IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rust

    Rust Actief lid

    10 jan 2013
    187
    0
    0
    Jongensland
    De twijfel tussen rust en doorgaan vond ik altijd heel erg lastig. Ik werd alleen maar gestrest van rust..dus voor mij was doorgaan beter ;)
    Succes met het maken van deze beslissing.

    Verder op naar BLOED! Of juist niet natuurlijk..maar dan alleen als er een wonder is gebeurd.

    Succes meiden!
     
  2. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Het hele traject bestaat uit wachten, moedeloos wordt je ervan! Erg moeilijk om die beslissing te maken.. Die kunnen alleen jij en je man maken.

    ''gerommel'' in mijn buik.. Verder geen erge steken meer gehad. Wel een beetje last van obstipatie.. Maar dat kan ook toeval zijn. Ik heb vannacht gedroomd dat ik aan bet bevallen was.. Hoe gek wel ?!
     
  3. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Leuk trouwens al die nieuwe meiden in het forum.. !
     
  4. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Hoe voel jij je verder? Ook kwaaltjes ?! Had je pas met het testen door dat je zwanger was, of wist je dat al van te voren.. ?
     
  5. visje2007

    visje2007 Bekend lid

    19 jan 2009
    702
    1
    0
    Ohh obstipatie kan het hcg hormoon veroorzaken hè!!! Spannend!! Klinkt steeds positiever jouw berichtjes! Heb er'n goed gevoel over ;)
    En ja...ik weet't... Die beslissing kunnen wij alleen nemen.. Gelukkig heb ik nog even bedenk tijd..ben nog niet ongesteld immers ;) .. En ja, op dit moment denk ik ook dat ik meer gestresst word van wachten dan beginnen, maar weet alleen niet wat dit voor invloed heeft op de slagings kans. Kan het zo zijn dat als je lichaam meer rust heeft gekregen (dus langer dan 1mnd), het ook meer slagings kans oplevert? Want als dit het geval is, moet ik daar natuurlijk goed over nadenken!
    En verder, wil niks liever dan ongesteld worden en weer gaan met die banaan! 3 keer moet gewoon scheepsrecht zijn!
    Xxxx thnx meiden
     
  6. mariska165

    mariska165 Fanatiek lid

    4 jan 2009
    4.074
    581
    113
    groningen
    Hey visje, ik denk dat je gewoon moet doen waar je je goed bij voelt. Nadat de pogingen in ec waren mislukt, was ik er ook even helemaal klaar mee. We zijn op vakantie gegaan even een maand niets. Luister vooral naar je lichaam. Het is een zwaar traject
     
  7. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Afgelopen september was mijn test ook weer negatief en ik heb gewacht/gerust tot Januari, nu dus. Kwam ook mede, omdat ik in Oktober maar 1 dag ongesteld ben geweest, dus geen goede cyclus. En als het nu weer niet gelukt is, hebben we ook een pauze tot Juli. Gaan de laatste 2 weken van Juni op vakantie en als we er dan weer zijn, starten we weer.

    Zo hebben wij de keus gemaakt..
     
  8. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Jippie.. Alles goed ?! Is de stemming al beter?
     
  9. jippiejee

    jippiejee Fanatiek lid

    15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Haha, ja stemming is weer beter, Tjonge wat kan dat er toch soms inknallen hè...
    Ik heb mijn eisprong ook behoorlijk gevoeld en nadien ook best veel last van de (.)(.) gehad, dus mijn hormoonwaardes zijn waarschijnlijk als een dolle tekeer gegaan:p. Nu weer veel rustiger en blijer, ik kon mezelf al niet uitstaan, dus kan je wel voorstellen hoe Jippieman het te verduren had:).

    Ik heb vanmorgen gebeld en heb maandag as een afspraak voor een echo, kijken hoe het met mijn eitje gaat, lijkt wel weer een IUI poging, hahaha... moet ook met pregnyl in de weer... nou ik vind het best.

    Imke al aan het bevallen!! Heel goed meid, visualiseren hoe het gaat zijn over 9 maand! (Was het een beetje een goeie bevalling???;):D)

    En inderdaad gezellig nieuwe meiden erbij!!! LEUK!! (tenminste... ach jullie begrijpen me wel..)
     
  10. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Arme (.)(.) ! AUW. Gelukkig je bent weer vrolijk! Heb je mijn mail nog gehad, heb je 2 datums gestuurd op een woensdag. Maandag al, super !

    Vreselijk hé ? Haha, ja het was een fijne bevalling. Peace of cake.. ;) Sinds vandaag haast geen krampjes meer gehad.. Of dat nou goed of slecht is :(

    Wat een kou hé ? Brr..
     
  11. visje2007

    visje2007 Bekend lid

    19 jan 2009
    702
    1
    0
    Hi iedereen
    Was even nieuwsgierig hoe het er hier voor staat met iedereen?!
    Imke, je schreef me dat't even niet zo lkkr voelde, hoe is het nu meissie? Ik hoop zo dat het er bij hoort en dat je straks'n geweldige test in je handen mag hebben!!!
    En jippie, voel jij je nog steeds goed?

    Ik zit nog steeds te wachten... Ben er'n klein beetje chagrijnig van, moe en hoofdpijn.. Misschien door de aankomende menstruatie, maar voelt waardeloos Dit weekend maar even gezellig op de schaats- na heel wat jaartjes geleden hihi-!

    Liefs
     
  12. mariska165

    mariska165 Fanatiek lid

    4 jan 2009
    4.074
    581
    113
    groningen
    Hoi Visje, ja dat wachten;) Hopeloos is dat steeds. Succes met schaatsen en wachten haha

    Hier is het wachten op menstruatie over gegaan in het wachten op echo. Gisteravond begonnen met menstrueren en vanmorgen met de Progynova begonnen. Afspraak gemaakt voor een echo!!!
    Nu maar hopen dat de cryo's goed ontdooien. Hebben er nog maar 2 en worden beiden eruit gehaald.
     
  13. visje2007

    visje2007 Bekend lid

    19 jan 2009
    702
    1
    0
    Oehhhh wat spannend meiske! Ik zal voor je duimen dat beide cryo's goed ontdooien, en misschien wel allebei terug geplaatst mogen worden!
    Dat zal super zijn!
    Die progynova is dat'n pil? Of iets anders?
    Lees er wel meer meiden over, maar't zegt me niks!
    Hou me (ons) op de hoogte :D en hopen dat de echo ook goed lijkt!
     
  14. mariska165

    mariska165 Fanatiek lid

    4 jan 2009
    4.074
    581
    113
    groningen
    Zal ik doen Visje;) Ik heb het middel even gegoogld, want heb de bijsluiter gelezen en daar werd ik niet veel wijs uit en van de bijwerkingen kreeg ik helemaal de kriebels:$

    Maar volgens mij is het geen anticonceptie. De 1 zegt dat het je baarmoederslijmvlies dikker maakt en een ander zegt dat het je menstruatie uitstelt.
    k weet het eigenlijk niet precies en ze hebben mij in het ziekenhuis ook niet verteld wat dit middel doet.
     
  15. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Haha, bijsluiters moet je nooit lezen ! Hihi. Het is inderdaad om je baarmoederhalsslijmvlies dikker te maken. Heeft de arts mij toevallig nog verteld met de eerste echo. :D
     
  16. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    '' YES '' een ongesteldheid !!! Je kunt weer beginnen. Ik duim ook voor een goede ontdooien en dat ze alle twee maar mooi worden teruggeplaatst met als resultaat 2 dikke, vette strepen.

    You go girl. ;)
     
  17. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Wachten duurt lang hé, bah ! Met jouw klachten zal het er vast gauw aankomen, tenminste dat heb ik wel. Oh lekker schaatsen, heel veel plezier.

    Mwah, voel me niet te fit. Rechts steken en mijn ongesteldheidsgevoel komt er nu door.. Dus erg moeilijk om positief te blijven op het moment.
     
  18. mariska165

    mariska165 Fanatiek lid

    4 jan 2009
    4.074
    581
    113
    groningen
    Dank je wel imke!!

    Balen dat je je zo rot voelt. Blijf voor je duimen, hoop dat je ongelijk hebt en dat je alsnog een mooie test in handen hebt. Sterkte nog even!!;)
     
  19. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Dank je, lief ! ;) Het aftellen is begonnen.. Nog een weekje.
     
  20. visje2007

    visje2007 Bekend lid

    19 jan 2009
    702
    1
    0
    ahh bah imke,
    dat willen we niet horen laiverd!!! Dus hou moed en blijf positief tot het tegendeel bewezen is!! Ik blijf ook voor jullie duimen!!!

    Ik denk idd dat mijn menstruatie in de buurt zit...
    Voel me stront chaggg en heb zin om te winkelen/ kopen ... HEUL veul! hihi... Dus vanavond maar even op pad wat er nog te halen valt haha

    Spannende dingen allemaal weer hier op het forum..
    werkt te verslavend he! Ik zit steeds te kijken of er al nieuws is van iemand hihi!

    Hopelijk kunnen we ons strakjes allemaal aansluiten bij de "zwangeren-topic"!!! :D
     

Deel Deze Pagina