Wauwie!! Bram is een mooierd zeg!! Genieten hoor, als dat lukt, tis altijd zo makkelijk gezegd. Enne... Jullie nummers staan er nog op hè!
Carla's, bij de 1ste en 3de (hyper) was ik bij de eerste poging zwanger, bij de middelste 3e poging ec. UMCG was erg blij met ons, goed voor de resultaten!
Kom even naar jullie zwaaien! Carla hier zwanger poging 2 na 1e cryo tp. Him mooi ventje! Gefeliciteerd! Wij wachten tot eind 2013 voor onze volgende cryo tp.
Ja, mn vriend heeft een soort van onderzoek operatie gehad, arts wist van te voren niet wat er daar binnen aan de hand was, hihi als je snapt wat k bedoel. Wel zaad gevonden en overgebracht in rietjes. Achteraf een mesa operatie dus.
hallo him gefeliciteerd met de kleine wonder.... hier even een kor berichtje van mij we zitten nu in een soort van pauze misschien wel voor altijd na de miskraam drie maand terug wil ik even niet meer ben het even zat al dat gedoe aan me lichaam ... misschien van voorjaar de laaste poging maar dat zien we dan wel weer .... heb net een hele heftige periode gehad me broertje zijn vriendin zwanger van een tweeling helaas was een vorige week zondag overleden en op de wereld gekomen de andere ging het goed mee helaas twee dagen later bleek dat ze een zware zwangerschaps vergiftiging had en hebben ze ook de tweede gehaald ivm met gevaar voor haar eigen leven rond om me twee vriendinnen bevallen en me andere schoonzusje ook bij de valling geweest van me neefje allemaal erg heftig maar zeer mooi dat ik dit heb mogen meemaken ... ik ben nog wel online en lees wel mee ik wens jullie allemaal een mooie decembermaand knuf zowi
Jeetje zowi... Ik hoop dat je het allemaal een plekje kunt geven en dat je straks voor jezelf de juiste beslissing kunt maken. Hier geen ontwikkelingen verder. Wachten tot januari en dan beginnen we weer.
Jeetje Zowi, wat heftig allemaal zeg... Neem de tijd en rust die nodig is, hoop dat jullie de moed kunnen vinden om nog een poging te gaan doen en dat het dan goed mag gaan. Als dat niet meer gaat hoop ik van harte dat het, inderdaad zoals Selam al zei, een plekje kan krijgen en jullie verder kunnen. Dikke knuffel, voor wat het waard is! Selam ook weer in Januari van start? Hier ook heb het er opzich wel aan toe, ik kon mijn gedachten er redelijk af houden, maar begin nu toch steeds meer te verlangen naar een nieuwe kans... Eerst kerst en oud en nieuw maar es door, lekker met een fles (of 2...) wijn genieten van de wintermaanden, heb mezelf beloofd toch te genieten van deze maand!!
Hallo, Ik lees dat jullie al een tijdje bezich zijn, maar mag ik ook meeschirjven. We zijn eerst begonnen met iui, maar omdat de zaad kwaliteit van mijn man niet goed is zijn we doorgestuurd naar het umcg in groningen. We hebben al een intake gesprek gehad en wachten nu op onze oproep in februari.. Dus nog eventjes wachten maar ik moet zeggen dat ik er weer klaar voor ben. groetjes zonnetje
Lady's.. Nog een heel vruchtbaar 2013 gewenst ! We gaan ervoor ! Hoe is het met iedereen? Even lekker rust gehad, heeft mij/ons goed gedaan. Liefs.
Goed idee Imke, even weer wat leven in het UMGC forum! Nieuwe start, we gaan er weer voor, 2013 wordt (nu es echt) ons jaar! Ik moet nog even ongesteld worden (woensdag denk ik) en dan ook hier weer een nieuwe (cryo) ronde! Ik ben er wel weer klaar voor moet ik zeggen! Wie gaat er nog meer van start????
Hoi meiden, ook namens mij een heel vruchtbaar jaar voor jullie toegewenst. Wordt wel weer tijd voor babynieuws hier Ik zal proberen wat actiever mee te gaan doen hier. We wachten op mijn menstruatie die zal volgende week wel komen en dan starten wij voor een brusje...... hoop dat die er mag komen. Heb de medicatie al in huis, dus kunnen zo gaan starten.
Wordt maar gauw ongesteld, want dan lopen we hopelijk gelijk op ! ONS JAAR, ik ben voor.. ! Hoop op veel babynieuws dames ! Tot gauw Jippie !
Als ik morgen ongesteld wordt loop ik alsnog 2 weken op je achter, maar ach 2 weken op 9 maand, is niet zoveel.... kunnen we lekker samen baby shoppen, hahahaha...
En Maris ook weer bijna van start, dat er maar een hoop baby nieuws mag komen, het is veeeeeel te stil hier wat babynieuws betreft!!!
Zo bedoelde ik het ook ! Wat zijn nou 2 weken ?? Dat positief zijn geeft me wel een fijn gevoel.. ! Ja, kunnen we lekker shoppen.. LEUK! Dus.. O geworden ?!
Hoi meiden, Mag ook ik hier me weer bij aan sluiten? Ik wacht nu ook op m'n ongesteldheid en dan kan ik met de pil starten... Spannend, ben inmiddels al weer aan de 3e ronde toe... Loop ook alle behandelingen in het umcg. Sluit me dan ook volledig bij jullie aan wat betreft het "vruchtbare jaar"!! Laat 2013 veel goeds met zich mee brengen! Liefs, visje