ja dat weet ik nog super he, ik zei het tegen me man hij zegt ohw dat vrouwtje met die krukken hahah hij wist het nog beter als ik dat was ik alweer vergeten. voel je je goed?
Ja, idd! Hahaha! Ik voel me prima, dank je wel. Zijn kleine dingen waaraan ik merk dat er wat gaande is in m'n lijf, maar (nog) geen echt nare kwaaltjes. Vooral heeeel bizar dat er echt niks gebeurt in de onderbroek en niks te zien op wcpapiertjes! Hoe gaat het met jou en Esmay?
haha ja dat broekloeren blijft nog wel ff ik ken het. ja het gaat steeds beter, nu met de medicijnen, ze is opgenomen geweest toen ze 6 weken was ,alleen maar huilen van s`morgens tot sàvonds en ik werd maar weggestuurd met darmkrampjes door de huisarts. maar me gevoel zei iets anders en dat bleek ook na de opname, ze heeft reflux op zich niet ernstig maar zonder medicijnen wel pijnlijk. dus het gaat beetje bij beetje beter gelukkig. wanneer ben je uitgerekend? eind juli zeker?
Hoe gaat het met iedereen? Hier nog twee nachtjes en dan eindelijk weer even kijken of alles goed is. Met mij is alles goed, op mijn intieme knuffelmomenten met de wc pot na, tjonge tjonge wat ben ik beroerd zeg
He, wat vervelend Mariska! Ben je eindelijk zwanger..ben je er zo beroerd van! Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt, dat geniet net ff lekkerder. Aftellen geblazen..
nu gaat het wel weer, gisteravond en vanmorgen was het echt even bagger. Moest nog even wat boodschapjes doen. Nog snel even naar de Jumbo en dacht bij de kassa, ojee hoe red ik me hier uit. Snel naar buiten na betalen en al kokhalzend in de auto gestapt. Gelukkig woon ik vlakbij . Snel in huis en de pot een flinke knuffel gegeven. Kreeg een tip van een vriendin die als ze wat misselijk begon te worden wat 7up dronk. Heb wat gepakt met een creamcracker en toen ging het wel weer. Maar... ik klaag niet, heb gezegd er alles voor over te hebben zelfs 9 maand misselijk zijn. Als alles maar goed is en de kleine goed groeit.
Natuurlijk heb je het er voor over..maar leuk is anders. Enne..ook na de MMM mag je soms best "klagen" / "balen" hoor! Zorg inderdaad dat je altijd iets te eten bij je hebt, dan kan enorm schelen (al denk je op dat moment juist dat eten het alleen maar erger maakt). Je uk zit goed op zijn plek volgens mij
Fijn, Regi dat ze na zoveel pijn en huilen nu weten wat het is en geholpen wordt! Lijkt me zo akelig, zowel voor baby als ouders! Snap dat je het er prima voor over hebt, Mariska, maar ik gun iedereen hier een zwangerschap, maar niemand dat ze zich dan beroerd hoeft te voelen! Da's nooit leuk.
Kunnen we elkaar de hand schudden. Ik hoef gelukkig nog niet te knuffelen met de WC-pot, maar ook ik voel me beroerd. 's Nachts slaap ik wel, maar ik word constant wakker en dan ben ik ook echt klaarwakker. 's Avonds lig ik al om 19.00 uur in mijn bed. De misselijkheid is het ergst tegen het avondeten. Dat hoef ik dus ook helemaal niet. Ik probeer wel altijd een paar happen, maar dan word ik nog misselijker. Heb gisteren dus ipv avondeten, op bed maar een paar crackers weggekauwd. Toen zakte de misselijkheid gelukkig wat. Moet vandaag de hele dag werken. Vraag me nu al af hoe ik de dag door moet komen. Misschien vraag ik vanmiddag wel vrij. Het is nu toch niet zo druk hier. Ik ben trouwens aan de cola (nu dus ook al). Heb gisteren cafeinevrije cola gekocht bij de supermarkt. Cola schijnt ook te werken bij misselijkheid. Ik voel me af en toe wel schuldig over mijn geklaag . Ik vind dat ik al lang blij moet zijn dat ik zwanger ben en dat ik niet moet zeuren over allerlei kwaaltjes, omdat er hier ook heel veel mensen zijn die zo graag zwanger willen worden en de kwaaltjes met liefde overnemen.
Goedemorgen, ik weet het Mijs, maar wil niet zeuren. Mag blij zijn dat het eindelijk zover is. Maar moet zeggen vanmorgen is mijn thee en cracker erin gebleven En ik zag dat je al op de 5 week zit, superrrrrr nog eefjes wachten dan kun je je molletje zien Snap precies wat je bedoelt Behappy. Hoop dat je vanmiddag dan lekker op tijd naar huis kunt. Ik ben vandaag nog lekker vrij. Vanaf morgen weer drie late diensten. Vind ik wel lekker, want heb moeite om mijn bed uit te komen ´s morgens. Heb weinig puf en moet me overal even tot zetten.
Gefeliciteeeeeerd Mijs en Be Happy!!! Super zeg!!! En wat fijn Mariska, dat alles goed met jou en je kindje is!!! Leuk om te lezen dat zwanger worden echt nog wel kan, met een beetje hulp van IVF enzo. Krijg ik wel hoop van! Ik ga morgen naar het umcg voor de eerste echo op dag en dan misschien starten met prikken. Marnat, ik hoop echt voor je dat jij binnenkort positief nieuws hebt!!! ps. Mijn zus woont in het buitenland en ze had een miskraam en nu is ze weer zwanger en nu krijgt ze progesteron om de kans op nog een miskraam te verkleinen... Is dit ook gebruikelijk in Ned?
Hee Jantienn, Ja, fijn he? Dat deze behandelingen bestaan! Anders hadden heeeeel veel mensen geen biologische kindjes kunnen krijgen! Dat van je zus, laag progesteronlevel kan problemen opleveren bij de innesteling. Kan misschien helpen. Maar er zijn natuurlijk veel meer oorzaken van miskramen. Hoop dat het succes heeft bij je zus! Maris, zie je meelezen! Succes morgen, denk aan je!
Hier draaien ook duimpjes voor Maris. Be Happy, Jij had dan toch vandaag de echo..ownee, juist de 2e, toch?
Ja, voor jou BeHappy gaan we een dagje later duimen Rot voor je meid, dat je zo beroerd bent! Hoop dat het snel afneemt!
BEHAPPY@ knuf hoop dat de beroerdigheid gauw wat af neemt. jantien@ Dankje meis ,Jij succes morgen , laat je weten hoe het was ? Mariska@ Succes morgen duim voor een top echo!! ELMO@ Hoe is het met jou en je mannen? Hier gaat het weer zijn gangetje heb het weer aardig onder controle! Ga nu slapen, reageer morgen wel weer.
Bedankt voor alle succes wensen meiden. Hier vanmorgen een supermooie echo gehad van ons kleine ukje van 1.7 cm. Zal morgen even de echo plaatsen, vriendlief is er met de fototoestel vandoor Maar het is een plaatje, nu al fotogeniek Heeft hij/zij niet van mij haha. Alles zag er prima uit, het hartje klopte heel mooi. De arts was erg tevreden. Zal straks even contact opnemen met de vlos waar jij ook bent geweest Elmo, de arts in het umcg raadde mij wel aan om dat te doen, omdat het in het umcg heel erg onpersoonlijk is door de verschillende artsen en coassistenten. Heb wel gemeld dat ik daar wil bevallen en dat kan, dan gaat de vlos van je weet wel mee naar het umcg zei ze. Daarbij werd gezegd dat ik bij deze afgemeld ben bij kamer 9 Wat raaaaaaaaaaaar, en heel veel geluk. Als we besluiten om weer te gaan starten kunnen we ons zo weer bij hun aanmelden. En dat gaan we zeker doen, maar eerst lekker genieten van dit kleine wondertje, zwijmel helemaal weg bij het idee dat ik straks mijn eigen wondertje mag vasthouden en lief hebben. Volgens mij heb ik zoveel liefde om weg te geven, arm kind Nee zonder gekheid, van mij mag het juli zijn, ben dr helemaal klaar voor.
Mariska@ Wat heerlijk om te lezen dat alles goed gaat, zoals ik lees ben je ook heeel vrolijk!! Geniet van je wondertje meis het is je gegunt.
Stiekem heb ik gewooon tranen in mijn ogen bij het lezen van je berichtje Mariska! Wauwwwww, geweldig! Ben echt zo blij voor jullie. Ik denk dat de arts v.w.b. de vlos helemaal gelijk heeft hoor. Ik ben bij beide geweest maar ga echt 10x liever naar de praktijk in M. Ze zijn daar zooooo lief! Bij het UMCG heb ik het met 2 heel erg getroffen maar iedereen die je tussendoor ziet is inderdaad vaak erg onpersoonlijk. Toen ik de vlos praktijk in M. belde voor de tweede waren ze echt zo blij voor ons (wisten nog precies wie we waren etc.). In het UMCG kwam ik voor een intake (omdat de bevalling van Ruben niet goed was gegaan) begon ze al met: normaal zwanger geworden? Ik dacht echt: LEES mijn status ver****...ben serieus jankend weggekomen daar.... Maargoed, heb later dus wel geluk gehad hoor, dus het zal ongetwijfeld net zijn wie je treft. Nu voorlopig geen kamer 9 meer voor jou! Echt, super gefeliciteerd! Elmo
Ojeetje? Ik lees dit nu net allemaal. Wij hadden dus net besloten om bij de verloskundigenpraktijk in het UMCG te gaan, maar ik begrijp nu dat je dat beter niet kunt doen? Hmmmm, anders toch maar naar een verloskundigenpraktijk in Assen, alhoewel ik wel in het UMCG wil bevallen (en absoluut niet in het WZA). Mariska: wat geweldig van je goede en mooie echo. Ik mag morgen en vind het weer reuze spannend. Hoop zo dat alles goed is! Vanmorgen maar even gebruik gemaakt van de kou buiten. Heb de koelkast en diepvries even een flinke schoonmaakbeurt gegeven. Die zijn nu dus lekker schoon.