Oh mijs, zet hem op. Mijn duimen draaien heel erg hard voor je ik hoop het zo voor je. Probeer maar even lekker afleiding te zoeken. Ga effe lekker wandelen. Het kan nog hoor je weet het nooit. Liefs riv.
Hoi Dames, Het was inderdaad een erge domper. maar goed het is niet anders. Ik hoop de volgende keer op beter nieuws. Ik weet alleen nog niet wanneer ik verder ga. Omdat ik vandaag op sollicitatiegesprek moet en ik wil het nog niet laten verknallen omdat ik zo graag zwanger wil worden. Dus dat is nog effe afwachten enzo. We zullen zien. Ik wens jullie allemaal heel veel succes. Mariska succes in het zh. Op welke dag zit je vrijdag? Liefs Riv.
Wat een onzekerheid Mijs! Wanneer is je datum deze keer? Oh, zie nu dat je over 2 dagen kan testen...pff Knuf!
Hee Riv, wat spannend een sollicitatiegesprek vandaag. Hoe is het gegaan? Hier wat meer bruin verlies en wat stolseltjes. Niet echt rood bloed gezien. Wat weer een stomme manier van ongesteld worden. Wat moet ik nou weer tot dag 1 gaan rekenen straks? Pfff.. Gooi er morgen even een zwschapstestje tegenaan. Het komt allemaal zo erg overeen met de eerste poging, de vmk. Misschien is dat het wel weer. Even kijken of er nog wat HCG in de urine zit.
Hoi Mijs, Ik heb het gesprek gehad, dat ging prima. Er waren vier sollicitaten. Maar niemand van die vier zijn doorgegaan. Ik had niet genoeg ervaring met verpleegkundige handelingen. Achteraf ben ik ook blij dat ik niet door ben gegaan. Ik wou zelf ook de baan niet. Ze hebben in een jaar tijd al vele collega's gehad die weg zijn gegaan. Hoe is het met jou? Ik hoop nog dat het niet een miskraam wordt dat is zo vreslijk. Mijn duimen draaien nog. heel veel sterkte en liefs Riv.
Hey meiden, vanmorgen weer op bezoek geweest in kamer 9. Zoals ik al verwacht had al wel activiteit onder enkele eitjes maar nog geen uitblinker. Zit vandaag ook nog maar op dag 10. Zondag maar weer heen. De arts zei dat het wel positief was dat mijn ongesteldheid zolang uitbleef, omdat ze meestal een dag te ruim nemen ivm testen. Ze zei dat het embryootje dan goed de tijd kreeg om in te nestelen. Nou maar hopen dat we weer tot een tp komen. @Mijs: Leuk dat we elkaar nog even tegen kwamen, en elkaar eens in real-life gesproken te hebben. Hoop dat je ondanks alles toch nog een beetje een leuke koninginnedag met je vrienden hebt gehad. Wij gaan zo nog even weg, even 1 drinken op koninginnedag, mag nu nog @Riv, jammer van de nieuwe baan, maar aan de andere kant ook maar weer goed dat je het niet geworden bent, als je de baan toch niet wilt. Bevalt je huidige baan niet of ben je nog werkzoekende
HĂ© meiden. Jammer dat de baan niks voor je was, Riv. Mariska, je zit weer in de om-de-dag-molen. Succes!! Ja, vanmorgen dus weer een vaag heel licht positief streepje op de zwschtest. veel bruine drap gisteren en vandaag, nog niet heel rood.Het gaat echt helemaal zoals bij de 1e poging. Maar even gebeld met de arts en bloed geprikt. Lage HCGwaardes, geen sprake van prille zwangerschap volgens haar. De artsen gaan overleggen over het bruin verlies dat ik elke keer heb vanaf een week voor NOD. Wel genoeg gehuild de afgelopen week, nu beetje vlak qua emotie. Ik ben er zo zat van steeds me zo ongelukkig te voelen...
Jeetje Mijs, zooooo herkenbaar, dat geouwehoer bij jou steeds! Het ging ons net zo die twee keer. hCG van 16 en 1x 46 : waardeloos! Kan me voorstellen hoe je je moet voelen nu. Wel heel fijn dat ze je hebben laten komen.. Je weet me te vinden he! Knuffel
Ow Maris, sorry, jij was natuurlijk ook geweest. Fijn dat er activiteit is en dat je lichaam een beetje leuk meewerkt. Leuk te lezen dat jullie elkaar hebben ontmoet! Op naar zondag voor jullie.
Hey Mijs, dus geen vmk. Ben benieuwd wat er uit het overleg van de artsen komt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er zo zat van bent. Zag zelf ook heel erg tegen vandaag op, weer opnieuw het gevlieg, de spanning de teleurstellingen. Maar na vandaag ben ik toch weer blij dat we weer geweest zijn. Wil niet opgeven, vandaag was het ook een moeilijke dag voor me. Overl waar je kwam, gezinnetjes op stap met hun kids en hadden het oh zo gezellig. Verscheidene dikgebuikte vrouwen rond zien lopen..............zucht zucht zucht pfffffffffff
Ja, voor jullie is zo'n dag als vandaag super confronterend. Hoop zo dat jullie volgend jaar een heel andere Q-dag hebben!!
Hee Mariska, misschien ben je nu wel in't ziekenhuis. Ben benieuwd hoe 't er mee staat, denk dat je al wel mag beginnen met prikken! Ik vond het ook leuk jullie even live te zien! Doordat ik al Hyvefoto's had gezien en je stem al had gehoord, was het helemaal geen verrassing hoe je was! Leuk dat dat beeld dan wel goed klopt! Hier de dip weer praktisch voorbij. Echt bijzonder die omslag. Gisteren in de bloederige tampongolf gewoon ineens weer een veel betere stemming! Mijsman begint het patroon te herkennen en los van dat het logisch is dat ik me tegen het einde vd cyclus, als ik doorkrijg dat het niet is gelukt, niet blij voel. Maar ik heb ook echt depressieve, ik hoef niet meer op te staan als het leven zo k*t is- het gat vast nooit lukken- niks is de moeite waard, gevoelens. Maar nu zitten we op hetzelfde punt in theorie: het is nog even goed niet gelukt, en ik voel me veeeel beter! Zou het hormonaal zijn? Dat ik door de medicatie PMS cadeau krijg? Had anders nooit last van dat soort klachten. En het is nu zo extreem: zwaar ongelukkig en dan plots als de menstruatie inkickt in 1 klap over.
Hey Mijs, ben idd vanmorgen weer geweest. Had een arts die ik nog niet eerder had gehad. De eitjes waren nog binnen een cm dus hoefde ook nog niet te prikken. Dinsdag weer heen, kijken of er dan 1 is die een beetje doorgroeit. Blij om te horen dat je je weer wat beter voelt. Ik herken die gevoelens na een mislukte poging, zie het dan ook allemaal ff niet meer zitten. Maar ben wel weer blij om nu weer bezig te zijn. Fijne zondag iedereen
Hier nog meer negatief nieuws, de opa van mijn man is overleden. Alles komt tegelijk heerlijk uhm, Jullie allemaal heel veel sterkte. Liefs riv
Hmm, was je ook een beetje teleurgesteld Mariska, dat er nog geen eitje flink groot was? Riv, gecondoleerd. En wat vervelend alles zo tegelijk. Maakt het traject in het ziekenhuis ook zwaarder dan het al is, lijkt me. Als er verder ook Heftige dingen gebeuren in je leven. Vind ik wel tenminste.
Riv@ Gecondoleerd meis veel sterkte toegewenst de komende tijd. Mijs@ Weer mis meis baha dikke knuf voor jullie. Mariska@ heeft groeiende eitjes. Hier@ Alles rustig niks te melden.
@Riv, gecondoleerd en heel veel sterkte. @Mijs, nee, ik was niet teleurgesteld, ik had al wel zo'n vermoeden dat het nog niet zo ver was. Heb jij trouwens al wat van de artsen gehoord, ze zouden toch in overleg gaan @All, vanmorgen weer een bliksembezoek aan kamer 9. Eindelijk een uitblinker aan de rechterkant. Alleen natuurlijk weer net geen 14mm een 13+er. Dus morgen alvast beginnen met cetrotide en gonal en dan donderdag weer heen, zal ook wel weer een keer niet anders verlopen.
Hee meiden. Mariska, succes morgen. Dit weekend misschien wel punctie! Spannend weer. Ben vandaag gebeld door de arts. Volgende keer na tp utrogrstan proberen ipv Pregnyl. Ze dacht niet dat het wat uit zou maken wb het bruinverlies maar niet geschoten altijd mis, dus we gaan t gewoon een keer proberen. 3 keer daags 2 weken lang bolletjes en ranzige drap in de onderbroek lijkt me geen fantastisch vooruitzicht, maar een zwangerschap wel! Dus dat gaan we maar es een keer proberen. Fijne bevrijdingsdag, t is best zonnig!