IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey Be Happy,
    Ik zal de titel direct aanpassen ;)

Welkom hier meid, helaas.
    Ik hoop dat je hier aansluiting vindt. De meiden hier zijn erg lief en het team van het UMCG is geweldig (was geweldig...ken volgens mij ondertussen nog maar 2 artsen).
    De vpk zijn helemaal top (maargoed, die ken je wellicht allemaal ook al wel).

Heel veel succes!

2. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hee meiden,

Be Happy, welkom hier. Zoals Elmo eerder ook al schreef is het verschil tussen IVF en ICSI puur een handeling in t lab. De behandeling die we meemaken is hetzelfde.
    Dus voel je hier net zo thuis als wij!

Elmo, wat super dat je de titel gelijk hebt aangepast.

Volgens mij doet Riv ook IVF. In eigen cyclus. Hoe is het eigenlijk met je, meid? Je nieuwe cyclus alweer begonnen of wacht je er nog op?

Mariska, veeeel succes morgen. Duim voor minimaal 1 mooi embryootje voor jullie. Zooooo spannend dat afwachten!!

Ik morgen weer meting. Kijken of ie er klaar voor is...

3. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Goedemorgen,

hier 1 mooie embryo, de ander is niks geworden geloof ik. maar dat maakt niet uit. Vanmiddag krijg ik een tp van een prima embryo aldus de lab.meneer.

Hoe ging het met jou vanmorgen Mijs? Ik neem aan dat jij al heen bent geweest.

4. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Superrrrrrr! Veel plezier met tp en verheugd rondlopen met Emmy in buik! Vraag nog even na hoe het zit met andere ei, ben benieuwd.

Hier follikel 18mm, zondag punctie.

5. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hey meiden, jullie gaan weer goed mijs punctie en maris tp helemaal top en nu ff goed strooien he met dat hcg, en riv ik weet hoe moelijk het is ik heb het soms nog moeilijk maar ben wel blij dat het me gelukt is dat stoppen met roken.
    verder ben ik niet zo veel meer aanwzig hier sorry sorry, vrijdag me allerbeste vriend in laten slapen ohw owh wat een ellende is dat en dan die hormonen werken ook niet echt mee maar wat een verdriet, ik denk nog wel aan jullie hoor. liefs regi

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mariska,
    Ik log speciaal voor jou in! Tegen alle regels in (had mezelf zo opgelegd niet meer te forummen onder werktijd) maar ik MOEST kijken of je een tp had en hoe het met beide eicellen was gegaan.
    Net wat Mijs zegt: vraag ff hoe het zat, ben ook nieuwsgierig :D

Mijs,
    Go go go meis!
    Jammer dat een date niet lukt aankomend weekend.
    Denk wel aan je.

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Maris@ Mijn duimen draaien op volle toeren!! super.

Mijs@ Zet hem op meis duim ook voor jou!!

Regi@ Jij gaat top !! ik vind het zeker erg moeilijk om te stopen met roken maar ik ga er voor!! heb wel 5 gehad grrr.
    IK weet niet of riv ook stopt met roken ??
    Aders ben je in de war met mij

8. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hoi hoi,

nou dames, loop weer te flierefluiten met een mini-me in me buikje:D
    Voor mijn gevoel ben ik minder gestressd en gespannen, vond de eerste tp een heel gebeuren. Maar ben er eigenlijk niet zo heel veel mee bezig dus hoop dat de dagen snel voorbij vliegen.

Ik heb nog even gevraagd naar het tweede eitje, deze was gelijk na de bevruchting al uitelkaar gevallen, gelukkig was er nog 1:D
    29 Mei mag ik testen, maar denk dat ik het nog een dagje opschort, de vorige keer werd ik op de testdag ongi en dat was erg vrot:(

Dus Mijs jij hebt zondag de punctie, super. Hoop ook op een mooie rijpe eicel en weer een mooi emmytje. Duim weer voor je.

haha valt niet mee he Elmo om hier weg te blijven, we houden het wel spannend op het moment he.

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Maris@ Fijn dat je je goed voelt meis, zo als ik al zij de duimen draaien volop.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow Mariska, wat klink je heeeeeerlijk zeg!
    Van harte gefeliciteerd met deze stap vooruit!
    Mijn duimpjes draaien voor je hoor.

11. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hee duimers en aan me denkers!
    Hier vannacht om half 2 :$ de Pregnyl er in gespoten. Please laat het gezellig met Mariska de allerlaatste zijn geweest voor 'n paar jaar (niet dat ik die prikjes zo'n probleem vind).

Marnat, denk aan kind, geen sigaretten meer roken!! Geeneen!!

Mariska, blije flierefluiter, hihi, je klinkt idd überhappy! Besmet me maar!

12. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Vannacht de pregnyl gezet, wat laat ja, half 2. Nou ja, alles voor het goede doel. En ik ben het helemaal met je eens, vind het nu ook wel genoeg, wordt nu wel eens tijd voor ons.

HATSSSSSJJJJJOOEE, SORRY, maar dat komt door mijn goedgevoelvirus. Hoop dat het besmettelijk is Mijs;)

13. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Whahaha! Digitale virussen zijn van een zéér besmettelijk soort, ik zet de virusscanner wel ff uit, hahaha.

14. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    @Mijs: heeeeeeeel veel succes morgen. Duim voor een geslaagde punctie;)

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mijs:
    Heeeeeeeeel veel geluk morgen!
    Je moet blijkbaar laat dus of wij liggen dan te dobberen in Kardinge of we zitten thuis met de visite voor onze huwelijksdag. Aan je denken doen we zeker!

Mariska,
    Elke ochtend is er weer een dag om :D

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mijs@ Heel veel succes vandaag!!!! denk aan je.

17. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    goedemorgen, hier alweer vrij. Heb drie uurtjes gewerkt. Zit nu heerlijk achter twee beschuitjes met aardbei, hmmmmmm. Daar had ik mij de hele morgen al op verheugd.
    Sorry Mijs, nu ga ik jou ekker zitten maken. Terwijl jij nuchter moet zijn.
    Heel veel succes straks he, denk aan je;)

Hey Elmo, moet zeggen dat de dagen omvliegen, mag morgen mijn eerste pregnyl al weer zetten, de vorige keer leek het een eeuwigheid te duren.
    Jij, van harte gefeliciteerd met ik geloof 7 jaar huwelijk. Een hele fijne dag vandaag. Het weer zit mee, het waait wel wat, maar de zon schijnt. :D

18. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Oh, hmmm ja, beschuit met aardbei, dat lijkt me wel wat! Hoe kom ik daar nou aan op een zondag?! Hihi.
    Zit hier idd met leeg maagje in de wachtkamer.
    Vanmorgen om zes uur had de kat een rotherrie, ben opgestaan, even wat gegeten en verder geslapen. Zo lang geslapen dat we nog moesten haasten ook om hier op tijd te zijn!

Elmo, je hebt er idd lekker weer bij!

Mariska, fijn dat de tijd zo snel gaat!

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Meiden

HELP ik heb het even heel zwaar!! stopen met roken is zwaaar.
    Ik heb toch 1 gehad net !!
    Hoe kom ik er door, ik sta er helemaal achter.

20. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    spannend Mijs, mijn duimen draaien;)

Oef Marnat, zwaar he. Ik heb zelf gelukkig nooit gerookt, maar mijn vriend is na verscheidene stoppogingen nu sinds januari van het roken af.
    Hij volgt een behandeling met het medicijn Champix, heeft ook al Zyban van de huisarts geprobeert, zijn ook veel mensen door gestopt in onze omgeving. Maar de prikkel en verlangen naar de sigaret bleef bij hem.
    Nu dus gestart met Champix, via het rookstoppoli in het ziekenhuis onder begeleiding van een longarts en een vpk, en hij is er nu al bijna een half jaar af:D

Probeer als je zin hebt in een sigaret, afleiding te zoeken, mijn vriend pakte bijvoorbeeld de hond en ging daar mee lopen. Zorg dat de sigaretten niet binnen handbereik liggen, daardoor ben je toch eerder geneigd 1 op te steken, hou je taai;)

Deel Deze Pagina