Nou meiden, ben net gebeld. Dinsdag geen punctie. Aan de hand van mijn bloedwaarden blijkt dat mijn eicel nog niet rijp genoeg is. Moest na het gesprek gelijk weer een Gonal f injectie nemen. Morgenvroeg nog weer een eisprongremmer en moet ik eerst weer voor echo en bloedprikken. Dus dan zou het denk ik woensdag een punctie worden. oh ik hoop dat het goed gaat, ben nu al bang dat er iets niet goed gaat, he bakkes baal hier wel van Morgen maar weer afwachten wat ze zeggen.
he gat heb jij dat weer, nou ja zolang het verder goed gaat is er niks aan de hand meis het word alleen een dagje opgeschoven
mijs@ weet ik niet of we dan de uit slag krijgen 20 jan is het in geleverd en het zou drie week duren voor de uitslag. en deze afspraak gaat om de operatie van de vleesboom , ik denk dat het daar dus niet om gaat . we moeten na de 10 de wel een afspraak maken voor een uitleg gesprek over ivf of isci ik zie wel wat er verder gebeurt als we weer mogen klussen ben ik al heel gelukkig hihi mijs jij succes in maart met isci meid hoop voor je dat het raak word dan.
Bah, daar reken je niet op, Mariska. Maar het maakt niet uit waarschijnlijk. Alleen een dagje later dan je had verwacht. Pff, elke stap is wachten en spannend....
Goedemorgen, ben net weer terug van mijn bezoek aan kamer (geloof 10) wegens drukte. Maar was mooi op tijd aan de beurt. Ei zit er nog goed, moest weer bloedprikken (5e keer deze week) AUW. Wordt vanmiddag gebeld aan de hand van de bloeduitslagen. Ws woensdag punctie, maar kan ook zijn dat ik morgen alsnog moet. Spannend hoor. Hoe is het met jullie?
Super spannend Mariska! Nadeel he, al dat bloedprikken! Ben zelf erg lastig te prikken en kwam er dus geregeld met meerdere plakkers vandaag :S Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt! Heel veel succes! Elmo
Hey Elmo, bedankt. normaal ben ik heel makkelijk te prikken, maar nu na de 5e keer doet mijn arm echt zeer. Hoop dat mijn arm nu eerst een weekje rust krijgt Maar goed, nog ffjes afwachten. Hoe is het met kleine Stijn? Liefs maris
Tjonge jonge, ik las het al: elke keer echo ook elke keer bloed prikken.. Het is een hoop geprik... Hoe gaat het met jezelf prikken elke keer, Mariska? Went het al wat? En wat was de conclusie vanmiddag?
Ben ook erg benieuwd hoe het was vanmiddag!! Hier gaat het erg goed! Stijn drinkt nog steeds goed en groeit goed! Volgens oma had ie een bolle toet gekregen Vandaag wel een hangdagje dus nu ligt ie lekker bij papa op de bank.
Oh super, dat alles goed gaat, en lekkere bolle kakwangen die horen erbij, is een goed teken. Ben vanmiddag gebeld, mag straks om 23.45 de Pregnyl spuiten en dan heb ik precies 34 uur later dus woensdag om 9.45 de punctie Hoop dat mijn ei er nog zit en dat ze hem te pakken krijgen. Op zich gaat het spuiten wel goed, de ene keer jens ik hemer zo in en een andere keer zit ik van 1, 2, 3 nee toch maar niet nog een keer 1 en 2 hahaha, stom he. De prik valt wel mee. Maar met name de Gonal f die vloeistof vind ik vreselijk zeer doen. Net of ik een of andere zuur in mijn buik spuit, brand ongelooflijk en van die cetrotide krijg ik een hele rode plek die erg jeukt, verdwijnt na een uurtje. Maar ik vind het op zich wel te doen. hoop dat het met die punctie ook te doen is.
Goed zeg! Spannend hoor, of je ei er nog zit! Ik had alle 6 de keren een ei, dus er is hoop! Over spuiten: Heb je al eens eerder pregnyl gespoten? Haal hem vooraf even uit de koelkast, deze vloeistof brand over het algemeen ook behoorlijk (sorry). Na het heel rustig inspuiten de spuitplek even goed masseren. Bij Ruben zijn poging kreeg ik ze er ook haast niet meer in, was echt prikmoe. Manlief heeft bijna alles gespoten toen. Ik was nog zwanger ook, vond ie gaaf Ik herken het dus heel sterk. De ene keer heel stoer, bats, en klaar....de andere keer tig keer de naald bijna zetten...grrrr Super veel succes!!
Over prikken: Ik heb wel gehoord van meiden die eerst de prikplek koelen met bijv. een coldpack. Als een soort verdoving. Ervaring?
Daar heb ik geen ervaring mee. Zou je uiteraard kunnen proberen als je er echt veel last van heb. Ik heb het ervaren als: op het moment is het ff auw. Die Pregnyl...daar kan je wel nog dagen last van hebben (kan!). Het kan voelen als een blauwe plek.
Hey Elmo, ik heb gisteravond voor het eerst Pregnyl gespoten, las je tip net pas. Heb hem dus vanuit de koelkast gespoten. Moet zeggen dat het meeviel. Had idd wel even blauwe plek gevoel. Dat had ik bij die andere niet. Maar vindt tot nu toe de Gonal F het meest vervelende. Wat betreft de coolpack ik verdoof het niet. Denk zelf dat je de huis wat verdoofd maar de naald komt dieper, denk zelf dat het weinig uitmaakt. Lijkt me ook maar vervelend zo´n koude brok op je buik. Van die naalden heb ik eigenlijk nog het minste last. Vindt de vloeistoffen erger. Maar langzaam inspuiten scheelt ook een hoop. Morgenvroeg de punctie. Heb de hele dag al een wat zeurende pijn, nou ja ook geen pijn maar vervelend gevoel. Hoop dat ie er nog zit morgen. Jullie horen morgen wel van me hoe ik de punctie heb ervaren. tot morgen, dikke knuff
Succes Mariska, morgen! Hoop voor je dat het ei netjes blijft zitten en je de nare punctie mee mag maken, hihi! En dan je man een kwakje inleveren, ook niet onbelangrijk! Bij ons gaat dat ook spannend zijn: of dat ICSI-waardig gaat zijn. Hebben jullie daar ook zenuwen over of niet? Hoeft er natuurlijk maar 1 goede bij te zijn: het ene überzaadje bij het ene übereitje!
Hey Mijs, ik ben niet bang over hoe de zwemmers het gaan doen. Ze zeiden toen dat er wel beweging in zat maar niet in de aantallen die ze zien willen. Dus ik ga ervan uit dat dat wel goed moet gaan. Onze samenlevingstest die we toen gedaan hebben was ook goed. Heb echt alleen de bibbers voor die punctie, duim ff voor me
O, dat moet dan goed gaan met het zaad! Ik duim voor je morgen! Misschien valt het mee en zo niet, dan duurt het maar kort en is het zo voorbij! Je bent een bikkel! Je bent stoer! Je kunt het!
Heeeeeeeeeeeel veel succes morgen! Ik vond de puncties in eigen cyclus echt ontzettend meevallen. De spanning, zeker de eerste keer, was erger! De eerste keer kwam G. ons halen en liep ik in de gang op weg naar de punctiekamer al te huilen. Puur van spanning en stress. Nu denk ik...pfff ... heb er uiteindelijk 8 gehad! Het is rete spannend, het is heel eng maar: Het is te doen! Zet hem op! Ik duim voor je! Elmo
Bedankt meiden, dat zijn wel rustgevende berichten Elmo. Gelukkig ben ik wel tegen een stootje opgewassen. Maar blijf het wel spannend vinden, als ik het maar gehad heb dan weet ik wat is. Ik denk dat ik het ook niet droog hou hoor, als ik gespannen ben komen de waterlanders bij mij ook. Ik ga me ff lekker douchen, en dan lekker op bed. Houn jullie op de hoogte. Dikke knuff