IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Dank je Marnat, daar kan ik niet naar kijken. Net als op MTV 16 and pregnant.
    Dan denk ik steeds waarom zulke jonge dingen al wel en ik niet:(

Maar wel weer een goed excuus om even lekker te shoppen, nog wat leuks gekocht:(

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ja ik had/ heb nog verjaardag geld, dat heb ik maar even weer wat van uit gegeven . nieuwe wok en een nieuwe schoudertas. Mijn schoudertas ging onder weg stuk , tja dan moet er een nieuwe komen he:)

De film moet je wel tegen kunnen, dit meisje stond haar kindje af aan haar lerares die niet zwanger kon worden.
    de film gaf mij ook wel weer wat moet eerlijk gezegt.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Riv, hoe gaat ie met jou?

Mariska,
    Oef, spannend zeg! Ik hoop dat het broekloeren nog heeeeeeel lang gaat duren :D :D
    Want je geloof het w.s. toch niet meteen als je een dikke + hebt :D

Mijs,
    Leuke dag gehad?
    Sorry dat ik er alweer zo gauw vandoor ging gisteren.
    Misschien weer eens daten, maar dan in de weekenden nu.
    Balen, dat ik weer werk ;)

4. wilma82

wilma82 Lid

9 mrt 2010
    61
    0
    0
    verzorgende thuiszorg
    provincie groningen
    hoi allemaal!!

ik lees weer mooie berichten hier!!!

mijs wat super dat je een mooie tp hebt gehad!!! nu lekker blijven plakken!!!

mariska: spannend zeg deze dagen!!! ik duim voor je!!!

ik heb vrijdag een extra echo gehad, mijn huisarts vond dat ik nog wel de normale termijn echo mocht :D deze hebben we wel in het UMCG gehad maar niet bij kamen 9 maar op poortweg 4 3e verdieping prenatale diagnostiek. ze hebben daar wel betere aparatuur!!! We hebben onze uk goed kunnen bekijken, het was lekker bewegelijk en het zwaaide ff naar ons haha;) het ligt precies op schema, en wij hebben weer met een big smile het umcg verlaten!! ( wel ff een lekker broodje gescoord bij de appie heyn )

liefs wilma

5. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Goedemiddag allemaal,

Hey Elmo, de spanning begint nu echt te komen, wel-niet, wel/niet;) Ik hoop vandaag en morgen nog ongiloos te blijven en dan heb ik goeie hoop:D Maar tot die tijd flink broekloeren idd. Denk wel dat ik flink aan het idee moet wennen als het echt zo blijkt te zijn.

Hoe was dat bij jou de eerste keer, kon je het zeker ook niet geloven. Kan me dat best voorstellen.

Mooi om te horen dat alles zo goed gaat met jullie Wilma, Hoop dat er naar ons ook snel iemand ligt te zwaaien op de echo, wordt een beetje simpel van die saaie eicellen loeren.;)

Volgens mij boert die AH goed daar, zie menig mens daar weg komen voor iets lekkers, meestal wippen wij ook nog even langs voor een broodje:)

6. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Wilma, wat fantastisch zo'n spartelend kleintje! Super hoor, extra echo en dan glunderend weer naar huis.

Mariska, hoe is het gegaan vandaag??

Hier heerlijk weekendje, van het weer genoten en van het idee van het embryootje in mijn buik!
    Jullie ook van het zonnetje genoten?

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wauw Wilma!
    Inderdaad mooie app. daar he! We zijn daar zowel met Ruben als met Stijn een paar keer geweest. Met Stijn zelfs een paar mooie 4-D foto's gemaakt (ze wilde ff oefenen :D).
    Wordt gewoon blij van jouw berichtjes!

Mariska,
    Ja, vooral de eerste keer is het voor ongeloof. Nou verloor ik bij Ruben vlak voor de eerste echo tot zo'n 8 weken veel bloed dus dan blijf je mega onzeker.
    Ik hoop dat je test knalt!

Mijs,
    En OF we hebben genoten van het weer zeg! Ben echt al flink verkleurd (zaaaaalig).
    Ook hebben we de vloer definitief uitgezocht en zijn we nog even op bezoek geweest in ons nieuwe huis!
    Voelt echt helemaal goed.

Helaas is Ruben alsnog ziek geworden. Vanaf woensdag sukkelt hij al wat. Nu begon hij vanmorgen met koorts en na zijn middagtuk ging hij over de 40 heen.
    Morgen blijf ik eerst thuis en in de middag manlief. Misschien is hij dan alweer opgeknapt hoor, met kinderen weet je het nooit.

8. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Nou meiden, nog geen rood gespot:D
    Steeds als ik naar toilet moest durfde ik haast niet te kijken.
    Hoop morgen ook niets te spotten.

Ik zat te denken.........mijn vorige punctie had ik op cd 21 en werd ik cd 29 ongesteld en deze keer had ik de punctie op cd 15 en ................. dan zit ik te denken dan had ik juist toch al eerder ongesteld moeten worden omdat ik mijn eisprong ook al eerder heb gehad of bekijk ik dit nu verkeerd.

Maar goed, nog even wachten, oh oh oh ik vind het echt zoooooo spannend.

nou ik kan me voorstelllen Elmo dat je daar echt heel onzeker van bent, maar gelukkig is alles goed gekomen. Beterschap met Ruben;)

Heb ook heerlijk van de zon genoten, vanavond nog even extra gewerkt, er was ziekte en ze konden geen krijgen, toen belde ze mij ik denk moet het maar doen, thuis zit ik ook maar te piekeren en te broekloeren;)

Zal me morgen even weer melden hier, ga zo lekker op bed

9. wilma82

wilma82 Lid

9 mrt 2010
    61
    0
    0
    verzorgende thuiszorg
    provincie groningen
    mariska hoe is het nu?????? ik duim nog steeds!!!!

ik heb vandaag pillen van de ha gekregen tegen de misselijkheid, nu maar hopen dat ze helpen!!!

gr wilma

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mijs en mariska@ Trekken juli het nog een beetje? knuffie.

Wilma@ Klopende hartjes en zwaaiende handjes toppie dat willen we zien.

Hier @ wen al aan de pil hihi.
    Morgen de uitslag van de MRI scan ben benieuwt

11. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Wilma,

alles nog goed hier:D Morgen nog zo´n dag en dan hoop ik eigenlijk al wel op een posi/test:)
    Maar ben nog wel bang om morgen alsnog ongesteld te worden.

Hoop zo dat het uitblijft.

Nou ik hoop dat de pilletjes een beetje helpen, aldoor zo misselijk is ook vervelend.

Hoe is het met de andere meiden?

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ik duim nog steeds mariska komt goed meis,.

13. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Dank je wel Marnat, hoop het ook;)

Ben benieuwd wat er bij jou uit komt morgen. Hou ons op de hoogte.

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Komt goed ik hou juli op de hoogte wat er uit is gekomen.

15. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    mariska ik duim erg veel voor je. Ik hoop het zo voor je!!!!!!!!!!!!!

Dames ik moet vrijdag om kwart over 8 in het zh zijn. Dan zit ik op dag 12. Ik mocht later komen in de cyclus omdat ik de vorige keer ook laat was.

Liefs Riv.

16. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Dank je Riv,

ik moest ook altijd op cd 12 komen, en dan kon ik vaak tegen cd 16 beginnen met spuiten. Maar de laatste keer ging het heel snel toen kon ik gelijk op cd 12 beginnen met spuiten. Zegt dus ook niet altijd wat.

Heel veel succes vrijdag;)

17. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Oehhh Mariska, jij gaat goed!!!! Spannend, spannend!

Hier geen nieuws nog natuurlijk.

Marnat, spannend morgen, succes.

Elmo, klonk goed jouw weekendje. Maar een ziek mannetje dus, arme Ruben. Hoe gaat het nu met hem?

Liefs!

18. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Oh meiden, vind het nu zo spannend worden. Vanmorgen werd ik wakker met buikpijn, ik dacht nu is het over. Maar nee, niets:)
    Ga er eigenlijk nu wel vanuit dat ik morgen best wel eens positief kan testen, als ik vandaag nog wel ongesteld zou worden dan wordt dat echt een flinke tegenslag. Ben zo blij als ik morgenvroeg redt, en dan........................... nog even afwachten;)

Hoe gaat het met jou Mijs, hoe voel je je?

19. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hier prima, rommelt wat in de onderbuik. Gisteren steekjes.. Ik denk steeds: ja toe maar, nestel maar!!

O, gaat echt goed bij jou, Mariska! En wat superknap dat je nog niet het getest! Morgen hopelijk feeeeeest!

20. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen

Zo blijven denken Mijs, mijn collega is een beetje van het spirituele en die zei maar aldoor tegen mij. Dat ik lekker vaak met flink warme handen op mijn buik moets leggen. Volgens haar hielp dat.;)

Ik zit erover te denken om vanavond er alvast een kruidvattestje tegen aan te gooien en dan morgenvroeg 1 van CB.
    Wat denken jullie wel of niet doen:(

Deel Deze Pagina