IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Ja inderdaad, had echt totaal niet verwacht dat het daar zo zou zijn. Had meer verwacht zoals de assistente bij m'n HA, zo'n muts die d'r alleen maar is om d'r werk te doen en verder totaal niks kan schelen.

Ik weet niet wanneer we de uitslag krijgen, ik moet sowieso volgende week weer heen voor m'n eitje dus zal het dan vragen.

2. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Ach jee, Be Happy :(, wat verschrikkelijk kloten zeg! Waarom is het soms ook allemaal zo oneerlijk he? Ik heb er ook nogsteeds geen antwoord voor gevonden, bah bah!!!
    Hele dikke knuffel!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat naar Be Happy!
    Heel veel sterkte om deze tegenslag een plekje te geven!

4. Tjika

Tjika Lid

20 mei 2010
    48
    0
    0
    Winsum
    Ohh Be Happy heb er geen woorden voor. Begrijp jullie gevoel helemaal. Neem goed de tijd om het een plekje te geven. Een hele dikke knuffel!

Liefs Karin

5. Stiertje

Stiertje Lid

27 mei 2010
    12
    0
    0
    P&O
    groningen
    be happy, wat vreselijk voor je. Toegeven aan je verdriet en heel veel sterkte!

groetjes stiertje

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Jullie zijn schatten! Bedankt voor jullie lieve en meelevende reacties.

Net als Marnat hebben wij helaas geen cryo's, dus wij moeten wachten tot wij weer kunnen starten met een volledige IVF-behandeling.

Mijn vriend was bij zijn ouders op bezoek, maar hij is zojuist naar huis gekomen. Wat dat betreft, ben ik blij dat ik vandaag niet hoefde te werken (woensdag is mijn vrije dag).

Vandaag gunnen wij onszelf verdriet. Morgen bel ik het UMCG en dan kijken we weer vooruit....!

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Behappy@ Lieverd een hele dikke knuf voor juli!! en laat de tranen maar gaan en knuf elkaar lekker fijn.

Zo als je het beschrijft kinderloos blijven voelt hier net zo ik weet zo goed wat je voelt , de tranen vloeien hier bij het schrijven ook weer. Je gunt het een ander maar je zelf nog zo veel meer!!
    En helemaal dat ze de molen niet in hoeven, die onzekerheid hoeven voelen en de pijn , na een mislukte poging.

Ik wil je verdriet wel overnemen maar helaas heb ik al genoeg.
    Kan helaas niks voor je doen ja je knuffels blijven geven.

8. Be Happy

Lieve Marnat, daarom ben ik zo blij met dit forum. Dan kun je je verdriet een beetje van je aftypen. Hier zijn mensen die je begrijpen, die voelen wat je meemaakt. En daar ben ik heel erg blij mee. Dat geeft een enorme steun.

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Idd helemaal mee eens.

10. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Oh Behappy, wat weer een rotnieuws zeg. Kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent. Die vreselijke hoop die je hebt die dan keihard afgenomen wordt.
    Een hele dikke knuffel voor jou en je mannetje.

Liefs Maris

11. Be Happy

Dankjewel...!

Zolang als er nog kansen zijn, blijven wij erin geloven.

Wij hebben ook al besproken, dat wij sowieso een 4e behandeling gaan doen mocht dat nodig zijn. Daar gaan wij spaargeld voor opzij leggen.
    Ook hebben wij zojuist besproken dat wij misschien die 4e behandeling dan wel in Dusseldorf gaan doen (mocht dat nodig zijn dus). Daar zijn ze qua techniek net iets verder dan Groningen. Zo doen ze bijvoorbeeld aan "assisted hatching". Dan maken ze met een laser een soort van klein gaatje in het embryo waardoor het zich veel beter gaat innestelen en de kans van zwangerschap veel groter wordt.

Adoptie doen wij sowieso niet. Kunnen wij qua kosten niet behappen en er is ook nog eens een vreselijk lange wachtlijst voor.

Pleegzorg sta ik niet negatief tegenover, maar mijn vriend heeft het daar wat moeilijk mee.

Tja, in je verdriet ga je toch alle mogelijkheden even bekijken, ook om jezelf moed en hoop te blijven geven!

Vooralsnog richten wij ons op de 2e IVF-behandeling in het UMCG.

12. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Wij zijn nog niet echt bezig met hoe en wat hierna, want stel dat. Eigenlijks willen we daar ook niet aan denken en blijven goede moed houden.
    Heb gisteren toevallig hier op zp op de adoptietopics gekeken en ben eerlijk gezegd flink geschrokken als je de bedragen hoort die je betaalt om een kindje te adopteren.
    Ik moet zeggen dat we goed boeren met zijn tweetjes, maar het gaat hier toch om enorme bedragen.
    Kan me voorstellen dat er veel kinderloze paren zijn die hier tegen aan lopen.

13. ziva

ziva Lid

18 jul 2010
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    BeHappy, Wat ontzettend jammer dat het niet gelukt is.
    Huil lekker uit, is alleen maar goed. Het verdriet is te groot om weg te stoppen. heel veel sterkte!

14. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Amen, BeHappy. You said it. We hebben maar af te wachten.
    Dikke knuffel voor jou na deze mislukte poging.

15. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Mijs,

je bent er weer, gezellie:D Miste je hier al.
    Heb mijn vraag geplaatst hoor, ben benieuwd

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    He mijs Welkom back, hoe is het met je?
    leuk gehad?

17. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Helemaal vergeten te melden dat mijn ongi vandaag is doorgebroken.
    Dus de Hyper kan gaan beginnen,
    spannend hoor.

Zal morgen contact opnemen met het ziekenhuis voor het doorgeven van mijn menstruatie en wanneer ik met de pil mag gaan starten.

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Super Mariska, hoe raar het ook klinkt, maar denk dat je een klein vreugdedansje hebt gemaakt?!

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Maris@ Succes met de hyper , ik moet nog even wachten.
    Gek he dat je soms blij kunt zijn van ongi he..

20. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Tja, maar vind het ook heel erg spannend worden nu hoor. Heb echt mijn hoop hier zo op gevestigd.
    Hoop dat alles nu beetje voorspoedig zal gaan.
    En dat ik niet al te heftig reageer op de hormonen ed.

Deel Deze Pagina