Pfff meiden daar waren we weer !! Net uit het ziekenhuis,manlief heeft waarschijnlijk wel last van de blinde darm ze weten het niet zeker. Ze willen hem morgen om 10 uur weer zien dan krijgt ie weer een echo.Komt daar niks uit krijgt ie een ct scan. We zijn nu ook kapot we hebben net gegeten. Morgen weer zoon lange dag !! IK had wel wat anders kunnen bedenken op 1 April. en nee dit is geen grap.
Dankje meiden ook namens manlief. Hij ligt nu op de bank en heeft twee paracetamol s op. Mocht er vanavond of vannacht iets gebeuren moet ik spoed bellen Ondanks we moe zijn willen we nog niet op bed, dan slapen we vannacht niet.
Hey meiden, ben net thuis heb late dienst gehad. Nou Marnat ik ben benieuwd wat er morgen uit gaat komen. Heel veel sterkte met je mannetje. Ik ga even mijn drinken opdrinken en mij lekker douchen, stink naar bejaarden Morgen weer op tijd eruit moet om 9 uur weer bij kamer 9 zitten. Vanavond toen ik aan het werk was belde mijn vriend om welterusten te zeggen hij was moe en ging al op bed. Ik zei ik bel je morgenvroeg nog even om te vertellen hoe het gegaan is. En dan zullen we wel horen wanneer de paasei aangeprikt wordt. Hij schoot in de lach haha. Nou meiden, meld me morgen wel weer hier.
En weet je al wat meer Marnat, hoe is het met je mannetje Vanmorgen weer bezoek gebracht aan kamer 9, was erg druk. Allemaal paaseitjes geloof ik. Bij mij in ieder geval wel, wordt vanmiddag gebeld, maar ws zondag de punctie. Dat wordt weer spannend, hoop nu zo dat we tot een tp komen.
He hoi allemaal, Hoe is het hier? Hier lekker aan het genieten van het mooie weer. De stad in geweest met een vriendin lekker geshopt. Daarna nog effe lekker met mijn paardjes bezig geweest en lekker gereden. Marnat hoe is het gegaan? Mariska heel veel succes ik ben benieuwd ik hoop het echt voor je. Mijn duimen draaien heel erg hard. Liefs riv.
iedereen een knuf de het nodig is. Hier@ Gister weer 4 uur in het ziekenhuis gezetten pff. Ze hebben weer de zelfde onderzoeken gedaan maar konden niks zien op de echo. in de bloedwaarders zat wel een ontstekiing. het kon ook ontlasing zijn wat vast zat maar niks is zeker. we moeten het in de gaten houden, mocht er wat raars gebeuren direkt weer komen. en we mochten niet denken we wachten wel omdat het pasen was nee komen. manlief heeft tot nu toe goed geslapen hij ligt nog op bed. we zijn bekaf, ik voel me ook niet honderd nog steeds moe en nog eens moe.
Marnat, nog niks ernstigs gevonden dus, maar ook nog niet echt veel duidelijkheid. Hoop dat t snel beter wordt en dat jullie wat tot rust komen. Mariska, veel succes morgen. Hoop dat ei en zaad zich laten vinden en dat de laboranten hun paasdagen lekker nuttig kunnen besteden Hier weer een weekendje weg. Onze vrienden waren er vandaag, tussen de buien door lekker gewandeld. Morgen komt m'n schoonfamilie langs. Elmo, de bloempjes stonden nog heel mooi na een week! Denk doordat de kachel een week uit stond en het koud was in het huisje. Fijne Paashaas iedereen!
Hey meiden, vanmorgen punctie gehad, tvtje aan en al wat we zagen geen ei Je zag ze schudden met het schaaltje en het helemaal doorzoeken tot 3x toe. Nou zegt de vpk, dat duurt wel heel lang dat weet ik niet. Ik ondertussen al aan het huilen, weer een poging gemist, wordt er ingezoomd toch nog een paasei. Wat een spanning zeg. De stomp was minder pijn dan de vorige keer alleen het leegzuigen leek wel wat vervelender, leek in eerste instantie niet zoveel pijn te hebben. Ik weer in de wachtkamer en vriend naar het kamertje werd ik niet goed, had toch wel wat meer pijn dan de vorige keer. Kreeg een flauwte. Waar een ander stel bij zat. Ben languit op de bank gaan liggen met de benen omhoog, bleek, zweten en misselijk, oren suizen. Heb ik weer. Schaamde me dood. Later kwam mijn vriend en er waren zwemmers dus nu weer even afwachten. Ik denk dat het toch een combi is geweest van lege maag, spanning en wat pijn. Doe het lekker rustig aan, ga zo nog even lekker met de hondjes lopen.
Maris@ Wat een spanning meis en schrikken zeg!! Hoe gaat het nu met je? Paas ei had zich ver verstopt hihi. hier@ Gaat het met manlief redelijk, hij had een beetje pijn hij slaapt nu nog. Zal hem zo vragen wat ie wil eten.
Ow Maris wat een super spanning zeg! Akelig gewoon! Maar er is een EIIIIIIIIIII Gefeliciteerd zeg, eindelijk! Op naar een prachtige bevruchting en een mooi embryo'tje! Kussie
Super, Mariska! Wat een gedoe en wat een schrik na de punctie! Naar als ze zo lang moeten zoeken naar ei!! Gut en dan nog van je stokje gaan in die wachtkamer.. Wat een dag voor je. Nou ja, het resultaat is er en daar gaat het om! Twee nachtjes afwachten en dan hopelijk een feestdagterugplaatsing dinsdag. Wie weet: na 1e en 2e paasdag voor jullie nog een 3e feestdag er achter aan! Duim, duim!
Bedankt meiden, voel me weer aardig de ouwe. Blij om te horen dat Marnatmannetje zich weer wat beter voelt. Hey Elmo, was jij gistermorgen met je man en kids bij de Kruidvat? Meende je te herkennen van een foto op hyves, maar wist het niet zeker.
Hey Mariska! Euh, JA! Hadden nogal haast. Ik had Stijn in de draagdoek en Ruben liep aan de hand mee. We hadden zaterdag besloten toch voor een paastak te gaan + versiersels. Einde van de ochtend, een vermoeide peuter...dat is dan ff opschieten geblazen. Volgende keer roepen
Ow, wij zijn ook nog bij jouw overburen geweest. Een overall voor de oudste gehaald. Kan ie helpen in huis en in de tuin straks (heeft ie het zelf over hoor ).
Oh wat schattig zo'n overalletje. Ik liep vroeger zelf ook altijd in 1, een rode met gele klompjes Ja ik twijfelde of je het nu wel of niet wasen ik stond net bij de kassa en ik dacht straks is ze het niet en dan zullen ze ook wel denken Maar zal de volgende keer je even aanklampen.