Hey meiden, maak me toch een beetje zorgen. wat betreft onze poes, die is nu 4 maanden. Mijn vriend verschoont nu de kattenbak, maar durf de poes niet meer aan te raken. En het is net of ze het voelt want ze wil nu aldoor op schoot Wat denken jullie? Op internet schrijven ze er genoeg over. Moet ik me zorgen maken?????? Of denken jullie dat het wel meevalt, ik zorg in ieder geval dat ik niet in de tuin ga zitten graaien en dus geen kattebak ga verschonen. Is dit genoeg? Ben zo bang om het te verknallen. Stel ik mij nu aan
He Mariska, Ja, ik kon het ook geen moment loslaten hoor. Lijkt me ook logisch. Goed dat je een mooie afleiding hebt. Over de kat. Volgens mij wordt het pas gevaarlijk als er een bloedband is, deze is er nog niet. Probeer je door deze dingen niet TE gek te laten maken, als snap ik je voorzichtigheid als geen ander hoor!! Mijs, Mooooooi! Ritme? Wat is dat? De ochtende zijn erg druk. Hoe krijg je twee kids aangekleed en met volle buik bij de opvang? ;S Mede door de bv heb ik gewoon nog geen ritme. Het geeft niet hoor, het lukt me vast wel elke ochtend
stom he, dat je dat nu al zo bezighoud, ik dacht net al: dat wordt nog wat als ik daadwerkelijk zwanger wordt, dan flip ik helemaal geloof ik haha ik zie het al helemaal voor me Elmo, die drukte 's morgens om iedereen fatsoenlijk de deur uit te krijgen
Jah..gisteren ging ik helemaal bepakt richting auto, wil Ruben in zijn stoel parkeren zegt ie doodleuk: Nee mama! Poept!! Ja....daaaaaag, bij het KDV geef ik je een schone luier! Dat een schone luier kan zorgen dat je te laat op je werk komt he! Zwanger zijn zal inderdaad heel flink wennen zijn. Als je er ondanks alles maar een beetje van kan genieten.
Whahaha ja leuk hoor, langleve pampers Ik vind het allemaal wel heel spannend hoor, ben blij als het morgen is dan kan ik de eerste pregnyl spuiten, dan heb ik tenminste weer het gevoel dat er weer een stap in de goede richting wordt gezet. Dit worden echt de langste wachtdagen ooit
Ja heb idd geen keus Maar goed heb vanmorgen de eerste Pregnyl gezet. Dus weer een stap in de goede richting Mijs, met een kwartiertje ben je aan het eitje gluren, hoop op een mooi groot eitje.
Je kan gerust met de poes knuffelen hoor! Als je idd maar geen kattenbak schoonmaakt en niet in de tuin gaat zitten graaien zonder handschoenen. Tijdens de behandelingen waren onze katten juist enorme knuffelkonten. En daar heb ik heerlijk van genoten!!! Op een gegeven moment aan het einde van de wachtweken kwam 1 poes aldoor naast mijn buik liggen. En wat bleek? Ik was zwanger en hij wist het ws al. Hij lag het liefste tegen mijn buik aan. Veel succes bij deze poging!!!
Hee meiden. Had een follikel van 13 mm, maar bmslijmvlies was nog dun. Morgen weer kijken of follikel doorzet en slijmvlies doorgroeit. Misschien is het te vroeg, komt er nog n ander follikel. Hmm denk het niet. Maar hopen dat bmslijmvlies een beetje netjes doorgroeit!
Dankjewel voor je reactie Madwin03, onze poes wil aldoor bij me liggen. Maar dat zegt nu natuurlijk nog niks. Wil het allemaal zo goed mogelijk doen, hoop dat het bij mij net zo uitdraait als bij jou. Hey Mijs, duimerdeduimerdeduim voor je dat het slijmvlies morgen wat dikker is geworden. Spannend weer.
meiden mijn duimen draaien voor jullie vol op. maar ik duim ook voor me zelf hihi, mijn ongi moet vandaag komen maar is er nog niet. met de kat kun je gewoon alles doen , behalve id de kattenbak verschonen vanwege de stof die er in zit. hier@ druk met de was en huishouden bezig geweest + de zomerkleding uitzoeken pff .Maar nu geen zin meer. Woensdag 14 april naar het ziekenhuis voor de bijeenkomst ben benieuwt! mag ik straks ook spuiten waar? en wat? zal wel in de buik zijn. En de pil straks gek hoor en dan een tijd niet meer ongi te zijn.
He dames, Marnat: spuiten doe je meestal in je buik maar mag ook in je bovenbeen. Op je buik kan je eigenlijk altijd wel een klein rolletje vinden (of een grote hahah) dus dat spuit vaak het makkelijkste. Ook voor onderweg. Mariska, Ik hoop dat je de dagen een beetje volkrijgt meid! Pas maar op, oudere mensen voelen soms ook dingen aan. Je kan zomaar ineens een vraag uit onverwachte hoek krijgen (heeft mijn zus ook gehad bij haar eerste). Mijs, Je gelooft het nooit, het is TE ranzig....maar ook ik hoop op mooi, dik, knus baarmoederslijmvlies
Elmo@ Dankje voor de uit leg maar op moment is het een groot rolletje op mijn buik hihi, buik lijkt me toch prettiger denk ik.
Goedemorgen! Yep, ei-kijk-dag! alweer gebeurd. Vanuit een verlaten UMCG: bmslijmvlies lekker dik (bedankt jullie!) en follikel van 14mm. Thuis spuiten en weer slapen! Fijne dag, allen!
yeahh, super Mijs, weer werk aan de winkel. Zo´n verhaal heb ik ook wel eens gehoord van een collega, dat eenclient van haar zei, volgens mij ben je zwanger. Ze wist het nog niet en prompt was het zo. Afwachten,afwachten en nog eens afwachten