IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska165

    mariska165 Fanatiek lid

    4 jan 2009
    4.072
    573
    113
    groningen
    En wat was de oogst van vanavond Visje???
    Flink geshopt??? Voel je je weer wat beter?:D

    Ik zal mijn wasgoed nog even gaan opvouwen en dan lekker met de hakken omhoog ;) Morgen nog lekker een dagje vrij en dan mag ik het weekend weer aan het werk.
     
  2. visje2007

    visje2007 Bekend lid

    19 jan 2009
    702
    1
    0
    Ohhww yes, kom natuurlijk weer met teveel onzinnigheden thuis *gniffel* maar wat is het soms heeeeeeerlijk om je even te laten gaan -portemonnee is er wel iets minder mee eens;)-
    Natuurlijk veel (nog te dure) aanbiedingen geshopt voor m'n zoontje :D.. Wat leuke accessoires voor z'n nieuwe kamertje. En voor mezelf *rodeblosjes*..ja ja... Paar panty sokken en oogschaduwremover hihi!! Hmmm heb nog wel gekeken, maar doordat ik nu niet lkkr zit in m'n lijf had ik niet de moed om me in kleding te hijsen en te passen ed :). Zelfs vervelende winkel verkoopsters "kan ik u helpen" bleven met de opmerking "nee" ver uit mijn buurt hihi, ja mijn chag bui was nig niet compleet over *sorry verkoopsters*!
    Nee ik vind het juist heerlijk dat niemand aan m'n hoofd 'zeurde' en gewoon heerlijk tussen spulletjes neuzen en m'n gedachtes te laten gaan!

    Ja het was even heerlijk om er evrn tussenuit te zijn.. Voel me nog niet helemaal chag-vrij hihi, maar ben wel voldaan :)

    Jij inmiddels al met de pootjes omhoog hihi?
    X
     
  3. Selam

    Selam Actief lid

    24 jul 2012
    282
    0
    0
    Jee, wat is er veel geschreven. Leuk! Imke, hoe gaat het?? Ik hoop op het beste! Hier alles goed. Zere boobies en een Bertje weeïg de hele dag. Maandag de eerste echo, ben erg benieuwd.
    Succes allemaal!!!
     
  4. heyitsme

    heyitsme Bekend lid

    21 sep 2005
    644
    0
    16
    he wat wordt hier lekker geklessebest zeg! machtig!

    selam gefeliciteerd! wat een WONDER

    Imke houd moed meid, je kent mijn ervaring over ongi gevoel he (en ook nog wat bloed)

    Jippie weer van start!

    hmmm en voor de rest heb ik gescrold hoor!
    er wordt iemand wakker dus ik moet rennen haha!
     
  5. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Hé HIM !!

    Hoe is ie ? En met je ventje ? Ja dat weet ik wel, alleen ik heb ook mijn eigen ervaring dat als ik op WD 10/11 roze of bruinverlies heb, dat ik ongesteld ga worden.. En heb sinds vanmorgen nogal wat krampen, dus heb er een hard hoofd in.

    Knuffel voor B. ;)
     
  6. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Spannned zeg maandag ! Laat je het ons wel even weten ? Ben erg benieuwd. Had jij ook zwangerschapsklachten voordat je getest had ? Of moest de test dit echt uitwijzen ?
     
  7. mariska165

    mariska165 Fanatiek lid

    4 jan 2009
    4.072
    573
    113
    groningen
    Sterkte Imke met de laatste wachtdagen;)

    Selam jullie maandag succes bij de echo. Hoop dat alles goed is!!!

    Hier al bijna de tweede Progynova vergeten:) Lag al op bed gisteravond en dacht er ineens aan. Moet er even weer aan wennen dat ik pillen moet innemen.
    Vandaag lekker geschaatst, kleine meid mee met de slee, maar die kukelde gelijk al achterover eraf. Gelukkig was ze dik ingepakt dus geen schade. Maar de lol was er voor haar gelijk af. Dus oma heeft haar weer mee naar huis genomen, konden vriendlief en ik nog een paar baantjes schaatsen.

    Goed weekend allemaal!!
     
  8. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Daar moet je ook aan wennen, had ik ook hoor !

    Ja, wel erg spannend nu hoor.. Veel collega's, vriendinnen en eigen vriendje zeggen dat ik er ''anders'' uit zie.. Mijn ogen moeten anders staan ?? Jeetje, de zenuwen lopen flink op.

    Mijn borsten worden íets gevoeliger en mijn krampen heb ik alleen als ik te vlug opsta.. KILLING !
     
  9. jippiejee

    jippiejee Fanatiek lid

    15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Jeee, Imke wat spannend weer zeg, hoop dat ze gelijk hebben en dat je ogen op ZWANGER staan:D!

    Hier weer lekker van alles te doen dus even weinig tijd gehad voor zp, het was ook een tijd niet zo druk hier op het forum, 1 keer in de week was voldoende, maar ja er zijn nu een paar kletsers bij, moet ik even wennen, wel gezelly!

    progynova is inderdaad ervoor dat je bm slijmvlies wel weer dik wordt na de menstruatie, maar je krijgt geen eisprong. Enne bijsluiters lees is ook al lang niet meer;)!
     
  10. Zonneschijn38

    Zonneschijn38 Bekend lid

    25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hoi hoi eindelijk goed nieuws, ze gaan met telefonische bellen a.s woensdag tussen 15.30-16.30 uur.. Eindelijk er komt schot in de zaak....

    Goed weekend allemaal..
     
  11. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Dat is fijn meid.. Eindelijk iets om weer naar uit te kijken. Heel veel geluk !
     
  12. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Moet je werlen het weekend, of heb je leuke uitjes ?? Ja, wordt er heel nerveus van.. En weet ook niet of ik het dit keer haal tot aan de testdatum.. Krampjes zijn zo goed als weg, nog geen bruin/roze verlies.
     
  13. visje2007

    visje2007 Bekend lid

    19 jan 2009
    702
    1
    0
    Oehh imke, wat spannend! Lijkt er serieus op dat je weleens'n mooie test in handen mag hebben volgende week!!
    Ik blijf voor je duimen!
     
  14. visje2007

    visje2007 Bekend lid

    19 jan 2009
    702
    1
    0
    Selam, wat fijn dat je je zo gelijk zwanger voelt met alle bij horende gevoelens en ontwikkelingen :D (ik zeg geen kwaaltjes, want dat klinkt zo negatief, terwijl wij meiden die moeilijk zwanger worden er alles voor over hebben om ons ziek zwak en misselijk te voelen; als dat kleintje maar heerlijk groeit in je buik:))
    Wanneer heb je 1e echo?
     
  15. visje2007

    visje2007 Bekend lid

    19 jan 2009
    702
    1
    0
    Hoi zonneschijn, wat spannend! Kun je weer beginnen dus?
    Weer hele traject, of wat anders?
     
  16. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik denk dat ik de woensdag ga testen, ben ik vrij en vriendje heeft middagdienst. 1 dag eerder maakt toch niet veel verschil ? Ik heb namelijk nog nooit eerder getest, maar kan echt niet langer wachten hoor.. Slopend deze keer.

    Ik ga slapen, morgen weer zes uur op ! BRRRR...
     
  17. visje2007

    visje2007 Bekend lid

    19 jan 2009
    702
    1
    0
    Nee joh, 1 dag en zelf 2dgn eerder maakt niet uit!
    Gewoon doen en ik denk zelfs dat je'n vette positieve test gaat krijgen als ik je zo hoor!!!!! :D
    Jeetje spannend meis, zou fantastisch zijn!
    Werkse vandaag, errug vroeg en idd freezing koud brrrrrrr
    X
     
  18. Selam

    Selam Actief lid

    24 jul 2012
    282
    0
    0
    Oh Imke wat spannend!!! Ik hoop het zo voor jullie! Hoe voel je je verder?
    Hier alles goed, beetje zenuwachtig. Morgen de eerste echo... Pfff, ik kijk er naar uit maar vind het ook retespannend!
    Jullie horen het! Liefs
     
  19. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ja, dinsdag wil ik ook wel testen, alleen dan moet ik 's morgens werken en als ik het dan daarna doe is het geen ochtendurine meer.. :S

    Wat zeur ik ook hé? HAHA. Fijne zondag allemaal ! ;)
     
  20. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Heel veel succes hé morgen, SELAM! :D ERRUG spannend! Ik hoop dat alles er goed uit mag zien !

    Ik voel me moe en wordt wat snotterig. Borstjes zijn iets gevoeliger, maar niet heel erg. En heb steeds gerommel en plopjes in mijn buik. Mijn bloeddruk is iets lager geworden zelfs. Gisteren nog een hele felle, gemeene steek gehad..
     

Deel Deze Pagina