Hey meiden, Straks om 1 uur terugplaatsing van 1 embryo. Helemaal happy. Morgen kunnen we bellen of de andere twee ingevroren worden. Duim duim duim!
Super Tjiek! Veel plezier met ophalen van jullie embryootje! En nog even duimen dat er 2 ingevroren kunnen worden!
Zo, heel wat bijgeschreven zag ik. wauw een tp, mooi Tjika, hopen dat ie zitten blijft, duimerdeduim Hey Riv, du lekker op vakantie geweest heerlijk. Ben er ook aan toe, nog ff 2 weekjes wachten. Hier vanmorgen weer heen geweest. Eitje heeft er zin in, was dik 19 mm. Nu maar hopen dat ie er nog zit voor de punctie. Moet er vannacht laat uit om de prik te zetten Dat vind ik minder maar ja, alles voor het goede doel. Heb gevraagd naar de zaaduitslagen van vriendlief aangezien die is gestopt met roken sinds een half jaar. In januari had hij nog 1,3 miljoen en in mei maar 4, nog wat miljoen en in april de klapper van 6,2 miljoen. Wist niet wat ik hoorde. das bijna 5 miljoen verbeterd. dat verbeterd dus wel weer de kansen op een spontane zwangerschap, maar daar gaan we niet van uit. Heb dinsdag de punctie en hoop donderdag op een tp.
Mooi Mariska dat je follikel zo'n spurt heeft gemaakt. Heb t ook Es' gehad, een keer maar 1 mm gegroeid in 2 dagen en 2 dagen later ineens huppa 5 mm gegroeid en klaar voor punctie. 19mm blijft wel zitten, hoor! Jemig, wat een verbetering in zaadkwaliteit. Kan het niet laten om te zeggen: was ie maar eerder gestopt met roken... 6,5 milj is natuurlijk ook nog niet gemiddeld, maar ik denk dat er wel mannen kinderen verwekken met zulke aantallen. Dan duurt het vaak lang, maar maak je wel kans volgens mij! Liefs!
Lees mee hoor meiden, tis hier gewoon echt even te druk om jullie zo goed te volgen dat ik ook daadwerkelijk iets zinnigs kan zeggen. Mijn leven bestaat eventjes uit woon- en eetkamer voorzien van gipswanden, veel verven, opruimen, regelen etc. etc. Sorry! Leef mee hoor!
Mijs zwaait naar drukke Elmo! Mijs vraagt Marnat hoe het was gisteren. Mijs wenst Mariska veel succes vandaag!
Hier@ Moeten de eitjes nog even door groeien! 17 juni weer heen. Als het goed is 5 eitjes groei groei . Tot aan de 17 de door spuiten dacapeptyl en de puragon. Verder heb ik weinig zin om hier actief te zijn! Waarom geen idee. Neem even wat afstand. Lees wel maar reageer weinig. Sorry lieve meiden
Geeft niks Marnat! Ik hoop dat die 5 eitjes goed doorgroeien en dat je binnenkort de punctie hebt! Ik moest vanochtend bloedprikken in het UMCG (3e cyclusdag). Dat was me ook even een toestand. Toen wij destijds het intakegesprek hadden bij de gynaecologe in Groningen, zei ze dat ik op de 3e cyclusdag bloed moest prikken. Dit kon gewoon bij het Priklab. Twee weken geleden bij de informatie-bijeenkomst werd ons dit nogmaals verteld. Je kon gewoon naar het Priklab en je had er geen formulier of brief voor nodig. Je gegevens staan namelijk wel in de computer.... Auto vanmorgen geparkeerd in de parkeergarage aldaar en naar het Priklab gelopen....Bij de balie aangegeven dat ik kom om bloed te prikken om mijn hormoonwaarden te laten bepalen in verband met de start van IVF.... Die baliedame keek me al wat wazig aan en vroeg me naar een formulier. Ik zei dat mij verteld was dat ik dat niet nodig zou hebben. Toen vroeg ze me of ik bij hun in de computer sta. Ik zei dat dat inderdaad het geval was. Tenminste....daar ging ik van uit. Mijn nummer werd weergegeven en ik nam plaats in hokje 1. De verpleegster daar vroeg mij wederom naar een formulier. Ik weer bij haar aangegeven dat ik dat niet nodig zou hebben. Toen keek ze in de computer.....Stond ik niet met mijn dossier in de computer!....GRRRRR.....Begon ze een discussie dat ik dan bij de Vrouwen moest zijn voor bloedprikken voor IVF. Ik zei wederom dat ik toch echt hier op het Priklab moest zijn. Zij begon wederom dat ik waarschijnlijk toch bij de Vrouwen moest zijn. (Ik begreep niet helemaal wat ze daar nou mee bedoelde....De afdeling Gynaecologie of zouden ze daar een speciale Vrouwenafdeling hebben?). Uiteindelijk is ze naar collega's toegelopen, omdat ze er niks meer van begreep (en ik ook niet). Die collega's wisten het helaas ook niet. Dus toen besloot ze maar naar de Vrouwen te bellen. Toen de verpleegster aangaf dat ik niet in de computer stond, moest Vrouwen bekennen dat ze dat vergeten waren....Ze zouden dat direct doen. Al met al een dik kwartier later was alles (inclusief bloedprikken) uiteindelijk geregeld. Wat een toestand weer op de vroege ochtend. Toen naar de apotheek om al mijn recepten voor de spuiten en verschillende hormoon-injecties in te leveren. Uiteindelijk kreeg ik een tas vol mee. Vanavond starten met de pil. En dan is het IVF-traject dus voor mij ook definitief begonnen.
Hoi meiden, Hey Elmo, leuk dat je even wat van je laat horen. Zal vast heel mooi worden in je nieuwe huisje, maar das idd een heel geregel en gedoe. Maar komt vast goed Spannend Marnat, 5 eitjes, hoop dat het resulteert tot 5 mooie emmy´s. Be happy: wij waren vanmorgens ook in het umcg. Alleen op de tweede verdieping voor de punctie. Was goed te doen deze keer en het reslutaat was een eitje. Dus nu even wachten op een mooie emmy. Maar wat een gedoe bij jullie zeg, uiteindelijk toch alles nog goed gekomen gelukkig. Maar wel flink gebaald natuurlijk. Laten we er maar vanuit gaan dat een lastige start een goed begin gaat worden. Heel veel succes en sterkte voor jullie.
Ons IVF/ICSI avontuur gaat ook zo van start,., Wij vinden het allemaal erg spannend en ik lees heel veel mee,., hier heb ik namelijk heel veel aan,.. zo weten we een beetje wat ons te wachten staat
Marnat, mooi dat de follikels goed groeien. Succes! Kom en gabvooral wanneer je wilt hier, hoor! Doe wat goed voelt. BeHappy, wat weer een gedoetje. Zo heb je af en toe gedoe met dit soort dingen. Wat raar hoe ze dat steeds 'vrouwen' noemen, haha! Gelukkig kwam het goed en kun je van start!! Met de medicatie in huis begint het echt! Mariska, een ei! Super! Hopelijk is ie zich mooi aan het delen nu en krijg je morgen mooi nieuws over tp! Hallo Martin en/of Angela, welkom hier. Ja, we hebben wel meer meelezers, volgens mij. Leuk dat je je even komt voorstellen! Heel veel succes met jullie IVF/ICSI en typ mee wanneer je er zin in hebt. Ik vandaag weer de 1e fm. Kijken hoe kamertje 9 er ook al weer uit ziet. Voelt al weer lang geleden dat ik daar was. Had een lange cyclus door de U-bollen. Kom vanavond wel melden of er al actie was in een eierstok. Fijne dag to you all! Enneh Elmo, succes met alle klusserij! Hier, vang: zjoeffff (da's een beetje van mijn energie voor jullie!)
Hey meiden, en welkom Martinenangela. Jammer dat jullie ook aan het icsi/ivf mee gaan doen. Maar hoop dat het jullie heel wat moois gaat opleveren. Weet je al wanneer jullie gaan beginnen? Mijs, heel veel succes straks. Hoop dat het eitje ondanks het vertraagde cyclus al mooi gegroeid is.
En óf dat follikel goed gegroeid is, staat al bijna op knappen. Morgen weer kijken en dan zaterdag punctie. Ben bang dat ie al eerder knapt: heb vruchtbaar slijm, follikelzeurpijn in de onderbuik...
Jeetje Mijs, ik heb het ook gehad die eerste keer maar toen had ik echt twee dagen buikpijn, omdat de eisprong vertraagd is. En Tja zaterdag de punctie dat duurt nog even. Maar als het goed is houden ze het bloed ook in de gaten en als ze zien dat het eitje goed rijp is plannen ze de punctie eerder. Duim voor je dat het eitje er nog zit en dat je vrijdag al een punctie kan krijgen.
Jeetje Mijs, zou dit dan jullie Jelle zijn? Net wat Mariska zegt, ze houden je bloed gelukkig ook in de gaten. Ben benieuwd. Tnx voor de energie, kan wel een flinke dosis gebruiken. We hebben het gehad. Willen gewoon verhuizen, daar wonen en dan lekker aanrommelen. Maarja...we moeten echt nog even.
Ja klopt, n.a.v. het bloed belde ze vandaag dat ik morgen al moet komen ipv vrijdag. Volgens mij had ze gewoon een punctie kunnen doen vandaag, maar door de cetrotide die ik spoot moeten ze nu wel pregnyl doen, denk ik. Nu maar hopen dat ie netjes blijft zitten!!!