De arts telde er ditmaal 15. 8 links en 7 rechts geloof ik. In de icsi in eigen cyclus moest ik ook wel eens op een zaterdag of zondag heen. Heb zelfs een punctie gehad op eerste of tweede paasdag Ik dacht dat het nu ook gewoon doorgaat. Als vrijdag mijn eitjes nog niet groot genoeg zijn, moet ik dacht ik ook zondag weer heen. Succes morgen
Oh Be Happy, wat een ellende zeg! Ik hoop dat hij geluk heeft en jullie niet meer zorgen krijgen dat jullie al hebben. Mariska, Goed broedkipje zeg! Heel fijn te weten dat ze gunstig liggen, dit scheelt nogal! Oh, ze doen 7 dagen per week echo's / puncties en terugplaatsingen hoor! Gelukkig!
Ik begin nog net niet te kakelen, Elmo maar voel me idd wel net een legbatterij. Maar dat zit vooral tussen mijn oren
Vanmorgen naar het ziekenhuis, eerst mijn band op moeten popen van de fiets pff. Daarna op weg naar het ziekenhuis druk op de weg, daar aan gekomen fiets weg zetten pff waar het leek wel of iedereen met de fiets was gegaan zo druk. Eenmaal bij de afdeling voortplanting, kon ik naar de beroemde kamer 9. Moest even wachten , werd ik steeds aan gestaard , ik keek ook trug maar wie het nou was geen idee. Toen werd ik geroepen , ik naar binnen eerst even wat gepraat of ik ongi was geweest ja dus , Was niet erg maar ik mocht deze behandeling niet meer vergelijken. Toen gingen we kijken benbenieuwt zij ze ik ook. Zag er heel goed uit , ineens zegt ze waar is de linke eierstok ik hoezo zie hem niet ow , hij doet aan verstopertje toen moest ik lachen , maar in een hoekje zagen we hem zitten. Ik me weer aan gekleed zegt ze je mag vandaag meteen de puragon weer spuiten joepie. IK en manlief moesten nog wel even weer bloedprikken van wege de hiv enz dat was weer verlopen. Manlief gaat morgen heen. Ik had de zelfde prikster als de vorige keer , kijk ze me aan jij mag hier niet zijn hoor ik helaas wel . Ze gaat weer voor ons duimen. Heb ook nog even gauw met de verpleegster over mijn zusje gehad . Ze heeft aan geboden om met een maatschaplijk werkster die er voor is meete gaan praten. Ik ga dat doen , dinsdag 19 oktober moet ik weer komen en dan geef ik het aan. Meiden ik heb juli ook maar ik denk dat het voor mij wel goed is om dit te doen. Mijn zus wil er ook aan meewerken als het nodig is. zo lief. En vandaag heel goed met mijn moeder gepraat over de mmm en mijn zusje. Ze vind het ook moeilijk , maar ze verdeeld het heel goed ze neemt de tijd om mij daar in te steunen , en nu mijn zus je zwanger is krijgt ook zij daar de aandacht voor. We hebben ook gehuild en ook wel wat gelachen. Mijn moeder en zusje hebben mij belooft te genieten . Super maris, mijn duimen draaien weer vol op.
Hey Marnat, Ik lees dat je zusje zwanger is. Je hebt het daar erg moeilijk mee, begrijp ik (volgens mij heb ik het gemist...of was ik het vergeten..sorry). Goed dat je dit kan uiten en dat je hulp zoekt!!
Geeft niks elmo. Ja ze bod het me aan , mis word het dan makerlijker om er mee om te gaan. Juli helpen me wel veel, dit forum is een grote steun , maar persoonlijk er met iemand over praten in mijn situatie nu denk ik dat het voor mij helpt en rust geeft. En mijn zusje staat er ook achter , dat is ook heel fijn.
Ow, je gaat samen met je zusje? Ik hoop dat het je flink gaat helpen (volgens mij wist ik wel van je zusje..maar niet dat je het er zo moeilijk mee had). Ervaringsverhaaltje: Op de dag dat wij onze aller eerste punctie hadden, kwam mijn zus vertellen dat ze zwanger was....pffffff De hele zwangerschap vond ik heel erg moeilijk. De geboorte van hun prachtige kindje ook wel, tot ik de kleine zag. Ik was helemaal verliefd en verkocht, wat een perfect minimensje. Achteraf denk ik vaak: had ik het maar van me af gezet, had ik maar mee genoten..maar ik kan het niet meer terugdraaien. Jij pakt het gelukkig beter aan! Ik hoop dat je straks net zo van hun kleintje kan genieten als ik nu van mijn tantezeggertjes kan (heb er nu 5!).
Elmo@ Wat moet dat een spanning met je mee gebracht hebben tijdens je puchie!! Als het nodig is gaat zusje mee , ik weet nog niet hoe het gaat zoon gesprek. Ik en manlief zijn ook bang dat we haar kindje niet meteen vast willen houden. We richten ons nu eerst weer op deze poging en gaan er voor!! verpleegster zij ook we gaan er voor richt je hier maar op .
Nou, ze kwamen het 's avonds vertellen...lag toen met een kruikje sneu te wezen...haha Ik wilde die mini meteen vasthouden *had ik ook niet gedacht* Had wel tranen maar die waren vooral van geluk en blijdschap.
Elmo@ Dat was ook moeilijk voor je zus denk ik toen ze je zag. Maar knap dat je de kleine direct vast kon en wilde houden! Ben benieuwt hoe ik reageer als mijn zusje bevallen moet in maart de 15 is ze uit gerekend Maar we hopen en gaan er voor dat wij ook zwanger raken en mis een verjaardag kado voor manlief die is 2 november jarig. zal leuk zijn. En hoop met hulp het een beter plekje te geven .
Hallo dames, Ik wou even zeggen dat ik dit een geweldig forum vind. Hoe jullie elkaar allemaal steunen, top! Ik ga er uit, maar wil jullie in ieder geval bedanken voor de info die ik heb mogen ontvangen. Voor ons is IVF eerst van de baan. Vanochtend voor controle geweest en voorlopig lijkt het toch op een zwangerschap. Ben wel heel voorzichtig met de blijheid, want tja na een aantal teleurstellingen ga je jezelf toch indekken. Mochten we onverhoopt toch wel moeten beginnen met IVF dan zal ik zeker kijken of dit forum nog in de lucht is. Ik wens iedereen veel sterkte toe en ik hoop met jullie mee voor goede aflopen. Toy toy..
@ Jeenni: GEFELICITEERD! Ik duim voor je dat dit wondertje wel mag blijven zitten. @ Marnat: wat goed dat je gesprekken aangaat met de maatschappelijk werkster. En inderdaad, wij zijn hier ook voor je, maar een maatschappelijk werkster in het ziekenhuis heeft natuurlijk veel meer ervaring. Het blijft moeilijk hoor als je zusje zwanger is. Mijn beide zusjes hebben allebei al kinderen. Mijn jongste zusje gaat als eerste van ons trouwen volgend jaar. Mijn moeder zei vorige week zoiets liefs tegen mij dat ik er bijna van moest huilen. Ze zei: ik vind het erg leuk dat je jongste zusje gaat trouwen. Maar veel liever heb ik nog dat jij zwanger bent en een kindje mag krijgen....Dan pas kan ik echt genieten, zei ze. Tja, voor mijn ouders is het namelijk ook erg moeilijk. Ze hebben 3 dochters waarvan er twee kinderen hebben en de derde kan ze niet krijgen. Zij hebben het er ook erg moeilijk mee. Nu even over de follikelmeting vanmorgen: Er zitten nog steeds 24 follikels. De meesten zijn rond de 14 mm. Het moet nog steeds goed in de gaten gehouden worden. Zaterdagochtend om 08.00 uur (dat wordt dus op tijd opstaan) moet ik weer voor een follikelmeting in het UMCG zijn. Ik moet nog gewoon Decapeptyl blijven spuiten. Zaterdagochtend mag ik even geen Puregon spuiten. Ze wil eerst even weer kijken of ze niet allemaal gaan doorgroeien met alle gevolgen van dien. De verwachting is dat ik maandag of dinsdag de punctie weer moet ondergaan.
Welke gynaecologe hebben jullie trouwens? Ik heb een wat oudere vrouw die niet zoveel zegt. Beetje het rustige type zeg maar. Weet haar naam zo even niet. Voel me trouwens wel goed op mijn gemak bij haar. Beter dan zo'n vreselijk druk type. De vorige keer had ik een jongedame. Die was waarschijnlijk nog in opleiding. Want tijdens de punctie (die zij moest doen) zat er iemand anders achter haar die haar alles uit ging leggen.
Hey allemaal, whaaahaah Elmo, nou ik vond het meevallen hoor En Marnat, super dat je mag gaan starten met de puregon en kan me voorstellen dat het best heel heftig is als je zus wel zwanger is en het bij jullie maar niet wil lukken. Wel knap hoe je er mee omgaat, petje af. En Behappy, nog steeds 24, spannend zeg. Ik hoop zelf zondag mijn punctie te krijgen, ben er nu ook zat van van het spuiten en het begint een beetje vervelend te worden de zeurtjes in mijn buik. Kom maar op met die punctie Ik denk dat ik al weet wie die arts was. Zal haar naam niet noemen, als je het wilt weten pb ik je hem wel even. Ik heb haar ook heel vaak en ik vind haar wel heen fijn. Ze is idd heel rustig, maar legt soms de dingen ook heel goed uit. Nou moet ik zeggen dat ze dat eigenlijk ook allemaal wel doen hoor, maar ze zijn natuurlijk niet allemaal gelijk. En die andere arts dat is geen leerling maar die werd ingewerkt dat is een nieuwe. Ze zal nog wel niet zo lang klaar zijn voor arts denk ik , maar zal wel de nodige ervaring hebben. Ik mag morgen weer eitjes loeren, en hoop dus dat we de punctie gaan afspreken. Laat wel weer van me horen. Oh ja en voordat ik het vergeet Gefeliciteerd Jeeni wat super zeg. Hoop dat je de mmm verder bespaart wordt. En laat gerust nog een keer wat van je horen hoe het met je gaat.
Ik hoor net van een heel lief UMCG-dinnetje dat de afdeling straks een maand dicht gaat. Zat er natuurlijk wel in, door de verbouw, maar het is iets om wel rekening mee te houden (al ontspringen jullie volgens mij allemaal de dans, omdat jullien u allemaal bezig zijn).