Hier twee keer zwanger na Progestan Mijs! Is het zonnig gebleven of werd het steeds donkerder naarmaten je zakte in het land?
Oh Mijs, spannend zeg, hoop dat dit meer oplevert Ik ben weer naar kamer 9 geweest. Nadien in de auto flink zitten huilen, voel me K*T. Ik heb er geen goed gevoel over. Had nou de nieuwe arts. Heb er wel 10 minuten met die stok in mijn doos gezeten. En ze zat maar te meten en tezoeken, kwam geen eind aan. Volgens haar nog steeds een ei van 13+ en ik zit al op cd 16. Ik kan er niet bij dat ie niet groter is geworden. Volgens haar stagneert de groei van het ei, mmmmmmmmmmmmmm weeet niet, maar mijn gevoel zegt dat deze poging zo al niet gaat lukken. Ben erg boos en verdrietig. Moet zaterdag weer heen, mijn arm is blauw van al het geprik en ben het al zo zat. Zaterdag is dezelfde arts er weer, als er nog volgens haar niets gegroeid is dan kap ik deze poging af. Heb er zo geen zin meer aan. KLOTENZOOI. Sorry meiden, kan mijn vriend ook al niet bereiken via de telefoon, moet even van mij afschrijven.
Hey Mijs, ik heb gebeld maar moet vanmiddag even weer met de vpk bellen. Stuur je wel sms hoe het afgelopen is, heb late dienst dus kan me niet even melden hier
Mariska@ Jeetje meis, rot lijven hebben wij ook soms he.. ik roep heel hard tegen jou ei ga groeien!! knuffie. Mijs@ Hoe gaat het met jou? Riv @ Hoe gat het meis? Elmo@ Hoe gaat het met jou en de kids? Hier@ Gaat het goed, gister 18 kilo meter gefietst heerlijk. Vanweekend weer!! Nu alleen wat spanning voor fc groningen wat gaan ze doen vanaaf!!
Ow Mariska, Wat naar om te lezen dat je je zo ellendig voelt. Wat voelt het dan leeg he, dat hele MMM gebeuren. Alsof je even alleen op de wereld bent, bent je angsten en onzekerheden. Heel herkenbaar. Ik hoop dat je gevoel ernaast zit meid, echt. Knuffel *misschien bij een andere arts aangeven hoe je je voelt* Elmo
hier erg droevig. Net crematie gehad, maar nu ook de oma die bijna op sterven is. hoeveel verdriet kan een mens aan. succes iedereen...
Hoi iedereen, Ons leven staat even op de kop. Vandaag onze opa gecremeerd, en vandaag de oma die getrouwd was met deze opa is vandaag overleden. Volgende week dus weer een crematie. Liefs iedereen
Riv, wat akelig allemaal. Wel bijzonder dat opa en oma zo snel weer 'bij elkaar' zijn. Maar voor jullie wel heel erg veel tegelijk achter elkaar door. Jullie komen zo denk ik niet echt tot rust, of wel? Hier vakantie, veel samen op pad. Niet zulk lekker weer, maar we hebben het wel naar onze zin. Erg fijn niets te hoeven en we kijken uit naar de poging die volgende week weer start. Deze week heerlijk rondgetut met Elmo's ICSIwonders en die van onze vrienden. Stuk voor stuk heerlijke mannetjes. Doe mij er ook zo een :-D Mariska, hoe is het nu? Heb je alweer wat meer vertrouwen? Morgen misschien wel een heel mooi groot follikel. Dan kan ik je fijn maandag even groeten in t UMCG als je voor punctie gaat en wij voor follikelmeting komen. Succes morgen!
Nou Mijs, Ruben vroeg de volgende ochtend meteen naar jou! Ook beneden vloog hij naar het raam (jouw naam roepend). Hij vond je dus erg leuk Riv, Jeetje zeg, sterkte! Net wat Mijs zegt, ze zijn nu wel al weer heel gauw herrenigd, mooi idee! Mariska, Duim voor je! Meiden, ik denk aan jullie zondag!
Riv@ Ik heb er geen woorden voor ., maar zoals de andere meiden al zeggen. Ze zijn wel gouw bij elkaar dat geeft een fijn gevoel denk ik!! ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. dikke knuf
Hey Meiden, @Riv, jeetje meis wat een heftige situatie. Heel veel sterkte. @Mijs, dan hebben we samen een fm maandag. Ben vandaag namelijk weer heen geweest, had gelukkig mijn vertrouwde arts. Maar het gaat allemaal anders dan anders, en de arts zei dat het bij haar de hele morgen al zo was met alle stellen liep het vandaag anders dan anders zei ze. Maar goed, bij mij als volgt. Vanmorgen in mijn re-stok, twee eitjes 1 van 13 mm en 1 van 14mm. Ze zei gebeurt wel eens vaker dat de groei later begint, misschien door de aanwezigheid van onopgemerkte cystes, waardoor de hormoonhuishouding wat verstoord wordt en later op gang komt. Ze kunnen verder niets doen als eerst afwachten. Ik spuit gewoon verder met de cetrotide en de Gonal en dan moet ik maandag weer komen. Kan zijn dat ze beide goed groeien , kan zijn dat er 1 goed groeit en het kan ook zijn dat ze de poging afbreken. Hoop dat er toch 1 doorbreekt, dat zei ze zelf ook en ze zei ook dat er ook uit deze vertraagde cyclussen hele mooie embryo's konden komen dus ik hoefde me nog geen zorgen te maken, we moeten nog even afwachten. Nou ja dan doen we dat maar @Elmo, dank je voor het duimen, als je nog duimen over hebt mag je nog wel even doorduimen tot maandag voor een mooi eitje
Wat vreemd gaat het, Mariska, in je eierstok! Ze heeft wel gelijk dat het niet uitmaakt hoe lang een follikel nodig heeft om een rijp eitje af te leveren. Als er eenmaal een groot follikel is met rijp eitje dan is dat van dezelfde kwaliteit als een follikel met eitje dat snel tot rijping komt. Dat zie je ook bij PCOS, dan moeten vrouwen vaak lang gestimuleerd worden met hormonen om een eitje te laten rijpen maar als het eenmaal zo ver is, is er een prima eitje. Nu hopen dat er 1 of 2 follikels goed doorgroeien! Duim heeeeeel hard voor je dat als ik je maandag zie, je wat moois gezien hebt op de echo!
Nee, ik veel later (vandaar dat ik nu nog on line ben, hihi), dus we treffen elkaar niet. Heel veel succes, hoop dat je follikel(s) mooi hun best hebben gedaan! Ik hoor het graag. Liefs!
Helemaal vergeten te reageren op die lieve Ruben die gelijk de volgende dag wel weer Mijsbezoek wilde! Schattig zeg! Zal je het filmpje even proberen te sturen. Hmm, zal wel groot bestand zijn... Zag dat je een fijne mamadag hebt gehad! Lief dat je aan ons nognietmama's dacht! Dikke knuffel ook van mij voor Mariska die het best moeilijk had met nognietmoederdag! En voor de andere meiden die er verdriet om hebben.
Meiden jullie zijn GEWELDIG jullie hebben zo zitten duimen, met het resultaat dat ik as woensdag een punctie heb van twee follikels van 18mm Ze halen beide eitjes weg, maar het kan zijn dat er een is wat alleen een vruchtzakje is. Mochten er wel twee zijn dan worden ze beiden bevrucht. Mijn wachten is meer dan beloond. ----------------------------------------------------------------- Bedankt voor je lieve bericht Elmo voor (nog) alle niet moeders. Zoals Mijs al schreef had ik er best wel wat moeite mee. Maar heb het weer overleefd Hoop dat jij wel lekker van je mannen genoten hebt. ----------------------------------------------------------------- Hey Riv, kun jij alles nog een beetje aan?
Woohoo!! Mariska is aan het broeden op een tweelinkje!! Hihi, positief denken mag toch?? Hier links (helemaal netjes om en om ga ik!) een follikeltje van 11mm. Da's voor mij heel normaal op dag 11. Woensdag weer kijken, zal ie wel zo'n 14mm zijn en spuitklaar. Ik had niet jouw arts van vanmorgen, Mariska, maar ook een prettige.