Heey Mijs, fijn om even van je te horen. Hoop dat je eitje lekker doorgroeit. Poging 1 was een raar begin voor je, duim nu voor een mooie afsluiter in ec voor jullie.
Mijs@ Wat fijn even weer van je te horen!! knuf Ik roep even jouw eitjes toe groei maar goed!! Dankje voor de felicitaties ik geef het door!! En dank voor de steun meiden, heb even lekker gelegen ga zo even bank hangen met mijn dolfijnen deken wil ook niet te moe zijn vanaaf. Na twee paracetamol s zakt de pijn wat, maar hier bij de pc zitten valt nog zwaar.
Het gaat goed met Wilma! Ze genieten volop van de kleine beauty. Mevrouw'tje had in het vruchtwater zitten poepen dus ze moesten wel nog even in het UMCG blijven. Ach...die UMCG baby's hebben daar een handje van: geboren willen worden waar ze gemaakt zijn Morgen mogen ze naar huis!
Wij hebben er eentje bemachtigd, zie foto en banner Nu Jij nog Mijs. En de rest van de meiden natuurlijk Bekijk bijlage 105561 Het is nog zoooo onwerkelijk, kunnen het haast niet geloven. We zijn zoooo blij, eindelijk is het zover. Ga vanmiddag het ziekenhuis bellen, weet niet of ik nog moet komen voor bloedprikken? Behappy hoe lijkt het met jou?
Super nieuws Mariska! Wat een geluk zeg! Jullie hebben de loterij gewonnen!!! Ik hoop dat je mag genieten van een zorgeloze en fijne zwangerschap. Schrijf alles op, maak overal foto's van..tis zo bijzonder! Van harte gefelicteerd! Bloedprikken is volgens mij niet meer standaard. Een telefoontje zullen ze leuk vinden, al is het een dag te vroeg Op naar jullie eerste echo's (6.3 wk volgens mij)
Jaaaaaaaaaa we gaan vanmiddag om 13uur ons wondertje op halen!! of ze alle drie gedeeld zijn weten we niet , vergeten te vragen. We zijn zo blij hebben samen even gehuild!!
Mariska: GEFELICITEERD! We kunnen elkaar de hand schudden! Ik bel morgenochtend het ziekenhuis...en dan op weg naar de 1e echo! Vanochtend twee testjes gedaan: een Clearblue Indicator (zie foto) en een DA Eigen Merk. Beiden positief... Moest wel een beetje lachen. Mijn vriend heeft natuurlijk geen verstand van zwangerschapstesten. Ik had die CB op zijn nachtkastje gelegd en die DA op mijn nachtkastje. Op een gegeven moment zei ik tegen mijn vriend: "En? Staat er al iets in het venster?" Hij was even stil en zei toen..."ja, er staat dat je zwanger bent, 2 tot 3 dagen...". Ik: "schat, dat zijn 2 tot 3 weken!"..... Wij zijn helemaal blij. Aankomend weekend gaan we het de familie vertellen. Ik ben heel benieuwd naar hun reactie. Ze zijn allemaal namelijk erg begaan met ons. Ik denk dat er tranen gaan vloeien.....
Nog meer goed nieuws! Geweldig Marnat. Ik duim, hoop en bid dat je wondertje lekker mag blijven plakken zodat je over 2 weekjes ook zo'n mooie positieve test hebt!
Ik en manlief zijn zo blij !! Behappy@ Lieverd ik durfde eerst niet , maar dit is echt over duidelijk !! Manlief en ik willen jullie hierbij heel erg feliciteren knuf Mariska@ Meis wat een mooie test gefeliciteerd !! Ik ga jullie volgen , driemaal is scheep s recht toch?
Meiden, super! Idd Elmo, geen bloedtest meer (tenminste, vorig jaar). Op naar de 1e echo van jullie frummeltje, is zo mooi!
Nou, alleen maar goed nieuws hier! Ik hoop dat dit nog een mooi poosje doorgaat hier zeg!! *nou rap aan het huishouden hier*
Nou, mijn toko is weer toonbaar. Heb alleen nog een enorme bult strijk staan. Bah bah bah. Misschien kan ik er onderuit...Ruben heeft vanmiddag de generale voor gym (klinkt heel wat he haha).
HUH? Post van het UMCG....Brief voor mijn vriend en mij dat ze bevestigen dat wij "een afspraak hebben op 25 november op het IVF-spreekuur". Waar gaat dit over? Morgen maar even bellen. Moet toch doorgeven dat ik zwanger ben. Ik snap hier niks van.
Hoi meiden, had al eerder willen reageren. Maar vlak nadat ik mijn bericht van vanmorgen had gepost, knalt Ziggo eruit. Had tot net geen telefoon, kabel en internet. Kl*te Ziggo. Zit nu even snel illegaal op mijn werk te tikken. Super Behappy, had niet anders verwacht, jij ook van harte gefeliciteerd. Wat raar dat je een brief hebt gekregen. Zo heb ik een brief gekregen of ik wil invullen dat ik akkoord ga met twee embryo's bij hun in de vriezer, snap ik ook niet want hebben we al ondertekend. Nou ja. Ik heb vanmorgen gebeld, en ik mag 17 november voor een vaginale echo komen om te kijken of het lekker in de baarmoeder is ingenesteld in plaats van erbuiten. Duurt nog twee weekjes. Bloedprikken heeft ze niet genoemd, dus dat zal wel niet gebeuren. Mag stoppen met de Utrogestan, dus daar hoef ik niet meer om te denken. Marnat: gelukkig dat er een embryo voor je is. Hoop ook voor jou dat het lekker innesteld. En dat de andere twee ook goed genoeg zijn voor in de vriezer. Heel veel succes Jee Elmo, dat klinkt heel wat ja . Wat leuk, je gaat vast wel even kijken zeker als de trotse mama van Ruben. Oja, behappy: waarom is mijn banner kleiner dan die van jou???? Heb de grootste gepakt???? Kan er niets van lezen
@ Mariska: heb je ook al geprobeerd om je hele handtekening (dus inclusief alle codes; het hele vak schoonvegen) te wissen? En daarna nogmaals proberen de grootste banner te plaatsen. Het kan zijn dat die van jou verkleind is, omdat er nog ergens codes (die je dus zo niet kunt zien) vermeld staan in je handtekening.