IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    He mariska,

jemig wat ben ik blij voor je toch nog een paasei. Ik hoop dat het helemaal goed komt en dat je deze ronde toch eens zwanger mag worden. Dat zal toch mooi zijn. Geweldig.

Wel balen dat je niet goed werd. Bah ik hoop dat je geen punctie weer hoeft te krijgen.

liefs Riv.

2. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Mariska, ik duim duim duim voor een feesttelefoontje morgen!
    Liefs!

3. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Nou meiden :D:D:D

heb een terugplaatsing om 13.15. whaaaaaaahhh ben zo blij.
    Had al rekening gehouden met het ergste. Maar gelukkig eindelijk weer een stap verder. Nu maar hopen dat het zitten blijft.

4. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    jahoooeee maris geweldig meid.
    hoe gaat het met de rest?

5. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Jaaaaaaaa, Mariska heeft haar 3e feestdag! Jippieeeee!!
    Zet hem op kleine embryo!!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whoehoeeee...over 20 minuutjes ben jij een wonder-emmy rijker!
    :D :D
    Gefeliciteerd laiverd!

7. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Bedankt meiden, het voelt ook echt als een feestdag ben zo blij dat we in eerste instantie alleen al tot een tp zijn gekomen. En inmiddels zit het lekker warm in mijn baarmoedertje:) Nu maar hopen dat ie lekker blijft zitten.

De laborante kwam ook nog even, die heeft het embruootje nog via de tv laten zien. Het was een hele mooie 4-cellige embryo, aldus de laborante.

Nu hoef ik alleen nog maar 3x pregnyl te spuiten en geen vaginale bolletjes (had jij dat ook Mijs?)

21 april is mijn testdag, spannend.

Nog een vraagje Mijs, er staan geen tijden bij voor het spuiten van de Pregnyl, is dat gewoon 's morgens,heb jij er wel tijden bij gekregen?

Nog 3 dgn Mijs dan kan jij weer van start:)

8. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ja, ik had ook de Pregnyl die ik nog drie keer moest zetten. Je kiest zelf welk dagdeel, tijd maakt niet uit. Maar als je 's morgens kiest, moet je het die drie keer steeds 's morgens doen. Snap?

Fijn gevoel hè? Zo'n embryootje dat in je groeit en misschien wel je kindje wordt!!

9. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ja , ik snap hem Mijs, ik had al zo'n vermoeden. Maar dacht even checken.

Ja echt een heel apart gevoel. Toen ik net thuis was belde mijn vriend al, met de vraag of zijn bijna zwangere vriendin goed thuis was gekomen:)

Dit wordt een hele lange 12 dagen, maar veel afleiding zoeken dan is het gauw zover, spannend hoor. Ik hoop dat jij nu ook weer tot een tp komt.

10. wilma82

wilma82 Lid

9 mrt 2010
    61
    0
    0
    verzorgende thuiszorg
    provincie groningen
    mariska geweldig!!! gefeliciteerd met de tp!! nu lekker blijven plakken!!!

groetjes wilma

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

You go Mariska!
    Spannende weken nu...brrrr
    Je bent zonder je vriend gegaan? Jammer dat hij het mooie moment heeft moeten missen.
    Bijzonder is het he, als je je embryo nog even op een schermpje kan zien! Met je mobieltje geen foto gemaakt? Ach, over zo'n 8 mnd kan je hopelijk heeeeeel heeeel heul veel foto's maken :D

Ik spoot Pregnyl altijd in de ochtend. Dit omdat het altijd voor mijn werk aan kon maar ook, en nu niet lachen, omdat ik voor mijn gevoel die pregnyl zo snel mogelijk wilde zetten. Gevoelsmatig had het embryo dit nodig ofzo...whahahah...
    Nouja, Pregnyl is heel wat beter dan Progestan, vind ik.

Geniet van je Paasembryo!

12. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Elmo,

nee mijn vriend was wel mee hoor. Dat moet van mij.:D Maar hij is tussen het werk door naar hat ziekenhuis gekomen en nadien is hij weer naar het werk gegaan. Hij belde vanaf zijn werk naar huis of ik goed thuis was gekomen.

De echo´s ga ik alleen heen, als hij vrij is gaat hij met me mee. Maar ik vind dat bij de punctie en de tp aanwezig moet zijn. Vind ik niet meer dan normaal:)

Ik dacht later pas, goh ik had wel ff een foto kunnen maken van het embryootje op het tvscherm. Mocht ik er weer een keer voor staan dan ga ik dat zeker doen.

En ik kan me die gedachtengang van jou heel goed voorstellen, ik zou die Pregnyl ook heel snel willen spuiten, ik doe het ook in de ochtend. Vind ik wel zo makkelijk.

Ik heb nog niet met Progestan gespoten, mag ik vragen waarom je liever de Pregnyl hebt, misschien wb bijwerkingen ofzo:(

Wat is het trouwens een heerlijk weertje he.

13. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Mijs met neus in zonnetje en foontje in d'r hand beaamt dat van het lekkere weertje!

14. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    kijk maar uit, straks een lekker bruin snoetje met een afdruk van je telefoon:D

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, hij was gelukkig wel mee.
    Ik denk er net zo over als jij hoor. Als je er samen 1 zou maken zou hij er ook bij zijn ;)

Progestan spuit je niet...die moet je een x aantal keer per dag vaginaal inbrengen. Een zooitje dat deze bolletjes geven!!
    Pregnyl is veel makkelijker :D

Lief dat hij meteen even belde!!

Mijs,
    Ja, hier heb ik een blauw overalletje in de tuin banjeren. Tis veel te mooi weer om hem binnen te houden.

Geniet van de zon allemaal :D

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Maris@ Super meis nu goed gaan plakken kleintje!!

verder ieder een knuffel.

Mijs@ is je foon niet aan je vast gaan plakken door de zon hihi

Wat een heerlijk weer vandaag.

Hier@ Manlief gaat het weer goed mee , hij probeert weer te werken vandaag. Het is allemaal gezakt we houden het wel in de gaten.

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mariska,
    Hoe voelen jullie je :)

Mijs,
    Klaar voor de start?

Marnat,
    Fijn dat Marnatman zich alweer wat beter voelt!

Wilma,
    Ben je er nog? Hoe gaat het met jouw ukkie?
    Ontslag uit het UMCG las ik op het andere forum! Goed zeg!
    Ik vond dat zelf altijd wel een beetje dubbel...

18. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Jaaaaa, al lang! Actie, actie, actie!

Hoe is het met jou? Ander ritme voor jou en de boys nu! Wennen deze week?

19. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Goedemorgen meiden:)

ik voel me goed. Heb veel fruit in huis gehaald. Probeer genoeg te drinken. Slik mijn vitaminen en foliumzuur braaf. Heb af en toe wel wat last van buikpijn, ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat lukt me niet:( Stel me zelf aldoor voor hoe de embryo zich nu deelt en dat ie vandaag of morgen in zal nestelen. Ben blij om de Pregnyl morgen te prikken;) Maar voel me goed, heb gisteravond gewerkt en moet vanavond en morgenavond ook nog dus ik heb nog lekker wat afleiding. Verder ben ik ook veel aan het lopen met de hondjes, lekker in de buitenlucht.
    Hadden jullie dat ook, veel aan denken en wat deden jullie na zo´n tp. Hadden jullie ook wel wat last van buikpijn?

Hey Mijs, morgen weer beginnen, zou mooi zijn als het net zo vlot zou gaan als bij mij deze keer. Zal duimen voor een mooi rijp eitje.;)

20. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Klinkt goed, Mariska, zoals jij zorgt voor jou en je buikje!
    Ik had veel rare onverklaarbare buikpijn en kon, net als alle dagen sinds mijn Mirenaverwijdering, aan niks anders denken dan aan het kindje dat wel/ niet komt!
    Liefs!

Deel Deze Pagina