Mariska, Blegh, hopelijk ben je er snel vanaf! Wat lief die rompertjes!!! Weet je ook van wie het is? Mien, al wat meer duidelijkheid? Elmo, Ik heb vrijdag voor de terugplaatsing over het vruchtbaarslijm gehad, en het was een restantje. Hoe gaat het met de kids?! Doen jullie wel aan Sinterklaas? Beehappy, hoe voel jij je? Voor de meiden die ik vergeten ben, dikke knuffel! Hier goed nieuws Vrijdag ochtend kregen we het verlossende telefoontje dat het eicelletje berucht was en gedeeld naar 2-cellig. Ook was die mooi gaaf (profielfoto). Voor uitgebreid verslag: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/215709-sammie-de-mmm-23.html
Sammy, super, een terugplaatsing! Succes met de embryo! BeHappy, wat een gedoe met het vinden van een verloskundige. Denk dat Elmo gelijk heeft dat je niet weet hoe bevallingen gaan lopen. Kan best zijn dat het lastig wordt om naar het UMCG te komen op het moment dat het er op aan komt. Succes! Hier alles oké. Voel nauwelijks wat. 14 december duurt zo laaaaaaaaang!
Hahaaaa een terugplaatsing! Super zeg! Ja, wij hebben vanmorgen / vanmiddag S'klaas gevierd met de kids en de kids van mijn broer en zus. Was echt erg gezellig. De oude buurvrouw kwam als Pietje de cadeautjes brengen. Ruben is gek op haar maar had echt helemaal niks door. Mooi om te zien, hoe vol kinderen in iets kunnen geloven (nee, vind het niet zielig haha). Ze zijn goed verwend. Was een leuke dag. Mariska, Wat leuk zeg, dat pakje aan de deur!! Enig idee van wie? Mijs had ook al een cadeautje zonder afzender..zal wel in zijn
Jeeej, super Sammie een tp, heel veel succes, duimen gaan weer draaien. Wachten wachten en nog eeeeeeeven wachten Mijs, ben ook erg benieuwd hoe het met jullie wondertje is. Mooi dat sinterklaas geslaagd was bij jullie Elmo. Was er al gauw achter wie het was, die ontkende eerst, wou me even lekker aan het denken zetten, maar het kon haast niemand anders wezen haha uiteindelijk kwam ze nog even langs om haar daad te bekennen Erg leuk.
@mijs;Nog even volhouden en dan zie je je mooie ukje @elmo;Wij hebben ook sinterklaas gevierd, maar dan zaterdag. Toch altijd erg gezellig. Vooral als je die snoetjes ziet van de kids die nog geloven. @Mariska; hoe gaat t met jou? nog kwaaltjes?? @Sammie; emmy, houd je goed aan mama vast Gister ongi toch doorgezet en goed ook pfff. Nu hopen dat ei aan goede kant zit. Dan heb ik iets meer hoop. We shall seeeee Liefs
Hey Sammie, ik had net op je eigen forum verteld dat mijn mooie grote ei al gesprongen was voor m'n punctie en dat ze mijn andere ei (die op dag 8 14 mm was en niet verder gegroeid is) wel hebben weggehaald met punctie. En ik vroeg of ze niet beter iui konden doen bij ons, omdat dat mooie goeie ei gesprongen was en met mijn vriends sperma niks aan de hand is. Maar ze zei, nee we doen gewoon de punctie voor het kleine ei! (weinig ruimte om even na te denken of erover in gesprek te gaan) En toen vroeg ik ook of we mochten vrijen (voor het gesprongen mooie ei waar ik meer vertrouwen in heb) maar dat mocht niet omdat je 24 uur daarmee moet wachten ivm bacterien en onstekingen enzo. Wel raar dat ze bij jou niet dat andere eitje hebben weggehaald, kleine moeite toch voor meer kans! Waarschijnlijk is de reden dat zo'n klein eitje bijna nooit bevrucht wordt?? Hooopelijk blijf je nu zwanger en maakt het niks meer uit dat ze dat eitje hebben laten zitten. Maar anders kan ik me voorstellen dat je graag ook dat kleine eitje willen proberen bevrucht te laten worden, zodat je nog een kansje had in dec of januari (dan doet umcg wel terugplaatsingen).
Hallo, ik heb een vraag. Ik heb straks een terugplaatsing (joepie!) maar nu weet ik niet of ik nu alvast pregnyl moet spuiten of pas na de terugplaatsing? Ik heb wel een recept meegekregen op de dag van de punctie. Is er iemand die dit weet?
Super dat je een tp gebt, Jantienn! Nee, Pregnyl is een aantal dagen na de tp. Maar dat zullen ze bij de tp ook aan je uitleggen.
Jantienn, Super meis!! Ben benieuwd hoeveel cellig hij bij jullie is! En de Pregnyl is op dag 5-8-11 na punctie.
Dank je wel Elmo, Mijs en Sammie! Ik had het niet durven hopen, ben ontzettend blij. Weer een stapje dichter bij. Ja ik ben ook benieuwd naar hoeveel cellig ie is, voor de telefoon hebben ze daar niks over gezegd. Heb ik goed onthouden dat die van jou Sammie 2 cellig is? En dat je daarvan die foto hebt gemaakt?
Ja klopt Als jullie ook een foto gaan maken, houd wel de camera bij de hand, want je krijgt hem maar heel kort te zien in beeld.
Spannend Jantienn, mijn duimen draaien voor jullie Hier werd ik vanmorgen wakker................. niet misselijk, maar mijn borsten voel ik ook minder. Heb een broodje gegeten vanmorgen en smaakte ook nog...............aaaahhh was niet leuk maar wel een veilig idee. Dat ik nu niet meer misselijk ben maakt me onzeker.
Niet onzeker zijn Mariska. Bij mij gaat het ook met ups en downs. Gisteren had ik een zeer positieve dag . At tussen de middag zomaar 2 grote kaas-ketchup-uientosti's op. Lekker! Terwijl ik daarvoor ook al 2 boterhammen had gegeten + een peer. Gisteravond ook weer heerlijk warm eten gehad. Maar nu heb ik weer een mindere dag. (Kan ook komen doordat ik verkouden ben dat ik niet zo lekker ben trouwens.)
Dank je Mariska, en lastig voor je en ook begrijpelijk dat je even wat onzeker wordt als je minder misselijk bent en je borsten minder gevoelig zijn. Maar volgens mij zijn je echo's goed verlopen?! Dus probeer vandaag te genieten van deze goede dag en natuuuurlijk lekkere dingen gaan eten he Vriendinnen om me heen die zwanger zijn hebben ook wisselende dagen, soms overgeven, soms helemaal niet misselijk. Ik begrijp ook niet precies hoe dat kan, maar blijkbaar is dat vrij normaal? Succes in ieder geval! Ik heb een embryo van 4 cellen teruggeplaatst gekregen. De terugplaatsing viel me heel erg mee, deed helemaal geen pijn en was snel klaar. Bijzonder zeg, dat dat nu in mijn baarmoederwand zit! Ik moet zaterdag beginnen met pregnyl spuiten, dus als vandaag dag 1 is, moet ik op dag 4 beginnen. Jij moest op dag 5 starten he Sammie? Nou ja, zal wel niet zoveel uitmaken. Mijn vriend heeft een foto gemaakt, ik zal het binnenkort als plaatje toevoegen. Ik mocht alles doen qua beweging/sport, als ik maar naar mijn lichaam luisterde. Sporten 'jullie zwangere dames' ook gewoon door?
Whoehoeee emmy aan boord! Ik heb na de tp niet kunnen sporten (door overstimulatie) maar toen die klachten weg waren ben ik weer gaan sporten. Ik heb dit aardig lang nog gedaan (zag er niet uit met die bolle buik..hahaha). Maar doe lekker waar jij je goed bij voelt. Nu 2 volle weken duimen draaien..spannend! Mariska, Ja, die misselijkheid houdt een keertje op (als je er al last van hebt). Wanneer, dat is voor iedereen anders. Ik was ook erg eetgraag altijd dus een goede eetlust hoeft zeker geen slecht teken te zijn
Jantienn heeft een emmy on board! Hopelijk over 2 weken een prachtige positieve zwangerschapstest. Dat zou een mooi kerstcadeautje zijn! Ik duim in elk geval voor je. Wat leuk dat je vriend een foto heeft gemaakt van het emmytje. Dat was wel een goed idee...Jammer dat wij dat destijds niet hebben gedaan. Maar het blijft sowieso bijzonder. Mocht je zwanger zijn, dan heb je het vanaf het allereerste begin gezien. Toch een heel klein voordeel ten opzichte van mensen die op de natuurlijke wijze zwanger worden. Sporten.....wat is dat? Ik doe niet aan sport, behalve het huishouden (ook een soort sport op zich, alle verdiepingen schoonmaken). Heb nooit veel met sport gehad. Heb een blauwe maandag aan majorette gedaan en daarna heb ik jaren aan stijldansen gedaan. Tot ik niet verder kon, want dan zou ik aan wedstrijddansen mee moeten doen en daar had ik geen zin in. Ik ben verder goed gezond en heb een goed gewicht passend bij mijn lengte (misschien een slap excuus om maar niet te hoeven sporten....).