hey mijs heb je al gebeld? het is net wat elmo zegt er zijn meiden zwanger geworden onder slec htere omstandigheden hoor, hou hoop en blijf positief ik weet dat het heel moeilijk is maar probeer het en die krampne kan ook innesteling zijn he, geen bloed geeft moed meid. liefs regi
mijs@ knuffie hoe gaat het? met mij gaat het wel goed. word alleen zo moe van wachten hihi. en het stoppen met roken gaat redelijk we roken nog wel veeel minder . we doen met twee man 1 pakje 4 dagen. we mogen van ons zelf deze week nog 1 pakje kopen en dan is het helemaal af gelopen.
yep het is echt te doen, ik ben echt van de 1 op andere dag gestopt en heb het alleen de 1e dag moeilijk gehad nu wandel ik er zo door heen. tuurlijk heb ik zo nu en dan nog wel zin in een sigaretje maar dat is ook zo weer weg, succes regi
Hier ook "cold turkey" gestopt. Bleek de beste optie, voor ons (ik kan echt niet minderen...nergens mee ) Het begin is even lastig maar als je daar overheen bent.
hahah ja echt wel ik loop de hele week al dat ik heel stoer 12 weken ben hihi vindhet wel lang duren hoor voor dat ik weer naar de vk kan pffff onzekere muts ook ik hihi en hoe gaat het bij jou en met de bv nog steeds goed?
Nou, mag hoor! Beetje vooruit kijken Stijntje is vandaag naar het CB geweest en bijna een kilo gegroeid! Hij doet het dus super
Hee dappere Marnatstopper! Dat gaat de goede kant op! Ieder zijn manier om te stoppen, dus. Net wat bij je past, of wat maar lukt natuurlijk. En ja, het wachten is frustrerend. Wat staat er nu ook al weer gepland voor afspraak in t UMCG? Evaluatie over je operatie, toch? Wanneer zal dat zijn? Ik vind Ruben en Stijn zúlke mooie namen, Elmo! En Stijntje klinkt zoooo schattig! Ik heb jaren geleden een keer een schat van een 4-jarige Stijn gekend en zijn moeder zei ook altijd liefkozend Stijntje. Smelt! Maar die dikke poeperd is niet zo klein meer, begrijp ik, die doet het goed op Elmomelk! Krijgt ie al zo'n lekker bol babybuikje (hap!)? Mariska, where art thou?? Regi, mijlpaal: je baby is alweer 12 weken!! Woohoo!! Wat een grote meid/jongen! Hier eerst ivf-spreekuur gebeld, gerustgesteld dat het geen invloed heeft op embryootje en me geadviseerd om urine in te leveren bij huisarts. Gedaan, is op kweek gezet. Morgen bellen voor uitslag. Ik had echt zoooo'n baggerdag gisteren en mezelf helemaal opwinden over of dit misschien elke behandeling weer raak zou zijn net als dat maanden geleden met baby's maken was. Die ellende kwam allemaal weer boven door die zeurpijn. Was toen ook zo onzeker of ik van al die ongemakken misschien niet zwanger werd. Nu weten we natuurlijk dat dat niet zo is en dat het ergens anders aan lag... Na een echte onrustige rotnacht vandaag gelukkig veel minder last gehad en daardoor rustiger. Vanmorgen weer gepruts met Pregnylampulletjes om 7 uur, met duffe kop naald in buik. Ach ja, het went.
mijs@ hoop voor je dat het allemal goed komt knuf. ik wacht nu op 15 maart uitleg gesprek met de gyn over isci of ivf. verder ben ik weer gezond verklaart dat was 10 feb. ben al weer op zoek naar werk,en we zijn flink aan het ruimen in huis.
Mijs, Fijn dat je zo gerustgesteld bent door de verpleegkundige! Nou maar hopen dat het niet elke behandeling raak is omdat deze gewoon lekker blijft zitten waar die zit Stijn heeft inderdaad niet meer de sprinkhaanbeentjes die hij eerst had, maar ik blijf hem stug sprinkhaantje noemen hoor Ja, Ruben kan je niet echt verkleinen dus die noemen we Rubie (inclusief hijzelf hahaha) en Stijn..ja, dat wordt dan toch Stijntje he Hij heeft vandaag prikjes gehad en ligt nu pissig te wezen boven..ga er zo maar eventjes heen. Ik zal eens kijken voor een fotoupdate straks
Wat een heerlijke bolle toeten, die mannetjes. En die boxmobile heb ik vaker gezien, die vinden die kleine ukken echt fascinerend! Zo één wil ik ook voor mijn embryootje Kus voor kleine Stijn tegen de nare prikseluitwerkingen in zijn lijfje!