@ Mijs: geweldig, twee eitjes! Ik duim ook voor 2 goede bevruchtingen! @ Mariska: ik weet niet goed wat ik moet zeggen, behalve dan dat ik met je meeleef. Maar zoals Elmo schreef: zij had ook heftige bloedingen, desondanks bleef ze gewoon lekker zwanger. Ik wou dat ik je gerust kon stellen. Nog een dikke week tot de echo! Ik weet het niet, misschien weet Elmo dit, maar helder bloedverlies kan volgens mij niet zoveel kwaad. Zolang als je maar geen stolsels aantreft. Ik hoop en duim dat je in je volgende berichtje mag schrijven dat het bloeden helemaal gestopt is! @ Marnat: (wat grappig trouwens, wat zijn hier veel waarvan de naam met een M begint....) Nog een dikke week...en dan mag je testen! (En nog een dikke week...en dan heb ik de eerste echo....) Heeee, mijn banner is opeens foetsie! :x
Mijs @ Mijn duimen draaien voor een mooie bevruchting !! Maris@ Tja volhouden?? heb ik keus ?? de verjaardag van mijn vader duurt nu wel heeel langgggggg!! Meiden help een vraagje: mijn vriendin denkt dat het miss een teken is!! Vanmiddag rond 13 uur pijn aan de teppels heel duidelijk blauwe aarderen op de borsten + 1 tepel was wit en donker randje. Nu zakt het wat af !! wat kan dit zijn??
@ Marnat: geen idee. Mijn borsten zien er nog steeds hetzelfde uit namelijk. Het zou natuurlijk kunnen. Bij de een kun je het eerder aan de borsten zien dan bij de ander. Over een week zul je het weten.... Wacht je trouwens netjes tot je testdatum of ga je stiekem al een paar dagen eerder testen?
Hè bah, Maris... Wat idd klotekloteklote voor je! Maar zolang je geen stolsels ziet en geen buikpijn hebt is 't geen miskraam. Ga maar slapen tot volgende week. Dan voel je niks, zie je niks en dan heb je volgende week antwoord (....zucht... kon dat maar....) Marnat, ik heb geen verstand van zwangere tepels.... Ik hoop dat het inderdaad een lekker vroeg zwangerschapskwaaltje is. Je weet het volgende week....
Maris, He gets wat een onzeker gedoe zo zeg. Het klopt helemaal hoor. Bij erge buikpijn (krampen) en stolsels moet je je zorgen gaan maken. Helder rood kan duiden op een wondje in je baarmoeder. Op naar die eerste echo! pffff Marnat, Ja, dat is inderdaad 1 van de kenmerken die een zwangerschap kunnen betekenen (ik heb het zelf wat verder in de zwangerschap gekregen). Het kan ook van de geinjecteerde hormonen komen. Afwachten maar. Als je het zo makkelijk aan de buitenkant kon zien zou dat wel erg mooi zijn he! Nog even duimen draaien. Mijs, JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Wat een M'en hier zeg!
Elmo@ Dankje voor je geruststelling , idd als het zo makkelijk ging! Dit kon ik nog niet vandaar mijn vraag.
Meis, super! Erg he, dat ze eerst niets konden vinden! Mijn man moest altijd voor de punctie produceren zodat evt er na de punctie nog eens kon. Was 1x niet gebeurd en toen werd dr S, die toevallig langs kwam, woest op team. Er werd letterlijk gezegd 'jullie weten toch dat deze man weinig heeft, straks is deze punctie voor niets geweest! (ze waren al begonnen en hij heeft het toen afgemaakt). Misschien ook tip voor jullie? Ach nee, niet nodig, je wordt nu zwanger (hoop ik)!
Hoe is het nu met iedereen? Mariska: is het bloeden inmiddels gestopt? Marnat: hoe is het nu? De testdatum komt langzaamaan steeds dichterbij....
Behappy Het gaat weer beter de tepels zijn nog hart en blauw er om heen pijn doen ze niet meer zo erg het is dragelijk. Als ze morgen maar niet zoon pijn gaan doen op vader zijn feest!! ga zo ook even liggen na ik gestofzuigerd heb.
Dacht begin even met een toepasselijk kleurtje Dus nog steeds rood hier behappy, maaarrrr wel in mindere mate dan gister en eergister. Vanmiddag zat er zelfs slijm bij Hadden we ook nog niet gehad. Voel me net als de rest van deze week, dus we gaan nog even zo door dacht ik maar Mijs, morgenvroeg telefoontje, ga in ieder geval uit van 1 tp en zou mooi zijn als er toch nog een emmy in de frigde kan Duimen draaien op volle toer
Mariska, Ik heb echt het idee dat het er in jouw geval "gewoon" bij hoort, dat bloedverlies. Anders had het toch al wel misgegaan zou je zeggen toch? Je doet het net zoals ik toen met Ruben. Ach, als ie daarmee blijft zitten en kerngezond geboren wordt, dan nemen we dat bloedverlies op de koop toe toch Nee serieus, ik hoop dat het gauw ophoudt. Het maakt deze onzekere tijd nog onzekerder...en daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Die roze wolk...tjah....dat zijn momentopnames Mijs, Ik ben vrij morgen dus hang aan de telefoon hoor! Ik hoop dat jullie lekker vroeg worden gebeld en vroeg de tp hebben (denk het haast wel .... jullie punctie was vroeg en het was niet zo druk ). Er wordt aan jullie gedacht en voor jullie geduimd!
Hey Elmo, vriendlief en ik zaten al een beetje hetzelfde als jou te denken, als het dan niet goed zou zijn was het toch al misgegaan??? En dan moest ik toch kramp hebben en stolsels, en dan moest ik vernemen dat er een vruchtje uitkwam, niets van dat alles, mijn hcg was hoog, en ik voel me wel zwanger. Maar goed de twijfels slaan dan wel vaak een keer toe. Maar als ik gewoon lekker zwanger ben, dan maakt me dat bloedverlies niets uit. Dan maar 24 uur met een spatlap in mijn broek lopen. Als ik in Juli ons wondertje mag krijgen.
Meiden, voor mij game over. Heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld en zijn tot dde conclusie gekomen dat ik niet meer zwanger ben. Heb teveel bloedverlies gehad. Voel me totaal niet zwanger meer. Gisteravond nog wel wat krampjes had ik hele week al maar niet hevig, denk toch dat dat een teken is geweest want voel helemaal niets meer en bloeden is gestopt. Dus ik weet nu zelf 100% zeker dat het over is. Behappy, hoop dat het jou beter zal vergaan, heel veel succes verder en geniet ervan. Marnat succes met jouw toppertjes hoop dat ze zitten blijven. En Mijs heel veel succes met je tp hoop dat ie blijft plakken. De rest van de meiden bedankt voor alle steun. Ik ben even zp moe, kom vanzelf wel weer als ik daarvoor in de stemming ben.
Mariska, Ik vind deze conclusie wel wat abrupt. Is een bloedtest niet een goed idee? Je weet toch dat ik ook echt heel veel bloed ben verloren. Je hebt krampjes zeg je...buikkrampen (als zijnde weeen) of menstruatiekrampjes / innesteling / groei baarmoeder. Je laatste test was knalpositief... Ik snap deze ommezwaai niet zo. Mijs, WHOEEEEEEEEEIIIII Joehoe! Super zeg! Weer een stapje verder.
Hey Elmo, ik heb de hele week al wat krampjes gehad. Dacht dat dat erbij hoorde en gisteravond werd het wat erger(niet erg pijnlijk hoor) lag een stolsel onder in de pot en allemaal wat bloedslierten. Toen sloeg de twijfel helemaal toe. En vanmorgen word ik wakker en ik voel niets meer van wat ik de hele week al heb gevoeld. voel zelf al dat het hcg uit mijn lichaam aan het verdwijnen is. Voel me zo niet zwanger meer. De vpk zei ook dat ze niets voor me konden doen.
Jeetje Mariska...NEEEEEEEEEEEE! Dit is NIET leuk dit! Ik had zo gehoopt en geduimd dat het goed zou gaan. En dan toch nog..... Je laat die echo volgende week wel gewoon doorgaan neem ik aan? Lief en een hele dikke knuffel + heel veel sterkte van mij.
Gefeliciteerd en succes bij de terugplaatsing. Straks 2 weken duimen! Het is toch wat....de een feliciteer je, terwijl de ander (Mariska) verdrietig nieuws heeft....