, weet niet hoe ik zon onderschrift moet maken. Sinds januari 2010 gestopt met pil Mei 2011 naar huisarts, doorverwezen naar zkh voor onderzoek vriend, na heel wat testen ( stuk of 5) is gebleken dat hij azoospermie heeft, geen zaadcellen vindbaar in het sperma. Maar toch dacht de arts dat er wel iets was! Daarom besloten om een operatie te doen. Ikzelf ben natuurlijk ook onderzocht, maar alles bleek in orde. In juli 2012 operatie van mn vriend, een hele spannende dag want vandaag zou duidelijk worden of er zaad is gevonden, JA!er zijn 9 rietjes ingevroren. In september 2012 begonnen met ICSI, helaas net voor de punctie overstimulatie. 3 week later opnieuw begonnen, maar nu met een lagere dosis puregon. Heb de punctie gehad, wat echt verschrikkelijk was! En 2 dagen later de terugplaatsing. Ik ben nu zwanger van de 1e poging. Wat een tekst he? Maar zijn jullie in ieder geval op de hoogte.
Wauw, wat goed zeg! Klinkt als een hele snelle actie (al was voor jullie elke dag natuurlijk 1 te veel). Een vriendin zit in hetzelfde schuitje. Alleen daar bij de operatie nog steeds geen zaad. Hele fijne, goede, zwangerschap gewenst!
Ja hadden wij ook nooit verwacht hoor! Zoals je zegt is elke dag er 1 te veel. We hebben met zn allen een droom, en daar moet je moeite voor doen, en alles duurt heeeel lang! Niet eerlijk. Kan me dan soms vreselijk ergeren aan mensen die binnen een maand ofzo zwanger zijn!! Maar goed.... Leuk om hier mee te kletsen! Hoe is het met jou? Groetjes carla
Zo is het precies. Toch vind ik het soms zo mooi als mensen wel zo snel zwanger zijn, op die wolk zitten en geen idee hebben. Ik had het graag net zo ervaren.. Hier gaat het heel goed. Ben dan ook in het "bezit" van 2 prachtige, kerngezonde jongens.
Oh wauw 2 kindjes! Hoe oud zijn je jongens? En mag ik vragen de hoeveelste keer het raak was? Ben zelf nu wat onzeker, want ben nu nog maar 3 week, en als de dood dat het misgaat! Maar aan de andere kant denk ik waarom zou het misgaan? Wat gaan ze eigenlijk doen bij de eerste echo? Want het lijkt me dat er vrij weinig te zien is.
Onze oudste zoon is net 5 jaar, 6x Icsi eigen cyclus +1x Icsi standaard. Onze tweede is bijna 3 jaar, 2x cryo + 1x standaard Icsi. Voelt als heel veel geluk. Over de oudste hebben we zo'n 3-4 jaar gedaan. Die onzekerheid herken ik! Bij de oudste verloor ik ook nog heel veel bloed in het begin... Toch ging het goed!
Oké, wat mooi zeg Pfff ja echt zo spannend, ik maak me dus zorgen omdat ik helemaal geen bloed heb verloren! Zou je wel denken dat is toch juist fijn? Maar dat is omdat de arts zei dat je vaak wel een ontrekkingsbloeding krijgt, ik dus niet haha. Al die rare gedachten, om gek van te worden! Was ik nu die 12 week maar voorbij, ben ik vast wat rustiger. Ben je zelf nu ook bij umcg? Misschien voor nog een kindje? Groetjes
Carla, ik heb bij alle 3 ook geen druppel bloed verloren. Bij de eerste eche ie je al wel een hartslag, heel fijn! Gefeliciteerd trouwens!
Oké, nou dat stelt me weer gerust. Bij de hoeveelste poging was jij zwanger? Ook 1e? De eerste echo heb ik 4dec, ben dan ongeveer 4,5 week, dan al een hartje? Wauw!
Bij de 2e ook geen bloed hoor. Een beetje bloed komt misschien vaker voor maar dit was heel veel en weken lang... Daar zou je niet gerustgesteld door zijn . Nee hoor, weer zijn niet bezig voor een 3e.
Alles gaat goed hier genieten van dit wonder!!, zit nu echter voor t eerst achter de pc, druk met Bram uiteraard! Heb niet bijgelezen! Hoop dat alles goed is en gaat, en denk aan jullie!!