Wauw Selam, wat een super nieuws zeg, dat is nog es een goed begin van het jaar!! Van harte gefeliciteerd!!!
Wauw, kippevel.. ! Van harte meid, wat een geweldig nieuws ! Geniet ervan ! Zo zie je maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit ! Super.
Nou het is zover, ongesteld, in alle hevigheid! Men en voel me k*t ben een beetje depri, stomme hormonen ook, nouja zal vanaf nu wel weer wat beter gaan met mijn humeur. Ben benieuwd wat ze maandag zeggen wat ik moet nu, zal wel een echo'tje zijn over een dag of 12 (?)
YES, ongesteld ! Je kunt weer beginnen ! Heel veel succes.. Ik mail je nog ff over een date; rooster is binnen ! Toch een gezellig weekend gewenst !
Jeeej jippejee, Wat gek hĆØ om te zeggen dat je blij kunt zijn met'n menstruatie Ik zit er nog steeds met smacht op te wachten maar denk dat't ergens wind januari zal zijn aangezien ik op 1e kerstdag ongie ben geweest. Spannend nu voor je wat ze zeggen met de echo. Heb je al wel datum om te kunnen starten met deca? Of eerst de pil? Ik moet nl altijd wel eersf starten met de pil en dan pas decapeptyl etc spuiten.. Nu proberen te relaxen.. En hopelijk voel je je niet al te depri. Probeer je wat op te laden voor wat komen gaat... Geniet nog even van je weekend! Liefs.
Ja was wel blij met menstruatie, niet met allen randverschijnselen:x. (had natuurlijk liever Selams voorbeeld gevolgt, maar dat is wel weer heeel optimistisch...) Maar goed het gaat weer wat beter, wat toch gek dat je er de ene maand zoveel meer last van kan hebben als de andere, was helemaal jankerig zeg, bah... We hebben nog 3 cryo's in de vriezer, dus die gaan we eerst laten terugplaatsen, in eigen cyclus, want ik werd helemaal naar van de progynova, had niet graag dit nog eens gebruikt, zag meer tetgen cryo poging op dan een gestimuleerde. Nu dus niet, maar dus moeten we met echo mijn eisprong zoeken zodat we weten wanneer de cryo-tjes terug kunnen worden geplaatst! Jullie ook nog een fijn weekend (beetje laat, maar toch) @Imke ik hoor van de date! Wel mooi winter-weer nu, lekker met de hondjes lopen!
Hoi Meiden, nog even achter de pc. Late dienst gehad, even lekker gedoucht, ga zo lekker slapen. Jippie weer in de startblokken. Bah dat je je zo naar voelt. Ik lees dat je erg naar was van de Progynova. Waar uitte zich dat bij jou in??? Ik moet er straks ook mee beginnen en heb het nooit eerder gebruikt. Is niet gezegd dat ik dat ook krijg, maar ben wel benieuwd naar je ervaring met dit medicijn. Nou meiden, ik ga lekker slapen
Ik was heeeel moe en lusteloos ging na het werk de bank op en kwam er eigelijk niet meer af... Omdat ik nogal actief ben normaal werd ik hier dan weer heel chagarijnig en verdrietig van en ik was ook niet lief voor mijn lief... Volgens mij hebben de meeste meiden niet zo'n last hier van. (Imke? Hoe voel jij je?) Ik had nauwlijks last van de stimulatie overigens, zal wat bijwerkingen betreft ook liever een gestimuleerde cycus hebben. Maar nu dus lekker in eigen cyclus!
Ik voel me prima, eerste paar dagen even ''last'' gehad van de Progynova. Moe en misselijk.. Gisternacht toen ik op bed ging kreeg ik mij toch een stekerig gevoel.. Dit hield zo'n 10/15 min. aan. Ik (wij) zijn nog steeds erg positief.. Ik geloof er in.
Mooie embryo imke ...maar goed..uiteindelijk zegt het weer helemaal niks! Dat stekerige gevoel klinkt opzich goed, had ik bij mijn zoontje ook! Zou innestelen kunnen betekenen! Spannend hoor! Zie trouwens dat je vlakbij woont, wij wonen in veendam haha. Succes met "broeden"!!
Nee het zegt ook niks, helaas ! Dat is inderdaad vlakbij.. ! Hihi. Woon ook nog tegen de grens van N. Pekela aan.
@Jippiejee, dat klinkt idd niet erg fijn zoals je dat omschrijft. Ik ga er gewoon aan beginnen en ik zie wel of ik er iets van merk of niet. Ik heb eigenlijk van alle medicijnen helemaal geen last gehad. Alleen de puncties en de teleurstellingen iedere keer vond ik erg zwaar. De Progynova is nieuw voor mij, we wachten af. @Imke, dat ziet er goed uit zeg!!!!!!! Hoop voor jullie dat het eindelijk lekker gaat nestelen en blijft plakken. Zet hem op!! Vanuit mijn kant weinig nieuws, druk met de dagelijkse dingen en ondertussen wachten op mijn menstruatie
Hoi mariska, Hier hetzelfde verhaal...wachten op'n ongesteldheid!! Vandaag even moeilijk, wachten duurt lang. En manlief denkt ook nog es dat misschien 'n extra maand rust goed zou zijn voor m'n lichaam..maar dat geduld heb ik helemaal niet!! wat zou verstandig zijn?? Pfff moet er eigenlijk niet aan denken om nog weer'n maand te moeten afwachten..en dan vervolgens'n maand spuiten voor ik bij de punctie aan kom... Maar ja...ik wil natuurlijk wel'n reƫele kans! En imke hoe gaat het nu? Nog tekenen gehad van aankomende moederschap ? Liefs xxxx