Hee lieve Elmo! Met mij gaat het wel. Vandaag de huisarts gebeld: geen blaasontsteking. Fijn! Maar ja...waar had ik dan maandag en dinsdag zo'n nare zeurpijn van in mijn onderbuik? Dat nu nog af en toe zeurt? Keine Ahnung! Drukke werkweek gehad, vanavond ook nog moeten werken: voorlichting gegeven. Maar nu...: weekje vakantieeeee! Lekker! Moet maar veel afleiding gaan zoeken, lukt vast, allerlei dates met (zwangerschapspagina )vriendinnen staan gepland. En een knuffelmiddagje met ICSIwondertje van vriendin. Ik verwacht één dezer dagen te gaan 'druppen' als het niet raak is, meestal komt dat bij mij rond CD 23 opzetten (die banner blijft steeds een dag steken, zit op dag 22 nu). Maar ik ben nu nog zwaar onder invloed van hormonendrugsjes, dus even afwachten of menstruatiepatroon daardoor ook anders verloopt. Dat zou ik me voor kunnen stellen. Maar da's wel lekenlogica... Hoe ist met jou, Elmo?
Oh Mijs, hoe je cyclus normaal is is nu helemaal niet meer van toepassing hoor! Juist door de Pregnyl kan het zijn dat je later of zelfs niet ongi wordt. Sommige halen de testdatum ruim maar zijn toch niet zwanger. Niet om je de moed in je schoenen te laten zakken hoor...maar zo werkt het nou eenmaal. Wat leuk dat je zoveel leuke dingen gepland hebt staan zeg! En lekker vakantie! Wat voor werk doe je? *kan me voorstellen als je dat hier niet neer wilt zetten hoor* Probeer lekker zo positief te blijven! Enne...die buikpijn kan heel goed nog van de punctie zijn hoor, ik weet niet of het ook zo voelt? Gelukkig geen ontstekingen in elk geval! Ik denk ook dat je geen duivels krijgt
Jullie maken me wel blij met jullie vertrouwen in een positieve afloop Ik doe mee: Mijsbaby groei maar lekker, ik zie je strakjes in de vorm van een tweede streepje op de test graag verschijnen! En de moed zakt me helemaal niet in de schoenen, hoor! Het lijkt me wel es prettig om niet daaagen van tevoren al broekloerend te plassen en kan dat nu even loslaten: wellicht blijft het droog tot de testdatum en als ik dan negatief test, ja da zien we dan wel weer. Het geeft me wel rust dat ik wellicht 'droog' blijf tot volgend weekend en dat we dan pas uitsluitsel krijgen. Ja, heb idd nog niet zulke zenuwen. Het duurt ook nog een dikke week, dus als ik nu al nerveus werd. Benieuwd, dat wel. Maar da's normaal lijkt me. Mezelf zonet verwend met armen vol tulpen en een lekker maandblad. Kaarsje aan voor embryootje. Vanmorgen theetjes met vriendin. vakantie begint goed! Ik zal je zo even pb-en over mijn werk, Elmo, dat vind ik prettiger. Werk jij ook? Wanneer zou je dan ongeveer weer beginnen?
Owwww Mijs, heerlijk zeg, zoals jij de boel benaderd. Vooral heel herkenbaar hoor, volgens mij voel jij je net zo als ik me vaak voelde. Je staat er echt heerlijk positief in! Heb je pb gezien, ga straks even op mijn gemak reageren. Heb het eten net klaarstaan, Stijnemans in de box en die andere twee laiverds verwacht ik elk moment. Wil je pb niet afraffelen en mijn mannen een gezellig welkom thuis geven
Hey meiden, sorry sorry sorry, daar was ik weer. Ben zoooooo druk geweest afgelopen paar dagen dat ik haast niet achter de pc ben geweest en helemaal niet aan zp gedacht Heb het weekend een jonge kitten gekregen een heel mooi raskatje (maincoon) weet niet of het jullie wat zegt. Maar echt een schattie, verder druk aan het werk geweest en veel afspraken en verjaardagen gehad. heb even snel terug gekeken, zag wat leuke foto's van Elmo, mooie knullen hoor. en stijn ziet er goed uit, wat een lekker knulletje. En Mijs, in zo'n korte tijd al zoveel gebeurt, las dat je een tp hebt gehad en dat je nu wat buikpijn had. Neem aan dat de embryo van goeie kwaliteit was. Wanneer mag je gaan testen, ooooooh wat spannend. Ik ben dinsdag ongi geworden, hoef nu pas cd 12 naar ziekenhuis en dat is volgende week zaterdag. Hoop dat ze hem nu wel te pakken krijgen.
Heeee, daar is Mariska! Wat lekker, zeg: even niet bezig geweest met babymaakstress, dus! Fijn! Nu dus pas wat later voor eerste fm, begon je eitje pas wat later te groeien? Bij mij is idd in korte tijd heel veel gebeurd! Heel snel, heel goed gegaan! Koester mijn embryootje en ik mag officieel 1 maart testen, maar ik doe het een dag eerder op 28 februari. 1 maart is een maandag, lijkt me niks om te testen op maandagmorgen vlak voor het werk. Dan liever op zondagochtend met mijn lief sippen of juichen! En maincoon zegt me zeker wat: dat zijn prachtige raskatjes! Wat een mooie diertjes, en dan ook nog een jonkie, ooooh, schattig! Zet je er een fotootje van op? Misschien alleen voor vrienden zichtbaar, ofzo (hint hint! Mijs is helemaaaaal niet nieuwsgierig, hoor! )
Jammer, Mariska! Ik weet niet wat er mis gaat en of ik kan helpen? Ben wel weekendje weg en zit in auto, dus kan geen bestanden voor je binnenhalen ofzo... Hier eerste bruine drup gesignaleerd... Normaal luidt dat ongesteldheid in. Ik ben niet blij, stroomt soms over de wangen. Manlief heeft nog hoop. Strookt niet echt, zeg maar...
Foto's plaatsen kan je doen via een reactie. Bijlage toevoegen, deze dus oploaden en voila. Mijs, Oef...bruine drup...daar hou'k ook nie van. Maarrrrrrrr....het kan van alles zijn hoor! Ook bijv. innesteling Probeer de moed niet te verliezen hoor, het is pas voorbij als de arts zegt dat het voorbij is
Hey meiden, ja dat had ik al geprobeerd maar dat lukt niet krijg steeds een foutmelding.:x Oh Mijs, niet van het ergste uit gaan, net als Elmo zegt kan het ook duiden op een innesteling Het is toch nog veel te vroeg om nu al ongi te worden. Ik zeg Innestellingsbloeding
Tja, innestelingsbloeding... Ik geloof daar al een poosje niet meer zo in bij mij. Ik ga altijd vrij vlot na de eisprong druppen. Volgens de arts zou de pregnyl het bmslijmvlies moeten ondersteunen, maar ik denk dat deze drup er doorheen is gebroken. Heb sindsdien weer een shotje Pregnyl gehad, het is gestopt, het is bij die ene drup gebleven. Dinsdag weer Pregnyl, zou donderdag/ vrijdag dan wellicht weer uitgewerkt moeten zijn en dan zou het druppen weer kunnen beginnen. Of.... ik zou zwanger blijken te zijn waar gisteravond op en feestje me iemand van verzekerde: ik denk het echt en ik heb dat soort dingen vaak goed! Jullie zijn lieverds: zo hoopvol mij troosten! We shall see. Na de huilbuitjes gisteren en het druppen dat stopte ben ik weer rustig. Op naar de volgende gezellige afleiding: het mooie icsivoorbeeldbabytje van ons toekomstig kindje! Fijne zondag voor jullie, Liefs, Mijs!
Nou, ik hoop dat die persoon het goed had! Dat zou toch fantastisch zijn he.....*zucht* Ik zwijmel lekker met je mee hoor, ben zelf ook altijd erg positief gemutst Mariska, Gek dat die foto niet lukt. Wat zegt de foutmelding? Je kan altijd even een pb naar Jan / Lotte. Die kunnen je ongetwijfeld verder helpen.
De foto is denk ik te groot, heb al geprobeerd te verkleinen, maar lukt ook niet. Ik probeer het nog wel even met mijn eigen dig,camera.
Prima, dank je wel! Lekkerrr vakantie! Net heerlijk uitgeslapen en zo naar vriendin in nieuw huisje. Zal zo es wat voorjaarsbollen scoren voor haar. Ga er van uit dat de Pregnyl onderdrukt dat mijn lijf wil druppen en dat ik dus ongesteld word komend weekend ergens als de Pregnyl is uitgewerkt. Voel ook niks zwangerigs (hoe dat ook zou moeten voelen....) Wat een domper trouwens: we waren in het Westen geweest dit weekend, komen we gisteravond in de regen rijdend terug: ligt hier weer SNEEUW! Pfff tssss. Maf dat ik blij ben dat het vanmorgen regent: weg die witte rommel! Ik wil voorjaaaaaarrrr (en een kind! ) Hoe is het met jou? Oeh, Mariska, ik word nu wel errug nieuwsgierig naar je mooie schattige kitten..
goede morgen ik ben nog nooit zo blij geweest met regen joepie. manlief weer aan het werk , nu ik nog. mijs@ bruin bloed grr hoop dat het al weer weg is. knuf