Yeaaaah Mooi Mijs, weer een stap in de goede richting. momenteel ik weer in de stress, werd vanmorgen wakker met een kloppend gevoel bij een kies, vermoed een ontsteking. Heb de tandarts al gebeld maar daar kan ik maandag pas terecht. Mijn vriend zei al, morgen maar weer bellen en zeggen dat je voor het weekend nog heen wilt. Maar straks moet ik verdoving hebben of een foto, mag dat wel
update : Ben vanmorgen naar de bijeenkomst geweest, we hebben een goede uit leg gehad. We hebben een schema mee gekregen wanneer ik moet spuiten wat ik moet spuiten.En hoelang ik de pil moet gebruiken . 3 Week de pil en van af 27 mei beginnen met spuiten. Heb me zelf met water mogen spuiten, dat ging me goed af. maar ik ga iedere morgen met manlief er af om me zelf te spuiten. zodat het allemaal wel goed gaat. vanaf vanaaf binnen met de pil. mijn koelkast ligt vol met medicatie , de inhoud van mijn koelkast is nog duurder dan de koelkast.
Super Mijsssss! Maar dat had ik al gezegd Marnat, Fijn dat het duidelijk was! Riv, Knuffel Dames, ook hier nog eventjes. Ik vond deze altijd zo ontroerend: Tears and Hope - the infertility awareness project
Morgen een spannende dag! Mijs, ben aan het werk maar mailen en sms'en kan! *ga me echt aan mijn voornemen houden niet meer op zp te kijken onder werktijd*
Prima, ik licht je wel in! Hier rustiger dan de vorige twee cycli, erg prettig. Had erg drukke dagen, dus lekker veel afleiding! Tot morgen!
Heeeeeee lieverds! We hebben een 4-cellig embryootje teug te plaatsen strakjes! Bizar hoe veel rustiger ik was rondom de punctiedag en nu ook bij het afwachten. Ik had zoveel hoop! Was de vorige keer helemaal niet zo en toen was het mis! En nu kon ik me niet voorstellen dat de arts zou bellen. En inderdaad, ik had het lab aan de lijn! Blij Blij Blij!
Hey Mijs, super!!!!!!!!!!!!!!!!!! eindelijk weer. Spannend hoor. Succes straks Hier, gister laatste pregnyl gezet. Gister weer met een collega gewerkt die op de hoogte is en die ik nog niet weer had gezien na de tp. Ze zegt tegen mij, ik weet niet of ik hetmoet zeggen, maar iets in mij zegt dat het raak is. Oh ik zei, zeg dat alsjeblieft niet weer, want dan vestig ik mijn hoop er zo op, en ik wil mijzelf een beetje in bescherming nemen. Als ik er teveel vanuit ga dat het nu raak is dan is de teleurstelling weer zoooo groot. Ze snapte mij wel. Mijn kies is eerst weer rustig, ben flink aan het flosen geweest en speoelen met zout water, maar ga toch voor de zekerheid maandag even naar de tandarts om hem er even na te laten kijken. Vind het nu wel heel spannend worden. Eigenlijk zijn die twee weken ook zo voorbij. Het aftellen kan gaan beginnen.
Hee Mariska, Het begint voor jou nu zeker spannend te worden!, Echt aftellen geblazen! Woensdag testdag, toch? Fijn dat het beter gaat met je kies. Nou het embryootje zit er in! Een foto er van kun je zien in mijn album als je vriendje bent/wordt. En het wordt steeds zonniger buiten! Hè, wat een fijne dag...zucht... ahhhh!
Super Mijs, hoop zo dat het mooie weer een goede invloed heeft op ons embryootje. Vind het echt weer spannend. Voelde jij na de vorige tp wel wat
wow Mijs, heb ff je foto bekeken, wat weer een wondertje, hoop dat ie lekker nestelt en zitten blijft.
Mijs, ik ga gauw kijken! Mariska, Ik kan alleen maar met je mee hopen.... Fijn dat je kies weer redelijk gaat maar goed dat je het laat checken. Bij een zwangerschap moet je ook net even zuiniger op je gebit zijn
Wauw mijs echt geweldig. Ik blijf voor je duimen. En mariska voor jouw ook echt. Ik hoop het echt zo voor je. woensdag mag je testen he ik ben benieuwd. Hoe voel je je nu? Liefs riv.
Hey Meiden, hier iemand die probeert zichzelf niet van alles wijs te maken Ik voel me goed, ben wel heel erg moe. Kan de klok wel 10 keer rond slapen geloof ik, schuif het maar op de Pregnyl. Maar soms van die dingetjes dat ik denk .........dit zou het wel eens kunnen zijn, andere keer denk ik weer nee, mijn ongi komt er aan. Ben blij dat ik met een dag of wat weet waar ik aan toe ben. Vanmiddag steken in mijn buik, wachten wachten wachten. Heb gekeken hoeveel dagen na de punctie ik de vorige keer ging menstrueren. Heb diezelfde aantal dagen nu na deze punctie geteld en dat zou morgen dan zijn. Maar ik wacht met testen tot woensdag. Dus hmaar hopen dat het uitblijft. Hoe gaat het met jullie?
Maris@ mijn duimen draaien nog steeds komt goed deze keer. Hier gaat het goed , moet wennen dat ik de pil moet nemen. Verder gister de film mom sixtien gezien zo aangrijpende film, wel een aan rader Manlief en ik hebben heerlijk gejankt. vandaag daarom geld uit gegeven. Voel me nu weer goed.