Dank je meid, ik vond het ook doodeng durfde niet naar de echo te kijken totdat dr D zei dat ze een mooi kloppend hartje zag. Er viel wel 100 kilo van me schouders. Wat een opluchting. Duim morgen voor jou ook voor zo´n mooi kloppend hartje.
Mariska, Ow meis wat goed , ik pink een traan weg wat ben ik blij voor je .Probeer te genieten knuf voor jou en je wondertje. Je mama niet weer zo laten schrikken hoor. Behappy. Komt morgen helemaal goed meis succes lieverd bij je eerste echo. Ik heb ook wat zenuwen voor morgen is de test morgen duidelijker of niet!! Vandaag is ie wat vaag!!
O Marnat....Maar HCG-waarden kunnen in het begin erg goed schommelen hoor. Dus het kan best zijn dat je daarom vandaag een wat vagere test had. We gaan morgen gewoon voor een duidelijke test. Vanavond niet teveel drinken in elk geval. 's Nachts plassen is niet zo erg. Ik duim voor jou voor een superpositieve test. Duim jij voor mij dan voor een supermooie echo? Het wordt een spannende dag morgen voor ons beiden. Ik hoop heel erg dat je het ziekenhuis kunt bellen dat je een positieve test hebt! Ga je morgen met een Kruidvattest testen of durf je het aan om een digitale CB-test te doen?
Tuurlijk duim ik voor een mooie echo !! Ok ik zal niet te veel drinken vanavond 1 glas thee en 1 glas fris mag toch wel!! De vraag teken wil in eens niet grrr. Idd een spannende dag , maar ook blij want mijn paps is dan jarig !! We doen alleen kruitvat 2 voor 5. Hoe laat moet je heen!! Veeg even wat tranen weg
Dan hoop ik dat je mogen je pa een heel mooi cadeau kunt geven.....een kleinkind in de zomer van 2011! Een kop thee en een glas fris kan geen kwaad hoor. Is juist gezond. Maar ga niet nog liters wegwerken vanavond. Dan moet je ook vaak van naar de WC... Om 10.30 uur krijgen wij de echo morgen.
Tralalalala Mariska!!!! Owwww wat was ik blij je sms te lezen zeg! Echt helemaal geweldig. Ik had er een heel goed gevoel over, omdat het bij Ruben ongeveer net zo ging. Maargoed, het had natuurlijk ook mis kunnen zijn. Ben echt heel blij dat jullie een kloppend hartje hebben gezien! Op naar de volgende echo (over 2 wk?). Weet je al of je naar de vlos gaat in M'stum? Of blijf je liever in het zh? Mij is de vlos tot 2x toe heeeel goed bevallen D) Hele dikke kus! Be Happy: Heel veel succes morgen!
Hey Elmo, kan mijn ogen niet van het echoplaatje afhouden. Wat een volhoudertje, nu al. Ik had eigenlijk zelf al bedacht dat ik maar mooi in het umcg blijf, ze kennen me daar en als er iets is, kan ik gelijk aan de bel trekken, voelt eigenlijk wel heel vertrouwd. 1 December mag ik alweer gluren, geweldig. Kan niet wachten. Wou dat ik zelf zo'n apparaat had
Haha, begrijpelijk hoor, je keuze. Het is alleen wel zo dat je op een heel andere afdeling komt he. Bij kamer 9 en het IVF team heb je niet zoveel meer te zoeken. Het kan dus heel vreemd voelen, wel die kant op maar andere gezichten. 1 december weer kijken, super!
Dat klopt hoor Elmo, ik heb 1 dec nog de echo bij de ivf artsen en daarna ga ik naar de vlos. Maar wil denk ik zo wie zo in het umcg bevallen. Als er wat is, kunnen ze daar gelijk ingrijpen. Ben heel voorzichtig en wil graag dat alles goed gaat. Vandaar dat we lekker in het umcg blijven plakken.
Jiehaa! Mariska, super! Ben bij de 1e vanaf 34 wkn bij de vk in het umcg geweest, was oké, maar vond toch vkpraktijk dichtbij huis fijner, iets persoonlijker.
Super Mariska! Voor jou nog 1 nachtje spannend tot het eerste bewijs dat jullie uk ook leeft, BeHappy! Hier de hele week al ziek thuis. Ik trek ongewenst kinderloos zijn en me lichamelijk ook naar voelen niet zo heel goed
Knuffel Mijs! Enne...je hoeft je ook niet groot te houden..je mag balen en verdrietig zijn. Je zit natuurlijk wel in de wachtweken he, dat valt ook niet mee!
Je voelt je zwaar klote...was me wel duidelijk hoor... Je zit tenminste in de wachtweken...dat is tenminste iets! *zo, positief genoeg tegen je gedaan*
hallo allemaal even in het kort ons verhaal ben 29 jaar en sinds drie jaar een kinderwens afgelopen voorjaar na de huisarts geweest wegens het niet willen lukken door verwezen na de gyno wat onderzoeken gehad en man lief ook , hieruit kwam dat mijn man erg slecht zaad had en dat icsi voor ons een behandeling is voor een klein wonder. doorverwezen na meppel daar weer onderzoeken gehad en daar konden ze helaas niks voor ons doen het zaad schijn zo slecht te zijn dat d p voorstel icsi in cobi met tese. na een kleine rust pauze om na te denken zijn we weer terug bij onze eerste gyno en die steld weer mesa voor en wil ons doorverwijzen na umcg heeft iemand hier ervaring met mesa , heb al wel een beetje lopen googlen en weet ongeveer wel hoe het in zijn werk gaat maar dat is op paier als waren en geen ervaringen we zitten nu te wachten op een oproep vanuit het umcg zijn er wachttijden pfff me hoofd zit zo vol vragen het kot nu steeds dichter bij
Dank, Elmo en Marj! Zowi, volgens mij heeft Muppet80man succesvol MESA ondergaan. Er is geloof ik wel een wachttijd van een paar maanden. Maar misschien kan zij je meer vertellen. Succes meis, er komt inderdaad veel op je af, daar stromen onze hoofden soms ook van over.
Welkom Zowi, wat een flinke domper voor jullie. kan je helaas niet verder helpen. Maar weet ook dat Muppet idd er meer van afweet. Heel veel sterkte meid. Oh Mijs, nog steeds ziek. Getsiederrie. Kam me voorstellen dat je je er zwaar kloten onder voelt. Dat dat nu net moet terwijl je in je wachtweken zit. Een hele dikke knuffel van mij.
Lieve meiden. Hier is het even heel spannend! We hebben getest maar ik plaste wat rozig , daar schrokken we van! Er kwam een streep licht van kleur , en nu is plas weer schoon we snappen het niet. Straks bel ik naar het ziekenhuis leg de situatie uit en zie wel wat ze zeggen. zal er 1 weg zijn en de ander er nog wel zijn? Ik weet het even niet pff huil huil. Ik weet ook even niks meer te zeggen. Welkom zowi succes met zwanger worden .
Ik heb het ziekenhuis gebeld! Ze zegt dat er hcg in mijn lichaam zit, en begrijpt de twijfel ik mag komen voor een bloedtest , daar kunnen ze meer aan zien. Dan word ik tussen de middag dor een arts gebeld. Als ik geprikt ben mag ik ook even melden dat ik geweest ben , maar hoeft niet.