IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    #1001 Mijs, 4 jul 2010
    Laatst bewerkt: 4 jul 2010
    Hee Marj, wat lief dat je even komt vragen. Dinsdag idd testen. Dit keer maar niet te vroeg, want tot nu toe geeft dat alleen maar onduidelijkheid en onzekerheid.
    Op dit moment voel ik me heel ongelukkig. Ik werd vanmorgen van een heel akelige kinderloosheidsdroom wakker en moest verschrikkelijk huilen. Ik hou zo ontzettend veel van kinderen. Waarom moet ik dit nu zo meemaken. Ik vind het zo moeilijk, ik vind het zo oneerlijk. Ik ben zo ontzettend ongelukkig niet wetende of ik ooit iemands moeder word. Zoals iedereen om me heen 'zomaar' het grote geluk lijkt te krijgen. Mensen minder verlangend, mensen minder wanhopig dan ik. Mensen in de suup die niks anders lijken te doen dan hun kind afsnauwen en wilden dat ze ze niet hadden gekregen. En ik zit met lege handen. Hoe lang nog? Hoe hou ik dit vol?
    Zoals je misschien snapt, heb ik op dit moment niet het gevoel zwanger te zijn. Ik hoop dat mijn gevoel verkeerd is...

2. Tjika

Tjika Lid

20 mei 2010
    48
    0
    0
    Winsum
    Lieve Mijs,

Weet niet wat ik zeggen moet, het is heel herkenbaar... Nog even doorzetten. Je weet maar nooit. Ik weet het wel als je gevoel wat anders zegt, het is allemaal zo makkelijk gezegd. Je verlegd steeds maar weer je grenzen.

Liefs Karin

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Knuffel Mijs

4. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Mijs, ik heb hier geen woorden voor, Sorry dat ik het erop zette. Het zal erg moeilijk zijn voor je. Ik ken je gevoel.
    Ik hoop dat je door kunt zetten en door kunt gaan. Ik hoop dat bij jullie het geluk ook snel mag komen.
    Ik duim voor je en een heel dikke knuffel voor jou.

Liefs Riv.

5. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hee Riv, het was totaal niet persoonlijk op jou bedoeld, joh. Tuurlijk is iedere zwangere even slikken, maar iedere mmm-vrouw heeft babymaakellende meegemaakt en ziet een zwangerschap niet als vanzelfsprekend. Jij zal zeker niet iemand zijn die later alleen maat je kindjes afsnauwt en wou dat je ze niet had gekregen!
    Het gevoel kwam door mijn droom en dan baal ik weer ontzettend van de situatie waar ik in zit en komt het in alle hevigheid weer opzetten. En dan ook de oneerlijkheid van dat 'anderen' wel een kindje krijgen en ik niet. Dat is niet persoonlijk op jou of welke zwangere of mama dan ook gericht!

Tjika, Elmo, Riv, bedankt voor de knuf en het meeleven!

6. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    knuf mijs, ik duim voor morgen

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mijs@ Dikke knuf voor jou ik weet hoe je je voelt.
    Mijn duimen draaien voor raak morgen.

Zaterdag gezellig met manlief een dag naar Amsterdam geweest was heerlijk .
    Was wel een gedoe met de ov kaart hoor, die moest je eerst uit een wit kantoortje buiten het stadion halen.
    Waren 50 wachtenden voor ons pff, ik kon het niet dat helle stuk steeds lopen , uiteindelijk ging het vlot.
    Niet veel gekocht maar heel leuk gehad.

We hadden wel even klein paniek, ik had maar zo wat roze in mijn broekje!! WE DENKEN IN NESTELING?
    later toen we thuis kwammen was het vies bruin en stonk!!
    later was het weg, gister niks , vanmorgen weer roze en stonk.

VERDER GEEN RARE DINGEN.

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ Mijs: ook een dikke knuffel van mij. Ik duim uiteraard ook voor een positieve test morgen.

Hetzelfde geldt uiteraard voor Marnat!

Spannende dagen weer deze week voor sommigen onder ons.....

En Riv...ik had je nog niet gefeliciteerd sorry! Bij dezen van harte gefeliciteerd!

9. wilma82

wilma82 Lid

9 mrt 2010
    61
    0
    0
    verzorgende thuiszorg
    provincie groningen
    hoi allemaal

Mijs en Marnat, het is nu weer erg spannend voor jullie!! ik duim voor een positieve test hoor!!!

en riv sjonge wat geweldig zeg!! en spontane zwangerschap!!!! van harte gefeliciteerd!!!

en Elmo Hoe bevalt het op jullie nieuwe stekkie???

hier gaat alles naar wens, de 20 weken echo was gelukkig goed!! en de bekkken instabiliteit word gelukkig niet erger.
    ben inmiddels alweer 22 weekjes zwanger, de tijd gaat snel!!

liefs wilma

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wilma@ Je gaat lekker houwen zo, hou ons op de hoogte he.
    Dankje voor het duimen.

Elmo@ id hoe bevalt je nieuwe stek?

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mijs,
    Hoe voel je je vandaag? Denk aan je. Je weet me te vinden he, als je je verhaal even kwijt wilt.
    Mijn duimen draaien volop hoor!

Ons nieuwe stekkie bevalt echt zeeeeer goed!
    Kan iedereen zo'n leuk huis aanraden ;)

12. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hee Elm. Hier na gisteren ook vandaag niet zo'n leuke dag.

Gisteren de hele ochtend gehuild, lange mail aan jou en vriendin gestuurd met uitleg over de droom en hoe hopeloos verloren en ongelukkig ik me dag in dag uit voel (oké, sommige dagen erger dan andere) niet wetende of het goed komt. Niet snappende waar ik dit aan heb verdiend. En waarom anderen het blijkbaar wel hebben verdiend om een kindje te krijgen en er van te mogen houden. Ik hou ook zoveel van mijn kindjes, maar het is zo lastig van ze te genieten als ze er niet zijn!!
    Gelukkig hadden we daarna een heel gezellige middag en avond met vrienden.

Morgen ben ik vrij: testdatum.
    Maar vandaag al heel hard tranen weg moeten duwen op het werk vanwege bruinverlies aan de wcpapiertjes. Denk je het verdriet mooi te kunnen plannen (vorige keer bleef het gedrup tot de testdatum weg), door de testdatum vrij te zijn. Maar nee, nu moet ik de dag voor ik vrij ben al op het werk tranen deppend in vochtige ogen de dag door zien te komen....

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Pffff...shit zeg!!
    Je wordt flink op de proef gesteld zeg.

14. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Test was negatief.

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mijs@ DIKKE KNUF

16. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    wat een ellende mijs.
    weet niet zo goed wat te zeggen

17. wilma82

wilma82 Lid

9 mrt 2010
    61
    0
    0
    verzorgende thuiszorg
    provincie groningen
    he mijs, ook een dikke knuffel van mij, heel veel sterkte

liefs wilma

18. Tjika

Tjika Lid

20 mei 2010
    48
    0
    0
    Winsum
    Mijs,

Ook een dikke knuffel van mij.

Liefs Karin

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Shit shit shit

20. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Nee Mijs! Niet weer.
    Snap jou ook heel goed. Ben soms ook zo boos en verdrietig geweest door kinderen in mijn omgeving. Hoe sommige mensen over kinderen praten en tegen ze doen (ben zelf juf),

Deel Deze Pagina