Ja dacht gisteren wel wat meer en iets dikkere afscheiding te hebben, maar ik merk het daar nooit zo erg aan. Sommige meiden hebben het over slijm waar ze draden van kunnen trekken ofzo? dat heb ik nooit. Mijn vriend zit nu in het vliegtuig, blijft een week weg
Ach valt wel mee, een paar keer per jaar een week. Ik vind het de eerste 2 dagen meestal niet zo erg, daarna ga ik hem wel missen en vind ik het moeilijker. En ook lastig als hij precies rond mijn eisprong weg is, dan denk ik, weer een maand geen kans... Ik ga straks naar een vrijgezellenfeest, dus lekker wat afleiding. Gaan jullie ook iets leuks doen? En even nog een andere vraag, hebben jullie het jullie vrienden en familie allemaal verteld dat jullie ivf enz doen?
Goedemorgen allen! Man, wat was ik moe, heb om half 9 de Cetrotide gezet (geen wespensteken dit keer ) en toen weer verder geslapen. Net wakker :-D heerlijk! Vandaag word ik gebeld hoe laat ik de Pregnyl vanavond moet zetten. Mariska, gij koele kikker. Ik vind je super! Je kunt niks anders dan afwachten en dat doe je dan ook koelbloedig (boelkloedig! Meneer kaktusshow! Ja? Zelfde generatie, toch?). Zet hem op klein frummeltje in Mariska's buik! Jantienn, balen is dat, dat je nu je ei later hebt. Nu je man weg is een week. Grrrr. Heel goed teken dat je hem na een dag of twee gaat missen! Ik vind het heel fijn, zo nu en dan even weg van Mijsman te zijn of hij weg. Dan mis is hem weer eens, verlang ik naar hem. Weet ik weer even heel goed hoe veel ik van hem hou. En het weerzien is dan altijd weer super. Doet me denken aan het begin van onze relatie. Zagen we elkaar alleen 's weekends. Hele week bellen en missen en vakantieachtige weekenden steeds oh, die mooie tijd.... Hihi... Maar eh, in babymaaktijden is daar niks aan natuurlijk! Jantienn, kan het ook zijn dat hij weg is tijdens behandelingen? Hij moet er wel zijn op punctie-sperma-drop-dag. Kan hij zo'n week afzeggen voor de IVF als het nodig is? Het valt namelijk nooit helemaal precies te voorspellen op welke dag dat valt, zoals je nu ziet aan je eisprong... Bij ons weten alle goede vrienden en naaste familieleden het. Vagere kennissen en overige familieleden alleen als het gesprek er eens op komt. Bij vrienden waar ik niet zoveel contact mee heb, merk ik dat het contact een beetje verwatert (ik heb ook best veel contacten). Koetjes-kalfjespraat is niet meer aan de orde sinds we in de shit zitten. Met goede vrienden en familie is dat niet zo en is het contact goed. Mijn collega's weten het ook allemaal, want mijn afwezigheid tijdenselke maand ICSI eigen cyclus begon op te vallen. Elmo, hadden jullie (en Ruben!) een leuke dag gisteren?
Mariska, Ik vind het ook echt top hoor, hoe je jezelf onder controle kan houden. Ik was in de MMM af en toe een ongeleid projectiel hahah Mijs, Alweer Pregnyl tijd! Ik hoop zo dat ze twee eicellen weten te bemachtigen! Is toch dubbel zoveel kans Ruben heeft echt een prachtige dag gehad! Hij is enorm verwend! Vanmiddag heeft hij zijn eerste uitvoering met gym!
Hey Mijs ik vond die cetrotide ook altijd een vervelende prik. Kreeg er altijd gelijk roodheid en jeuk van. En wat jij Jantienn vroeg, had ik mij ook al zitten afvragen. Want bij de puncties moet hij in ieder geval aanwezig zijn om zijn bijdrage te doen. Wat betreft het vertellen aan omgeving. De meesten op mijn werk weten ervan omdat ik zo vaak weg moest dat mensen toch gaan vragen waarom ik steeds ruilen moet. Dit maakt het vind ik het er wel wat makkelijker op als ik weer vrij moet hebben. Is altijd wel 1 die voor me werken wil. Ook vrienden en familie zijn op de hoogte, alhoewel ik niet bij iedereen mijn ei kwijt kan. Bij sommigen heb ik het gevoel dat ze me helemaal niet begrijpen. Wat betreft mijn koelbloedigheid, haha. Dat probeer ik te zijn maar let nu erg op evt krampjes en vloeien. Ben wel onzeker hoor.
O Mariska...toch wel een beetje eng dit...Tenminste, ik ben (en mijn vriend trouwens ook) nog steeds bang dat ik als ik naar de WC ga bruin of rood bloedverlies aantref. Check telkens het wc-papier. En nu gebeurt het jou. Vind het ook knap van je hoor dat je zo rustig weet te blijven. En inderdaad. Het schijnt vaker voor te komen aan het begin van een zwangerschap. Het kan een wondje zijn wat bloedt, het kunnen nog schoonmaakwerkzaamheden zijn in de baarmoeder voor het mooie nestje voor je emmy'tje en het kan ook nog steeds met de innesteling te maken hebben. En anders gewoon even met het UMCG bellen als je het niet vertrouwt. Ik hoop dat die bruinigheid/rodigheid gauw ophoudt, want ik kan me voorstellen dat het je wel de schrik aanjaagt. Hier gaat het zijn gangetje. Af en toe nog last van mijn buik en mijn rug en af en toe duizelig. Ik kan 's nachts niet goed op mijn borsten liggen. Die gaan dan pijn doen. Hier wist ook iedereen dat wij met de behandelingen bezig waren. Gisteren hebben wij het de familie verteld. Er vloeiden veel tranen. Iedereen is zo ontzettend blij voor ons! Mijn schoonouders en ouders knepen mij zowat fijn, hahaha. Nu duimen en hopen dat het goed blijft zitten en dat we rond juli 2011 ons kindje in de armen mogen houden. @ Mijs: voor jou breken weer spannende tijden aan! Ik hoop op een goede bevruchting straks en een terugplaatsing...en dat je zwanger onder de kerstboom mag zitten!
Hie rnu alles behalve koelbloedig, Begin ongipijn te krijgen en begin meer te vloeien. Ik vind dit niet leuk meer. Begin toch wel te denken dat het niet goed gaat. Zo was ik ten tijden van de test smorgens aardig misselijk en nu verneem ik niets. Vrees als ik morgen een test doe dat er minder hcg in mijn lijf zit Bah voel me K*T
Shit Maris, ik zei het al in de chat en Elmo ook: het is nog niet definitief verloren.... Maar k*t is het wel. Verdorie! Het zou verboden moeten zijn dat mensen in de mmm miskramen krijgen!
Mariska@ Meis ik schrik me rot van wat ik lees , ik hoop dat het goed blijft gaan !! Anders het ziekenhuis toch even bellen hoor! Knuf. Behappy@ Leuk de reachties van je familie meis geniet er van lieverd. Hier moe van gister was heel gezellig , vandaag samen met manlief alles weer op geruimt en heerlijk voetbal gekeken. Ik heb de was gedraaid ben nog bezig. Verder worden aardje en lotje hier goed verzorgt hihi, dikke buik heb ik ook , maar ben nog steeds 68 kilo.
Lees net je berichtjes Mariska. Het zal toch niet?! Ongikrampjes heb ik de eerste weken ook gehad, maar geen bruin. Crossed fingers hier en een cyberknuffel voor jou!
Bedankt meiden, weet niet wat ik er mee moet. Het leek alsof ik ongikrampjes had, denk ik Ik weet het niet meer. Ik lag op de bank en moest plassen, of mijn volle blaas misschien wat druk gaf. Heb geen buikpijn of kramp. Net leek het of het bruinverlies weer afneemt, anders zou het toch door moeten zetten Pfffffff, wordt hier niet goed van.
Mariska, Voor je eigen gevoel misschien toch het UMCG bellen morgen. Je kunt altijd vragen of ze een bloedtest willen doen. Daaruit kan je niet opmaken of het een mk is / wordt maar wel een inschatting maken. Bij een hoog hCG heb je een hele grote kans dat er niks aan de hand is, bij een heel laag hCG moet je je voorbereiden op heel verdrietig nieuws... Jammer dat ze geen standaard bloedtesten meer doen...dat was in "mijn tijd" wel zo. Ik duim echt enormmmmmm voor jullie!!
Mariska, hoe is het nu met je? Ik hoop toch zo dat dat bruinverlies inmiddels is gestopt...Anders inderdaad even het UMCG bellen en vragen of je een bloedtest mag doen. Ik heb wel vorige week de hele week zware ongikrampen en rugpijn gehad. Toen ging ik ook telkens met angst en beven naar het toilet. Inmiddels is dat gelukkig helemaal afgezakt. @ Marnat: gaat het met jou ook nog steeds goed? Vind het zo spannend voor je! Nog een hele dikke week en dan mag je testen!
Goedemorgen meiden. Heb op zich goed geslapen vanacht, wel vaak een keer wakker dat ik dacht is alles nog goed. Voel verder niks, ja af en toe wat steekjes maar das niet anders dan vorige week. Ben vanmorgen eerst maar naar de drogist gegaan en heb een cb met weekindicatie opgehaald. Ik dacht als die zegt dat ik maar 1 week zwanger ben of negatief dan weet ik genoeg. Snel weer naar huis, moest nodig plassen Test gedaan, heb er een foto van gemaakt maar kan mijn uitleessnoer nergens vinden Maar goed, test zei 3+. en volgens de uitleg houd dat in dat ik minimaal 5weken zwnager ben en dat klopt pfffff, ik wordt wat rustiger, maar heb toch even met het ziekenhuis gebeld. De vpk, begreep mij heel goed, ze zei ook dat dit wel vaker voorkwam en zolang ik geen krampen had. Maar ze zou wel overleg plegen met de arts wat zei vind, ze zou me zo weer terug bellen. Nog even afwachten, hoop toch dat ik nog even mag bloedprikken.
Ik ga nu naar het ziekenhuis, mag bloedprikken om 12 uur wordt ik door de arts gebeld wat de uitslag is. spannend, wordt vervolgd
O Mariska, ik duim dat je kleine wondertje nog steeds goed vastzit in je buik! Maar op zich is het wel gunstig dat die CB Indicator 3+ aangeeft. Om 12.00 uur de uitslag van het bloed. Spannend! Maar ik heb goede hoop voor je hoor!