Goedemorgen meiden, hier vanmorgen de 2e pregnyl gezet Nog 9 dagen pffffffff Maar goed de zon schijnt en ik ben nog vrij vandaag dus ik ga er even lekker van genieten. Hoe gaat het met jou Mijs? Moest jij vandaag weer naar kamer 9?
Ja, klopt! Hier zonet een mooi groot follikel vanmorgen: 19mm. Joehoeeeee!! Hoogstwaarschijnlijk woensdag punctie. Hoor vanmiddag hoe laat ik vanavond de Pregnyl moet zetten. Het begint weeerrrrrr!!! :-D
mooi mooi mooi, nou zou het mooi zijn als ik straks de aftrap heb met een zwangerschap en jij mij gewoon volgt Ja dat doen we gewoon, geen geeikel, het is nu wel mooi geweest. Think pink, lets go
Laat het maar mei zijn kom maar op met de isci!!! Woensdag weer aan de pil en verder zien we wel. info middag woensdag. hier is ongi door gekomen. de start van de pil zou gewoon woensdag kunnen, en nu ga ik genieten van mijn laatste ongi voor lopig en de isci straks dan goed aan slaat.
Heey Marnat, nog ffjes wachten en dan kun jij ook bginnen dus. Doe jij dan de andere vorm van icsi Omdat wij niet aan de pil vooraf hoeven. Hoe ziet zo´n behandeling voor jou er dan verder uit?
Mariska@ Ow jullie niet aan de pil? Dan weet ik het ook niet , ik weet alleen dat ik moet spuiten en de pil krijg verder weet ik het nog niet. week 23 gaat het echt gebeuren. De voorbereiding is 6 a 8 week voor die tijd. nu dus.
Mariska, Marnat doet niet eigen cyclus, maar hyperstimulatie. Dat begint vaak met de pil, vervolgens meer en langer hormonen spuiten. Vervolgens groeien en er dan meerdere follikels. Bij de punctie worden meerdere eitjes gevonden en er ontstaan vaak ook meerdere embryo's. Jij en ik hebben nog recht op 2 van dit soort 'grote' behandelingen na 6x in eigen cyclus.
Goed nieuws Mijs! Joehoeeeeeee, punctie in aantoch!! Mariska, Aftellen, aftellen, aftellen. Marnat, Het is dat ik idd weet dat je hyperstimulatie ICSI doet maar als je het leest...(ISCI hihi) + dat met die pil kan ik me voorstellen dat andere in de war reken Grapje hoor!! Ik hoop dat de voorlichting is wat je er van hoopt / verwacht.
Ik weet niet wat er van moet verwachten. Gyn had ons alleen nog maar gezegt dat ik aan de pil zou gaan verder nog niks. Horen we woensdag dus,
Ok, das duidelijk, ik had al wel zo´n vermoeden maar wist niet dat je dan eerst met de pil gaat starten. Nou spannend hoor. En die twee behandelingen die wij na die 6 icsi in EC nog hebben. Bestaat iedere behandeling dan ook weer uit 6 Pogingen
Dank, Elmo! Riv, hoe is het met jou? Lukt het wat met de teleurstelling te boven komen en wachten op de volgende poging? Wilma, hoe is het met jou? Nee, Mariska, in principe is het 6 keer EC en dan nog 2 keer de grote behandeling met hyperstimulatie. Maar eh... we doen gewoon lekker dat we van de EC zwanger worden, goed?! The sooner the better!
Hoi allemaal, hier de ene teleurstelling na de andere. Maar goed, veel familiegedoe. twee oma's hebben kanker. Kunnen ook niet meer beter worden. Ben nu thuis en heer erg verkouden en voel mij niet fit. Ben gisteren heel erg ongi geworden. Heb nu hele erge rug/buikpijn. Niet geslapen vanancht. Nou het gaat goed. Hoe is het bij jullie dames? Liefs Riv.
Oke Mijs, das me weer duidelijk Zoals het nu lijkt morgen gewoon de punctie Jeetje Riv, wat allemaal rotberichten vanuit jouw kant. Hoop snel op een wat beter bericht Voorde rest sterkte met alles.
Hè, wat een zorgen allemaal, Riv! En dan ook nog zo'n menstruatie erbij. Zo'n nare, pijnlijke toestand als je niks liever wilt dan 9 maanden lang niet ongesteld wilt worden! Sterkte voor jou! Wel luidt de ongesteldheid weer een nieuwe cyclus en weer een nieuwe poging in! Op naar betere resultaten! Ja, over een paar uurtjes de punctie! Hopen maar weer dat dat follikel er nog zit, een ei gevonden wordt in de opgezogen zooi en dat er wat rondzwemt in 't kwakje! Ik had wel afleiding vanavond, maar Mijslief zat alleen thuis met hoofdpijn. Gut, al die MMMkopzorgen ook..... Tot morgen!
Mijs heel veel succes vandaag mijn duimen draaien heel hard voor je. Bedankt voor je lieve berichtje.
Dank je Riv! Hier een blije Mijs: het follikel was nog heel, er werd een eitje gevonden en na drie kwartier in spanning zitten bleek dat er ook een paar levende zaadjes werden gevonden! Nu afwachten of we vrijdag gebeld worden dat er een embryo is ontstaan! Spannunnnnnnd! Ik ga even een uurtje liggen en dan weer door naar het werk. Liefs!