IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier even een ineens verdrietige marnat!!

Ik lag even op bed was moe , ik werd wakker ging naar de wc nu komt het was zag ik heel veel rood !! ik wou het ziekenhuis belen maar het spreekuur is al om . De vorige isci was het heel weinig, Nu vandaag heel erg zeg maar , heb de tranen in de ogen ging zo mooi me deze pil geen drup , en nu met het spuiten gaat het mis!!
    Help wie weet dit wie heeft het ook??

Welkom jeenni succes met zwanger worden.
    Wat fijn dat je door mag in het umcg voor ivf, maar hopelijk niet nodig.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Lieve Marnat,

Ben je al gestopt met de pil dan? Want daarna krijg je dus een pilbloeding / menstruatie.
    Misschien is dit je menstruatie dus wel, ondanks dat het zo heftig is. De vorige keer was ik ook heftig ongesteld na de pil; dit keer juist wat minder. Het verschilt dus de ene met de andere keer.

Ik moet er zelf ook iedere keer aan denken dat ik, zodra ik met de pil stop ik ondanks de Decapeptyl nog wel gewoon ongesteld word.

Of kan dit helemaal geen menstruatie zijn?

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Behappy@ Ow de vorige keer werd ik niet ongi!! en ik ben 4 oktober gestopt met de pil.
    Ik schrok hier dus heel erg van.

4. Be Happy

Niet schrikken, al had ik dat de vorige keer dus ook :D. Toen had ik ook even zoiets van "wat is dit nu weer?"

In het ziekenhuis word je ook altijd gevraagd bij de controle-echo (die heb je dus volgende week) of je ook ongesteld geworden bent. Dit schrijven ze in je dossier (datum van ongesteldheid).

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Het is dus niet iets om zorgen om te maken, Dankje lieverd voor de gerust stelling.

Raar eigenlijk ik heb al een poging gehad , en ik wist dit dus niet!!
    Kan dit gewoon aan kijken en dinsdag even melden bij de controle .

6. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Marnat, heb ik ook gehad okt 2009, bijna 2 wkn lang! Daarna nog nooit weer ongi geweest, werd die poging zwanger!

7. Be Happy

Komt inderdaad misschien doordat je de vorige keer na pilstop niet ongesteld bent geworden. Dan schrik je dus des te meer dat het dit keer juist wel gebeurt!

Is dus niks ergs, maar gewoon normaal. Dinsdag inderdaad even melden.

(Moet je dinsdag heen? Ikke ook! Om 09.10 uur heb ik de eerste follikelmeting.) :D

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Marj@ Meen je wat geweldig meis!1 Maar dit geeft hoop maar bijt me er niet aan vast!

Behappy@ LOl ik moet er wel wat later zijn dinsdag om 10; 40.
    We zien mekaar dus niet of het moet erg uitlopen!!

Ik heb dan die dag een witte jas aan en een appelgroene tas bij mij.
    En ik ben blond, mijn haar zit in boblijn model.

9. Be Happy

Laten we hopen dat het niet zo erg uit zal lopen. Dan zou ik dus een dik uur moeten wachten....:D

Mochten we elkaar wel een keer treffen:
    Ik ben niet al te groot (1.55 m) en heb kort donker haar en beschik over een bruine Brunotti handtas. Tevens zal ik een plastic tas bij me hebben waarin mijn mapje met prikschema zit.

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Laten we idd hopen dat het niet zo erg uitloopt!!
    Mochten we weer eens tegelijk moeten dan weten we hoe we er uitzien of waar we op moeten letten hihi. lijkt me wel leuk toe om mekaar te ontmoeten.

11. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hoi meiden,

alles nog rustig lees ik. En idd Marnatt no worry´s, die bloeding is heel normaal.;)

Hier nog volop aan het spuiten. Lijkt wat activiteit in mijn stokjes te komen:)

Ik heb je niet gezien Be Happy afgelopen dinsdag. Tenminste ik letten op een grote man met kleine vrouw, maar heb jullie niet gezien. Er zat ook niemand na mij te wachten geloof ik, voor mij aan was wel een stel. Wel jammer had je wel graag even real life willen ontmoeten.
    Ik moet dinsdag weer heen, ben benieuwd

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mariska,
    Reed jij gisteren langs ons huis?
    Ik dacht nog: dat kan niet, die zijn op vakantie maar zie nu dat jullie terug zijn!
    Leuk gehad?

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Maris@ Hoe laat moet jij er dinsdag dan zijn?? Mis zien we mekaar.
    Hier boven in een eerder stukje staat mijn tijd.

Bloeding is al weer wat weg , niet meer zo erg als vrijdag.

14. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Elmo,

hebben het heel leuk gehad. Maar ben gisteravond terug gekomen en niet langs je huis;) so it wasn´t me:D

En gelukkig dat het bloeden alweer wat afzakt Marnatt, en lees nu ook dat ik heb geschreven dat ik dinsdag weer heen moet maar dat klopt niet;) Ik moet morgen alweer heen. Dus ik loop jullie weer mis.

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Maris@ Jammer dat we mekaar mis lopen! Succes morgen meis.
    Idd ben blij dat de bloeding minder is , was er niet lekker van wat broedt baha.
    Het spuiten vanmorgen was niet fijn , toen ie er in zat deed pijn, denk dat ik wat geraakt heb .

16. Be Happy

Nee, klopt! Ik (en mijn vriend ook, zijn allebei apart van ons werk er naartoe gereden) zaten te stressen om een parkeerplek te vinden: wegwerkzaamheden, drukte in Groningen, file voor de parkeergarage van het UMCG en de parkeergarage zelf was ook al bomvol. Dat was dus zoeken zoeken zoeken naar een vrije parkeerplek! Gevolg was dat ik net op tijd in het ziekenhuis was en jou denk ik net heb gemist!
    Ik baalde stiekem wel een beetje...:D

Ik moet nu dinsdagochtend weer heen, net een dik uur eerder als Marnat.

Jij veel succes morgen bij je follikelmeting!

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Behappy@ Ik ben een verstoorde provisor zegt mijn man hoe kom je er bij zegt ie dat het dinsdag de 13de is. Ik ja toch nee dat is woensdag ,
    OW dan moet ik dus woensdag lol, dus we lopen me kaar weer mis! of juli moeten dan ook moeten nog , maar hopen maar dat het allemaal goed zit bij ons allen.

18. Be Happy

Hahaha, Mariska was al in de war met de dag en nu jij ook nog :D.

Nee, ik moet echt dinsdag de 12e heen. (Zal zo voor de zekerheid nog wel even op die brief kijken. Stel je voor dat ik toch morgen heen moet...., zul je net beleven. :p)

Dus Mariska moet morgen, ik moet dinsdag en jij moet woensdag. Allemaal mooi achter elkaar aan! :D

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Behappy@ Ik lig hier in een deuk!! Ja idd mooi achter elkaar aan .
    Heb je al gekeken?

20. Be Happy

Net even gekeken en in die brief staat dinsdag 12 oktober, dus dat moet goed komen...:D Toch handig dat je die afspraken altijd in een brief meekrijgt.

Deel Deze Pagina