IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippiejee

    jippiejee Fanatiek lid

    15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Spannend!!! Ik heb ook eerder getest, je hebt geen pregnyl gebruikt, dus vals positief zit er dan ook niet in, gewoon doen als je dat wil. dinsdag middag zou ik niet doen, het is best vroeg om te testen dus zal ik zelf wel graag met ochtendurine testen en niet teveel drinken die avond ervoor!! SUcces, duimen draaien hier voor je!!!!!!
     
  2. jippiejee

    jippiejee Fanatiek lid

    15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    gaaf meid, voel je je goed zwanger? Ga lekker positief heen hoor en vergeet vooral niet te genieten!! (ja er kan altijd iets niet goed zijn maar dat hoor je het dan wel, nu niet de voorpret laten verpesten door iets wat er waarschijnlijk helemaal niet is!!!)
     
  3. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Sluit ik mij bij aan, je hebt helemaal gelijk ! Hoe moeilijk misschien ook, gewoon genieten.
     
  4. Imke22

    Imke22 Fanatiek lid

    28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Jij succes met je eerste echo hé morgen, laat je het even weten ? Ik zal ff kijken..
     
  5. visje2007

    visje2007 Bekend lid

    19 jan 2009
    702
    1
    0
    Spannend selam, morgen je kleintje voor't eerst zien:D .. Geniet ervan!!

    Jippie jij ook succes morgen!

    En imke, nagels bijten en genieten hihi lastige combi hè ;) maar straks wordt deze ellende misschien wel beloond met'n lief mini mensje van jullie 2!! Ik duim!

    Mijn ongie ruik ik aankomen;) maar heeft zich nig niet laten zien...ik moet geduldig afwachten.

    Xxx fijne zondag allen!!
     
  6. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Dames,

    Maken jullie een nieuwe aan? We zitten aan de 5.000.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     

Deel Deze Pagina