IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Fijn dat je mag bloedprikken, Marnat. Ik denk dat het prima zal zijn, omdat je tests steeds positief zijn.

BeHappy, succes vandaag!!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Marnat, ook ik denk dat je wel kan vertrouwen op de testen hoor.

Zowi,
    Jeetje, wat een teleurstelling en een informatie zeg!
    Heel veel succes!

Elmo

Mijs,
    Beetje geslapen vanacht?

Zelfde vraag aan Maris...helemaal hyper of zit je nog in stadium ongeloof?

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh Be Happy:
    Echodag!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zwangere dames, wellicht overbodig maarre:
    Home Page

5. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Marnat, als je twijfelt altijd bellen. Hoop dat je een mooie hoge hcg waarde hebt. Maar je testen zagen er goed uit, volgens mij zit dat wel goed.

Behappy: heel veel succes vandaag.

Elmo: ik heb me gisteren al aangemeld. Ik word komende dagen teruggebeld om een huisbezoek te plannen:D

6. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
  7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mariska@ wat een mooie echo groei maar goed lief wondertje!
    Zo dra ik wat weet meld ik mij.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh Mariska,
    Prachtig plaatje zeg!

Marnat,
    Je zit misschien nog te wachten, misschien heb je het verlossende telefoontje al gehad?

Be Happy,
    Hoop dat jij heel happy zit te wezen nu!

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Be Happy kan eindelijk even reageren :D.

Vanaf gisteravond na het avondeten strontmisselijk, waarschijnlijk ook voor een deel zenuwen voor de echo van vandaag.

Wij kwamen in het UMCG in de veronderstelling dat wij gewoon nog naar Kamer 9 moesten....Nu moesten wij opeens in Kamer 13 zijn. Wel leuk, want mijn vriend en ik hebben iets met het getal 13. Mijn beide zusjes zijn op een vrijdag de 13e geboren, mijn vriend en ik hebben een relatie gekregen op een vrijdag de 13e en het koopcontract van ons huis hadden wij ook op een 13e getekend. Verder komt het getal 13 steeds terug bij ons. Nu dus ook weer! Een goed teken bleek achteraf!

Wij hadden een hele mooie echo. De grootte van ons kindje komt exact overeen met het aantal weken. Ook hebben wij het hartje zien kloppen. Wat geweldig mooi!

Ik zal ook even zien dat ik de echo kan uploaden hier. Had hem op mijn werk al ingescand, maar dan wordt 'ie heel klein (ondanks allerlei instellingen). Thuis nog maar eens inscannen.

Marnat: wat maak je het spannend! Ik hoop zo dat er genoeg HCG is en dat het ziekenhuis je kan zeggen dat je zwanger bent! Niet de moed direct verliezen. Denk aan de verhalen van Elmo en Mariska over bloedverlies.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Super gefeliciteerd Be Happy!!

11. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Behappy, blij om te horen dat alles bij jullie er ook goed uitziet. En het hartje zien kloppen, wat bijzonder he?
    Zou het elke dag wel even willen zien.
    Wanneer mag jij nu weer voor een volgende echo?
    Marnat, hebben ze nog niet gebeld??????

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Marnat,
    Bij een beetje roze bij het plassen en daarna niks hoef je je volgens mij echt geen zorgen te maken hoor!
    Ik hoop dat ze gauw bellen.

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Behappy@ Gefeliciteerd meis ga genieten !!
    Nee ik verlies de moed niet en heb idd de verhalen in het hooft.

Marsika@ Nee ze hebben nog niet gebeld

BEN NET WAKER HEB TOCH NOG EVEN GESLAPEN.

14. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Wat laten ze ja in spanning Marnat;)

15. Be Happy

Marnat, ik hoop dat ze je gauw gaan bellen. Dit is wel een beetje zenuwslopend.

Hierbij mijn echo trouwens. Wij moeten 2 december om 09.00 uur voor de 8-wekenecho. Maar volgende week donderdagmiddag zitten wij alweer in het UMCG voor een gesprek over onze cryo's die per abuis niet per stuk, maar sommigen per twee zijn ingevroren. En bij mij mag er eigenlijk niet meer dan 1 teruggeplaatst worden.

Heb wel iets geks....Ben een echte theeleut, lust geen koffie. Nu lust ik opeens ook geen thee meer. Moet er niet aan denken, terwijl het gewoon heet water met een smaakje is. Ik houd het nu dus maar bij water en vruchtensappen.

16. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Mooie echo behappy:D

Marnat, ik moet zo werken. Dus ik lees de uitslag vanavond na mijn werk nog even. Sterkte met wachten

17. Be Happy

@ Mariska: dankje! Jouw frummeltje is wel iets groter dan de mijne zie ik....Jouw echo is trouwens ook erg mooi! :D

18. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    O meiden wat een mooie foto's. Hebbe Hebbe Hebbe! Over 3 weekjes ik ook of weer een paar maanden wachten op 'n kans.

Heb vannacht 2 x 2 uur geslapen. De paracetamol werkt ongeveer 2 uur tegen de pijn, vandaar. Hoop dat ik niet bezig ben mijn embryo te killen met die overdosis paracetamol, maar anders is t ondraaglijk. Merk nog niet zoveel van vooruitgang.
    Ach en die bollen maken me zo emo altijd...

19. Be Happy

Bedankt voor de goede tip! :D

20. Be Happy

Ik duim ook heel hard voor een mooie positieve test deze ronde voor jou.

En paracetamol kan niet zoveel kwaad. Ik had deze ronde overstimulatie. Voor de pijn mocht ik van de IVF-arts 4x per dag 1000 mg paracetamol innemen (ik heb altijd zetpillen; kan heel moeilijk pillen slikken namelijk).

In elk geval een dikke knuffel van mij!

Deel Deze Pagina