Hier gelukkig aan t opknappen. Sinds gisteren lichte menstruatie-achtige kramp.... Herkende ik niet in dit stadium (word pas ongeveer 4dg na testdatum en na stoppen met bollen ongesteld met menstrpijn). Maar na langer denken had ik een paar dagen voor de testdatum in februari ook krampen die niet doorzetten tot menstruatie. Dat werd in de loop der dagen steeds pijnlijker en werd uiteindelijk n vroege miskraam. Ik ben nog niet echt negatief er over, maar echt lekker voelt 't niet.
Spannend Mijs, ik hoop dat het een teken is dat je emmy druk aan het werk is om lekker te blijven zitten. Ik had ook even voor en na testdatum erg veel gerommel en menstruatieachtige gevoel. Ik duim als een gek dat hij lekker blijft zitten. Wanneer ga je een testje doen? Wacht je tot vrijdag?
Mijs @ Ik hoop dat emy een lief wondertje aan het worden is!! Duim duim. Wat mariska zegt had ik ook raar gevoel op de buik ,en gevoel dat de eierstokken pijn deden. Elmo@ Wat zal ik zeggen, wat mijn schoonouders zeiden !! Vader snapte het niet omdat ik had gezegt dat ie heerlijk met zijn kleinkinderen / kind kon gaan wandelen. En zo snel al weer over, ik had gelogen dacht hij , maar dat is niet zo!! zo voelde dat. Hij snapte er niks van, wij ook niet. heb even lekker gejankt. En moeder houd zich sterk voor vader. Mocht er ooit weer een duidelijke test zijn zeggen we niks!! en testen niet eerder dan als ik overtijd ben.
Dat laatste is in elk geval heel verstandig. Maar sommige mensen (vooral de wat oudere generatie) snappen het gewoon niet. De meeste mensen van de oudere generatie zijn ook vaak van mening dat je na 3 maanden zwangerschap eigenlijk pas moet zeggen dat je zwanger bent, omdat het voor die tijd nog zo goed mis kan gaan. Ik denk misschien dat je schoonouders ook in die categorie vallen.
Ach, Marnat, wat vervelend dat hij er niks van begreep... Gelukkig hebben jullie samen even kunnen treuren. Sterkte, hoor!
Maris, ik gok dat ze ermee bedoelt dat ze gek wordt van de spanning en onzekerheid Hoe gaat het met jou? Is het al de 2e??
Zal wel van de hormonen komen, ik snap het allemaal even niet meer. Wat bedoel je Elmo met is het al de 2e ??????????????
Had jij 2 december niet de echo...ownee, zie het in je onderschrift, jij mag de 1e al! Be Happy is de tweede.
Oh zo, haha, ik denk al wat bedoelt ze nu. Ik heb inderdaad volgende week (1-12) de echo. Spannend weer, zou het liefst nu naar het umcg rijden om te vragen om een inwendige echo, wil zo graag nog even kijken of het hartje nog klopt. Ben blij als ik het eerste trimester gehaald heb, vind het best nog wel spannend.
Nee, helemaal niet meer. Echt super, je wordt er zo onzeker van. Heb gisterochtend wel een hele stressvolle situatie gehad op het werk, en ik voelde dat ik van spanning begon te trillen en dat sloeg door in mijn buik. Dacht rustig blijven en goed blijven ademhalen, laat je niet gek maken. Voelde daarna wel aldoor wat steekjes. hoop niet dat het van invloed is geweest. Gistermiddag de mw van MvM op bezoek gehad. Heb alle flessen in huis, kreeg een leuke halsketting en een nachtlampje voor op de babykamer Hartstikke leuk. De test knalde eruit dus mocht meedoen. Dus het opvangen is begonnen. Heb vanaf gisteravond al bijna de eerste fles vol.
Wat super goed joh, dat je plast voor MvM. Moet je ook zelf wegbrengen (ik woonde buiten district en kon eigenlijk niet meedoen, maar omdat ik er zelf wel wat voor wilde doen, mocht het). Wat leuk dat ze nu een ketting cadeau doen zeg! Heeeel fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad! Stress is niet direct gevaarlijk hoor, maar constante stress is niet zo goed voor de uk. Is het wel opgelost, op je werk?
Hallo kwebbelaars, Elmo, bedankt voor de ondertiteling van mijn AAAAAAAAARGH! Dat was inderdaad zo ongeveer de strekking Even een update: hier nog steeds AAAAAAAAAAAAAARGH!!!! (met bijbehorende ondertiteling ) Wat fijn dat je lekker in kannetjes pist Mariska! Watvoor ketting? Foto?
Hahahaha..ja, ik dacht nog: straks zit ik er ook naast, maar je kon het bijna niet anders bedoelen. Ik wil ook wel een foto'tje zien van die ketting Zo, ik geloof dat Stijntje wakker is! Toedels
Het was een onverwachte situatie. Geen fijne, was een sterfgeval maar de situatie eromheen en hoe het ging maakte bij mij veel spanning los. Mijs wat maak je het spannend, wanneer ga je test wagen? Hoe voel je je? En ik kan mijn flessen hier bij de apotheek brengen. Dus das een kleine moeite. Morgen wou ik alvast een fles heenbrengen, vrijdag komt de chauffeur ze daar weghalen. Het is een hele mooie ketting vind ik zelf, zal morgen even foto van maken. Gisteravond was ik chagerijnig (zacht uitgedrukt) Vriendlief moest het ontgelden. De auto scheelde wat, bleek nogal wat aan te mankeren, konden hem gisteren ophalen 750,00 euries lichter:x Had ik al een hele mooie babykamer van kunnen kopen. Klotenauto. Maar goed, vriendlief had er weer eens een rotzooi van. Zet de vuile vaat op het aanrecht ipv van in de afwasmachine en nog meer ergernissen. Toen kwam die lachend van de wc (daar staan mijn flessen) en zei ik heb mijn bijdrage gedaan voor vaders voor vaders, ik heb in zo'n fles gescheten en hij had een lol. Ik flipte echt kon het niet waarderen. pffffff dacht dat moet vader worden.