Mariska@ Ik weet even niet veel te zeggen pff. Gaan ze je niet bekijken?? idd de echo laat je staan?? Een helle dikke knudf lieve meis, pink een klein traantje weg. Ik doe mijn best zorg zo goed mogelijk voor mijn toppers. Mijs@ Zet hem op straks , bij het halen van je topper duim duim twee week hard voor je meis. Ik doe mijn best zorg zo goed mogelijk voor mijn toppers. Het gaat hier goed beter geslapen geen pijn meer in , af en toe gevoelige buik.
ik ben er ook helemaal klaar mee, voel me ene kant K*T maar ik ben nu van die ellendige onzekerheid af. Die echo hoefde ik niet meer, maar die moet wel om te kijken of mijn baarmoeder leeg is. Yippie, kijk er nu al naar uit
Ja, onzekerheid is echt een drama voor hoe je je voelt. Dat vreet zoveel energie.Nu weet je het. En dat is dikke dikke shit. Ik stop niet met de digiknufs!
Maris.. wat jammer!!!!! Weet ook niet zo goed wat te zeggen.. *knuffel voor jou* Mijs.. wat fijn!! Ik zal voor jullie duimen dat hij/zij zich lekker vasthoudt! Marnat; ben ook wel benieuwd hoe oud jij bent. Ik ben nl bijna 31 en ze zeiden tegen ons dat ze maar 1 terug plaatsen. Ik was daar nogal boos over omdat ik dacht dat je met 2 tp's meer kansen had, maar het schijnt dat je beter 1 goede kan hebben dan 1 goede en 1 mindere omdat de kans bestaat dat de een de ander mee neemt als het misgaat? Ik baalde r voornamelijk van omdat tweelingen bij ons in de familie voorkomen (75%) en die kans voor mij nu op 0% ligt hierdoor. Voor een eerste tp vind ik 1 wel akkoord alleen zou ik bij een volgende misschien wel 2 willen (ook omdat ik dan waarsc. richting de 35 loop.) Anyway; wij hebben gister een brief gehad dat we in december voor een cursus naar het ziekenhuis kunnen. In week 6 van 2011 beginnen ze dan met de stimulatie. Wat betekend dat? Dat je dan begint te spuiten of dat ze dan al gaan kijken naar de ontwikkeling van de eicellen.. omdat we in dec al de recepten mee krijgen stond erin. Wie weet hoe dat zit? Ik wil er nl even de tijd voor nemen dan die week van de punctie en een week vrij nemen..
Mariska, .. en toch zou ik een bloedtest niet gek vinden nu. Ze hebben er 1 gedaan dus er zijn vergelijkingen mogelijk. Voor jouw gevoel is het over...maar is dat ook echt zo? Oke oke, ik ben nou eenmaal iemand die 100% controle ligt, dus wellicht ligt het aan mij Van mij ook nog een heeeeeel dikke knuf! Hey Muppet (we komen uit dezelfde street haha) Wat spannend zeg! Klaar voor de start! Dat je gaat beginnen kan ook de pil betekenen - Primolut? (je gaat hypergestimuleerd doen begrijp ik?). In het schema wat je toegestuurd krijgt staat precies wanneer je met wat begint / stopt, bij vragen gewoon bellen! Heel veel succes! Dat van 1 of 2 terugplaatsen is altijd een discutabele kwestie. Zelf zijn wij het altijd eens geweest met het terugplaatsen van 1 maar ik begrijp iemand ook heel goed die alleen gevoelsmatig al 2 terugwil.
Onder de 36 jaar plaatsen ze in het UMCG niet zo gauw 2 emmy's terug. Dit omdat ze de kans op meerlingzwangerschappen (met alle risico's van dien) zo klein mogelijk willen maken. En hoezo maak je met de terugplaatsing van 1 emmy minder kans Muppet? (alweer iemand in dit topic wiens nickname met een M begint....) Of bedoel je dat je heel erg graag een tweeling zou willen hebben? Tja, we hebben het nu eenmaal niet voor het kiezen.... Bij mij (ik ben 35, bijna 36 jaar) plaatsen ze ook altijd maar eentje terug. De eerste IVF is mislukt, maar de eerste ICSI is blijven plakken! Zoveel minder kans maak je niet hoor. En Marnat is volgens mij 37 of 38 jaar. Weet het niet meer precies.
Mariska, NEE! Kan begrijpen dat je er klaar mee bent, maar net als Elmo zegt, zou je geen nieuwe bloedtest kunnen doen? Zw.schapskwaaltjes zijn er niet altijd hoor!
ik kwam ook weer ff speuren, he gadver maris dat meen je niet, ik ben het met elmo eens eerst maar es een bloedtest joh ik weet wat het is om bloed en stolsels te verliezen en was hardstikke zwanger. wil je toch ff knuf geven. en wat lees ik mijs whahahah super meid weer een emmy hou em vast he mijn duimen draaien.
Hee lieve Maris, je leest vast wel mee: succes dit weekend! Regi, leuk je even weer te zien! Ja, idd ongelooflijk weer een embryootje! Wat dat betreft gaat het echt geweldig: 5 van de 6 ec pogingen een tp. Nu nog n embryo dat snapt wat de bedoeling is daar binnen. Heb gevraagd of ze dit keer een handleiding (en leeslampje) er bij in stoppen! We wachten 't af!
Hey meiden, kom ff langs waaien. Ja hoe is het met mij Ups en downs. Heb nog steeds bloedverlies. Lijkt wel minder te worden. Mijn buik blijft wel wat gevoelig, wat steekjes in de zij. Hoop nog altijd dat het kleintje er nog zit. Maar dat maakt me weer verdrietig omdat ik ook heel bang ben dat het er niet meer zit. Woensdagmorgen heb ik de echo, aan de ene kant ben ik heel nieuwschierig en aan de andere kant wil ik niet omdat het wel eens flink kan tegenvallen. Ben een beetje in een pestbui, st maarten was verschrikkelijk, kon al die blije kindjes met hun trotse moeders niet aanhoren. Gewoon afgunst. Vriendlief heeft de hele tijd de deur geopend en de kindjes flink volgestopt met snoep. Vandaag het hele dorp die uitrukt met trotse papa´s en mama´s die met hun kindertjes naar het sinterklaasfeest gaan..............zucht. Vind mijn leven zo doelloos op het moment, zou het liefst op bed gaan en niet meer wakker worden. Wil niet zeiken, maar zo voel ik me op het moment. Hoe is het met de rest? Hoop een stuk beter als mij
Hoi Mariska, ik 'ken' je nog niet echt omdat ik nog maar heel kort op dit forum ben, maar ik vind het echt super rot voor je dat je het op dit moment niet echt meer ziet zitten allemaal. En dan die kinderfeesten als Sint Maarten en Sinterklaas helpen niet echt he... Ontzettend spannend zeg, komende woensdag! Sterkte de komende dagen, hoop dat ze op de een of andere manier toch snel voorbij gaan voor je! Ik duim voor je!
Hey Mijs, hoe gaat ie? Lukt het wachten een btje? Mijn vriendje komt vanavond weer thuis Tijdens de behandeling(en) die we gaan krijgen is mijn vriend wel thuis, is iig de planning, dat moet gewoon. De eerste keer dat ie nodig is is begin dec en dan gaat umcg dicht met kerst en in jan, dus wordt het pas weer febr (maar hoop natuurlijk op een wonder in dec!) Hoe gaat dat 'produceren' van hem eigenlijk? Moet ie alleen in een kamertje zijn best doen? Met boekjes of film ofzo? Zo ja, best raar dat ie in een hokje in het ziekenhuis waarschijnlijk mbv fotos van andere naakte vrouwen zijn aandeel produceert voor ons kind! Ik weet dat het bijzaak is en dat het geen ramp is en dat het voor het goede doel is, maar ik zit nog in de fase dat ik soms even heel teleurgesteld ben dat het ons niet is gelukt om samen op een natuurlijke en leuke manier zwanger te worden.
Marnat, voor jou is het donderdag a.s. spannend dus!! En Elmo, wat een indrukwekkend verhaal heb je geschreven zeg! Wat een geduld hebben jullie moeten hebben zeg! De tip van samen hulp zoeken hou ik in mijn achterhoofd. Ik merk dat ik veel meer er mee bezig ben dan mijn vriend, dat vind ik soms wel moeilijk. FIJN WEEKEND ALLEMAAL
Dat vind ik wel een fijner idee, samen in dat kamertje. Vroegen jullie daar specifiek om is dat gewoon gebruikelijk?
Jantienn@ Als je vlak bij het ziekenhuis woont mag je het ook thuis doen!! Wij mochten met de punctie het thuis doen , dat was makkelijker voor hun.