IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Oh Mariska, ik zou de klok wel vooruit willen kijken!
    Goed dat de cb 3+ aangeeft.

2. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Bedankt meiden, ben net terug van het bloedprikken. Nu afwachten wat de uitslag is. Vind het zo spannend, moet zeggen dat ik wel weer wat hoop heb na de testuitslag van vanmorgen, maar ik hoop dat de arts mij de bevestiging kan geven dat mijn hcg waardes hoog genoeg zijn.

3. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ik duim mee hier op mijn werk! Knuffel!

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Dank je wel lieve Mijs, knuffel terug

5. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    De arts heeft teruggebeld. Mijn hcg waarde was volgens haar heel hoog en gaf aan dat de zwangerschap nog intact is. Hoe het verder gaat daar kan ze niets van zeggen. Zolang ik maar geen krampen krijg moet ik wachten tot volgende week als we de echo hebben.
    Tot die tijd blijft het nog spannend.
    Had net weer bij toiletgang aardaig wat bruin en drupte nu ook echt bruin-rood na.Het wordt dus niet minder. Hoop dat het gauw stopt.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mariska, ik hoop dat deze week voorbij vliegt voor jou. Want woensdag 17 november heb je toch je eerste echo? Ik hoop en duim dat je kleine wondertje gewoon lekker blijft zitten. Misschien is 'ie aan het stoeien binnen waardoor je gaat bloeden.

Het is wel gunstig dat je een CB-test hebt met 3+ en dat je bloeduitslag goed is.

Dus vooralsnog zou ik gewoon van het positieve uitgaan. Er zijn meer vrouwen die aan het begin van de zwangerschap (soms heftig) bloeden en die uiteindelijk toch gewoon van een kindje bevallen!

Ik hoop ook voor je dat het bloeden gauw stopt!

Dikke knuffel van mij.

7. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Oh, super Mariska, voor nu! Het wordt bikkelen tot volgende week (en sowieso tot 12 wk ben ik bang...)
    Ik duim rustig verder!

8. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Bedankt lieve meiden, ben wel een heel stuk gerust voor nu, maar wou dat het vloeien eens ophield. Zolang ik geen krampen krijg ga ik er vanuit dat het goed is. Wou dat het al 17 november was dan kon ik even kijken. En zeggen dat frummeltje zich goed vast moet houden. Zeg ik nu ook constant hoor! Maar ben blij als ik het eerste trimester goed doorlopen ben.

9. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Mariska, gelukkig!
    Die eerste 12 weken, inderdaad. Ik had het trouwens nog tot zo'n 26 weken. Blijft spannend hoor, zwanger zijn. Maar geniet van ieder moment!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Pffff Mariska, heb alle posts weer met ingehouden adem zitten lezen. Gelukkig was je hCG heel hoog, dat is echt een goed teken hoor! Ik heb tot zo'n 8 a 10 wk bloed verloren dus bij sommige hoort dat er een beetje bij. Je zal zien dat, als het aanhoudt, je dit op de echo ook kan zien.
    Je bent super zwanger hoor, echt! Krampjes, steekjes het hoort allemaal bij een beginnende zwangerschap!

GEFELICITEERD!!

11. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Bedankt Elmo, had al even gehoopt op een berichtje van jouw als ervaringsdeskundige;)
    Dus jij hebt ook gebloed. Man o man wat is dit killing zeg. Vreselijk, wens dit geen 1 toe. Op zich zit er weinig in mijn verbandjes alleen bij het afvegen na het plassen is het soms erg bruin en net zelfs wel echt rood:$ pfffff waarom stopt het gewoon niet. Noest eigenlijk werken vanavond maar heb me ziek gemeld. Ben zo ongelooflijk moe, doe niets anders dan bankhangen. Heb wel een zwaar gevoel in mijn bovenbenen wat ik ook heb als ik ongi moet worden en dat vind ik geen prettig idee. Krampen kan ik niet zeggen alhoewel ik vanavond na het eten wel een heel vol gevoel heb in mijn buik. Zit met mijn broek los. Hoop dat het bloeden snel stopt dan wordt het wachten op de echo wat draaglijker. Had jij ook echt rood bloed en hoeveel was het bij jou?

12. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Elmo, idd! Om gek van te worden, al die krampjes etc!
    Trouwens, het is vandaag een jaar geleden dat ik de tp had van Madelief!

13. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Je darmen gaan zich ook allemaal opnieuw settelen die eerste weken naast een baarmoeder die trekt en doet. Dus het hoort ook te rommelen in je buik nu. Moe zou ik ook worden van al die spanningen van jou van de afgelopen dagen, Maris. En het is lekker ook een zwangerschapskwaal die moeheid!
    Goed dat je even rust neemt door je werk af te zeggen. Even pas op de plaats met deze spanningen. En een vrouw in jouw positie (haha) moet goed voor zichzelf zorgen!
    Liefs!

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het komt inderdaad doordat je baarmoeder groeit en je darmen etc. plaats moeten maken voor de baby!

De eerste keer dat ik begon te bloeden was het echt ontzettend veel (ranzig maar: hele pot vol). Ik was dus helemaal in tranen en wist zeker dat het over was. Ruben bleef mooi zitten waar ie zat :D
    Natuurlijk is het niet zo dat het dus bij iedereen goed gaat, zo bedoel ik het niet maar....als je hCG hoog is, je hebt lekker veel vage klachten en kwaaltjes, dan ben ik positief hoor!

Het is killing, dat is het zeker! Ik hoop dat je de tijd een beetje door kan komen tot de echo. Goed dat je jezelf ziek heb gemeld. Even tijd voor jezelf lijkt me niet verkeerd hoor, goed gedaan, ziekmelden!

Knuffel!

Mijs,
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen! Ik reken op een sms :D

15. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Goedemorgen,
    hier vanmorgen voor de verandering haast geen bloed meer, beetje lichtbruine veeg. Hoop dat dit zo doorgaat.

Elmo, ik lees net onder je banner dat Ruben donderdag jarig was. Nog van harte gefeliciteerd. Leuke dag gehad?

Marnat en behappy hoe is het met jullie?

En Mijs heel veel succes met de punctie, hoop op twee eitjes;)

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoi Mariska!

Blij te horen dat het bloeden wat minder is. Hopelijk stopt het helemaal!
    Heb je verder ook klachten?

Hier gaat het af en aan. De ene dag voel ik helemaal niks (zoals gisteren) en de andere dag voel ik me niet bepaald lekker.

Gisteravond begon die ongikramp weer. Zo'n gevoel alsof je ongesteld gaat worden wat doortrekt naar je bovenbenen. Afgelopen nacht ook de hele tijd waardoor ik nauwelijks heb geslapen. En ik werd me toch misselijk en duizelig. Vanochtend voelde ik me dan ook hondsberoerd. Maar aangezien ik de laatste tijd nogal vaak afwezig was van mijn werk, wilde ik wel naar mijn werk toe. Van de laatste drie weken ben ik nauwelijks op mijn werk geweest namelijk. Maar ik wilde niet zelf autorijden. Vond ik een beetje eng als ik me zo beroerd voel en voel alsof ik over mijn nek moet. Dus mijn vriend heeft mij gebracht en haalt mij ook weer op. Als het erger wordt, mag ik hem bellen en komt hij mij eerder ophalen.

Het is wat, die zwangerschapskwalen! :D Misschien moet ik er gewoon aan wennen hoor. Ben niet zo iemand die vaak ziek is en dus kan ik er niet goed tegen dat ik me nu af en toe zo beroerd voel.
    Maar.....het is voor een goed doel en dat is het allerbelangrijkste!

17. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey goed om even van je te horen.
    Jeej dan ben je wel goed beroerd. Dat kan ik niet zeggen. Maar vanmorgen had ik een kopje thee gedronken, kwartiertje later, dacht zal even kleren aantrekken. Word me een potje beroerd, ren naar toilet en ja daar komt mijn kopje thee weer uit. Was er eigenlijk wel blij mee, dacht dit lijkt goed:D Bloeden lijkt aardig te minderen hoop dat dat ook zo doorgaat.

Mijs!!!!!!! Hoe is het gegaan?

18. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hee, zwangerbende hier!

Hier vandaag een succesvolle punctiedag. Beide follikels aangeprikt en er zijn ook 2 eitjes opgezogen. Wat een gelukje in eigen cyclus 2 eitjes. Weer wat meer kans op een embryootje! Maar goed, ene eitje was wel rijper dan andere. Weet niet of ie kans maakt.
    Het wachten op het was weer zenuwslopend. Het went toch echt niet om na een half uur weggestuurd te worden omdat ze nog niks hebben gevonden... Gelukkig tot nu toe wel na extra zoeken/ opwerken (weet ik veel wat ze precies doen..) uiteindelijk een handjevol geschikte zaadjes gevonden.
    Pfoeh, opgelucht en vermoeid weer naar huis. Met kruikje, denkentje en poes op de bank nu.
    Nu op naar telefoontje donderdag.

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Klinkt goed maris , ik blijf duimen komt vast goed.

Mijs@ Hoe is het gegaan?

Hier nog alles goed geen gekke dingen !!
    Ja alleen mijn borsten zitten veel blauwe spataderen duidelijk zicht baar.

20. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Oh spannend Mijs, heb zo hard geduimd voor twee follikels. De kansen op een embryo weer stuk groter, super super super.
    Doe lekker rustig aan, je bent een topper.

Spannend he Marnat, ik had ook al heel snel pijnlijke borsten maar weet het aan de utrogestan aangezien ik daar vlak na de start met die bollen al last kreeg. Nog een dikke week wachten, hou je het nog een beetje vol?

Deel Deze Pagina