IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Knuf voor Mijs!
    Hoop echt dat je nou eens opknapt zeg...waardeloos dit.
    Wanneer is je Testdatum eigenlijk? Ben het een beetje kwijt..

2. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hmmm, ik zit wel op meer dan 4x 1000mg per dag nu. Aangezien ik daar maar ongeveer 2 uur wat van merk..

Elm, volgende week vrijdag is testdatum. Maar ga denk ik een dag eerder testen. Mariska belde een dag eerder en had ook een dag eerder echo, hihi. Qua werk ook handiger, denk ik.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, zie nu 11-11 tp (is ook zo) maar nou weet ik niet meer na hoeveel dagen je mag testen (dit is veranderd..of was dat nou met cryo's anders....grrrrr - ben er een beetje uit geloof ik).
    14 dgn na punctie of 14 dgn na tp?

4. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    15 dg na tp

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sow!...pfff

6. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Oh Lieve Mijs, leef zo met je mee. Weet niet goed wat te zeggen. Kan wel zeggen dat alles goed komt, maar daar heb je niks aan.
    Heb je al contact gehad met umcg dat je ziek bent en dat je medicijnen inneemt. Misschien kunnen zij je wat geruststellen. Al die pijn en emoties, vreselijk. Snel beter worden lieve Mijs. Dikke knuffel

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lieve meiden.

Ik typ dit met tranen in de ogen.
    Waarschijnlijk heb ik een miskraam gehad!!
    Het hcg was heel laag zij ze , en ze zij je had niet eerder moeten testen pff , ik moet nu afwachten volgen haar is er geen vrucht zakje omdat het heel vroeg in de zwangerschap is.
    Ik zij ik doe gewoon nog wat mag ,en wat eten betreft ook.
    Dat vond verstandig maar moet er vanuit gaan dat ik ongi ga worden.
    Volgende week even weer bellen mocht er wat zijn.
    Wat wij nu ook het ergste vinden denk dat manlief dat ook vind.
    Is dat wij zijn ouders blij hebben gemaakt voor niks .
    hij is enig kind.
    Mijn ouders ook blij gemaakt maar klinkt gek misschien maar hun andere dochter is al zwanger oma en opa worden ze wel.

We gaan niemand meer eerder inlichten als er ooit weer een streep zou komen.
    Verder weet ik nog niet hoe verder er is nog poging over.
    Ga dat rustig bekijken met manlief of we een rust maand nemen of niet.

Ik ga zo nog even liggen en verder niks doen.
    Vanavond naar mijn vader die is jarig .

Mijs@ Knuf en beterschap

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Enorm shit Marnat (had het ook al in je eigen topic gezet).
    Hoe hoog was je hCG? Is er nog een pietsie kans of was het echt rond de 5 ofzo?
    Ik heb het zelf ook 2x gehad (en teste daarom dus ook nooit voor de testdatum...maarja, daar heb jij nu niks meer aan).
    Sterkte

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Marnat: Getsiederrie....*&^%$#@!@$$^^&**(((^%%$....k*tzooi !:x
    Pffff....jeetje...:(:(
    Woorden schieten mij te kort. Weet niet goed wat ik moet zeggen.
    Had zulke goede hoop, alhoewel ik toen je begon te schrijven dat de 2e streepjes vager werden, ik wel een beetje bang werd voor jou. Toch bleef ik geloven in een goede afloop.

Echter, heeft het niet zo mogen zijn. Terwijl ik (nee, wij hier allemaal) het jou zo vreselijk hadden gegund.

Ik kan je alleen maar heel veel, ontzettend veel sterkte wensen en ik hoop dat de laatste poging (wanneer je die ook gaat doen) je ontzettend veel geluk mag brengen. Laten we afspreken dat 2011 het jaar wordt van Marnat en Marnatman. Het jaar waarin jullie een mooie positieve zwangerschapstest in handen houden met goede afloop!

10. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Oh Marnat, wat verdrietig. Het heeft dus wel een genesteld, maar het heeft niet doorgezet. Bah, wat een teleurstelling. Echt een verlies als je eerst hebt gedacht dat er een kindje zou komen :(
    Sterkte meid!

11. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ooh Marnat, dat meen je niet. Getverdemme. Ik dacht dat zit wel goed. Vreselijk. Kalm aan Meis, hele dikke knuffel

12. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Marnat, getsie. Weet niet wat ik moet zeggen. Sterkte!

13. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    marnat ik wou je toch ff een dikke knuf geven ook al heb je d`r geen reet aan.

hey mijs wat rot dat jeje zo voelt, is zacht uitgedrukt maar alles wat ik zeg wil je niet horen toch een knuf.

enne maris wat lees ik nou toppie meid gefeliciteerd.

14. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Marnat, hoe is het nu met je? Hebben jullie t verdrietige nieuws al aan de ouders durven vertellen?

Dank jullie wel voor meeleven met zieke Mijs. Na een baggeravond en baggernacht lijkt het er nu op dat ik voorbij 't naarste ben. Kon vanmorgen 2 uur slapen en niet door pijn wakker geworden smachtend naar pijnstillers :) zelfs zonet een was aangezet! Mijn eerste niet-gericht-op-overlevings-actie van deze week!

15. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Mijs, blij om te horen dat je iets lijkt op te knappen. Doe je nog wel even lekker rustig aan.

Marnat, ben in gedachten bij jullie, wat zullen jullie je flink rot voelen, nogmaals een hele dikke knuffel

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lieve meiden,

Hier is het echt over en uit:(:(
    We hebben het mijn ouders gister op de verjaardag van vader helaas moeten zeggen.
    Mijn vader hield me nog bij mijn buik vast en vroeg en?
    Ik zij niks alleen maar of ie wilde gaan zitten want ik moet jullie wat zeggen.
    Mijn zusje en zwager waren er ook al .
    Kon maar drie woorden zeggen .
    Ik pakte de mooie test en schoof die naar mijn zusje , ze Zegt dat is goed toch?
    Ja die is mooi maar ik heb een miskraam gehad!!
    Ze pakte mijn hand en mams en paps kwamen om me heen , we hebben alleen maar even gehuild.

Toen hebben de mannen eten gehaald en hebben mams ik en zusje even geklets, het was even mijn ding , dat was zo lief .

even niet zusje die een kindje krijgt maar ik was belangrijker .

Heb later de avond nog wel mijn hand op de buik van zusje gedaan voelde goed , moest ik doen.

Het leek er eerst op dat ik nog weg viel maar het ging gelukkig goed.
    We hebben het ondanks alles heel gezellig gehad.

Na thuiskomst hebben manlief en ik alleen maar heel erg gehuild en gepraat .
    Dat voelde goed van beide kanten.
    we hebben elkaar vast gehouden en gezegt wat er ook gebeurt ik blijf bij je en blijf van je houden!

Nu gaan we nog naar zijn ouders ze weten het al wel, maar we moeten er nog heen.
    Als we puf hebben gaan we vanavond heen.

Verder wil ik jullie bedanken in naam van mij en manlief voor jullie steun en knuffels doet ons goed.

We willen een rust maand , en ons eerst richten op andere dingen , we zien wel hoe het verder loopt.
    even weg van hier , wanneer geen idee.

Liefs en knuf van marnat

17. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Wat verdrietig jouw bericht Marnat, je hebt het goed omschreven...
    Sterkte voor jou en Marnatman. Doe maar rustig aan, neem je tijd.
    Veel liefs

18. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Marnat, wat ontzettend moeilijk allemaal. We leven erg met jullie mee. Nogmaals een hele dikke knuffel

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dankje lieve meiden voor de knuffels en steun !!
    Ben blij met jullie , dit doet ons heel goed!!

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heb je een beetje kunnen slapen Marnat?
    Wat lief dat je moeder en zus echt even de tijd voor je hebben genomen.
    Hoe reageerde de ouders van je man?

Deel Deze Pagina