IVF/ICSI in het UMCG deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Elmo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Msn heeft enorme kuren!
    Eefje babbelde ook al, maar dit kwam ook niet aan. Wat gek zeg.
    Extra knullig juist nu voor je!
    Sorry!!

Hoe is het nu? Nog iets gespot?

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Iedereen een knuf en mijn duimen blijven voor ons allen draaien hier.
    Maar even 1 grote knuf speciaal voor mijs lieverd hou je haaks hoe moeilijk ook , Ik duim voor een super echo!!

3. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Dank jullie wel, lieve meiden.
    Het bleef bij die veeg en daarna nog flinke uitpersdrup bij ontlasting (je kent t wel....) en nog een naveegje vanmiddag.
    Maar het is zo akelig, want maand in maand uit was dat hoe de menstruatie begon en dat is dus de enige associatie en ervaring die ik heb. Dat was het begin en dan werd het steeds meer.

Morgen weten we meer. Brrrrr, eng.
    Ik laat het 's middags weten.

4. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Heel veel succes vandaag Mijs!

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mijs: veel succes vandaag! Ik duim voor goed nieuws en dat je een mooi kloppend hartje mag zien. Dikke knuffel van mij!

6. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Jeetje Mijs, heel veel succes vandaag! Mijn duimen draaien overuren:)

En Sammie, merk je al iets???

Liefs

7. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Heel goed Mijsnieuws: hartje zien kloppen! Zet wel echofoto (echt geen ene snars op te zien!) in mijn fotoalbum zometeen (vriendje worden).
    Wij gaan opgelucht het weekend in!

8. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Suuuuper Mijs!!!! Wat zal je gespannen zijn geweest vlak voor de echo, "het moment van de waarheid"! Lijkt me zo bijzonder, het hartje zien kloppen... Geniet er lekker van, alles is goed!!!! Joepie!!!

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mijs @ Geniet er van meis super hartje klopt daar houd ik van he!!

10. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Mijs, gelukkig! Las net je berichtje van gister. Schrikken!

11. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Dank jullie Marnat, Jantienn en Marj! Ja, echt schrikken! En vanmorgen ook nog zoiets: ik deed zó mijn best voorzichtig te doen op straat met al die sneeuw/ijsprut en alsnog uitgegleden en op m'n poeperd terecht gekomen!! Pfff.... Nou, Molletjes hartje is er wel om blijven kloppen, gelukkig!

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zooo..wat een lange dag was dat zeg, tot het verlossende sms'je!
    Heb gewoon met Eef zitten mailen. Ik hield mijn foon in de gaten, zij ZP hahaha

Mijs en Mijsman:
    Echt super gefeliciteerd met dit fantastische nieuws!
    Weer een stapje verder!
    Kus!

13. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Goed nieuws mijs, gefeliciteerd:)

14. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Dit is de foto van het embryootje, 4 celletjes, maar lijkt wel een btje raar, alsof het er 5 zijn ofzo?

15. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Mooie embryo Jantienn, lijkt idd wel alsof t er 5 zijn. Hopen dat t een mooi plakbeebje wordt;).

Hoe gaat t met je, voel je al iets of is dat nog te vroeg?

16. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Hoi Mien,
    Ik wil heel graag iets merken, maar merk helaas nog helemaal niks wat op een innesteling kan lijken, heb geen steken in mijn liezen en geen roze afscheiding en een heeeeeel klein beetje gevoelige tepels (maar dat heb ik elke keer gehad en gehoopt afgelopen 2 jaar, haha). Heb wel last van mijn darmen, maar dat heb ik heel vaak en kan nu trouwens ook komen door pregnyl waar ik vanochtend mee gestart ben, las ik net in de bijsluiter. Ik had vanavond een kindje van 3 jaar op schoot en die sloeg (per ongeluk) hard in mijn onderbuik, dat heb ik wel een uur gevoeld en vond ik niet fijn...al zal zo'n klein embryootje wel goed beschermd worden, toch niet fijn.

Hoe is het met jou Mien? Heb je enig idee of eitje aan de goede kant groeit? Kun je dat een btje voelen misschien?

17. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Je hoopt idd dat je dingen gaat voelen, maar helaas kan je lichaam je goed voor de gek houden en dan helpt die pregnyl ook niet echt mee;). Maar sommigen merken echt helemaal niets en zijn toch zwanger. Dus houd moed:)

Ben je vast wel van geschrokken van zo'n stomp in de buik, auwwie! Maar idd je emmy zit daar wel veilig hoor;)

Ik voel nog helemaal niets. Vroeger voelde ik m'n ei heel duidelijk, maar tegenwoordig bijna niet meer. Zou mooi zijn als ei links zou zitten en t de laatste x toch bingo is. Nod is 1 januari! Dan gaan we echt geweldig t nieuwe jaar in:)
    We gaan t zien morgen.

Liefs

18. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Hallo meiden,

Mag ik hier meekletsen ??

Ik ben 19 jaar en ik ga binnenkort aan mijn 1e IVF-poging beginnen.

Ik ben ongeveer sinds Januari 2009 bezig, en loop ook sinds die periode al onder controle van de gyn in het ziekenhuis.
    Vanaf Februari 2010 zijn we begonnen met de Puregon, en uiteindelijk zijn we stapje voor stapje dichter naar het IVF traject gewandeld.
    Mijn vriend zijn zaad is prima van vorm en bewegelijkheid, alleen het aantal is laag.
    Dus mijn hele dossier is nu overgestuurd naar UMCG en afgelopen donderdag is de vragenlijst verstuurd.
    Waarschijnlijk heb ik die dinsdag binnen.
    En dan kunnen we beginnen...

Groetjes BabyWish

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hai BabyWish,

Natuurlijk mag je meeschrijven!

Wat rot joh, dat jullie nu ook alweer een hele tijd onderweg zijn en dat de pogingen tot nu toe nog geen resultaat hebben gehad.
    Heel veel succes met de IVF in het UMCG. Is het voor jullie ver rijden? Hoe gaat je omgeving en werkgever / collega's om met de ziekenhuisbezoeken?

Jantien,
    Gelukkig zit zo'n mini embryo'tje heel goed verpakt..maartoch kan ik het me voorstellen dat je daar wat onzeker van wordt. Je bent er immers zeer zuinig op.
    Succes met afwachten!

Maris en Mijs,
    Jullie wolkje zit lekker?

Elmo

20. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Misschien nog wat informatie voor diegene die wat meer wil weten:

Heb ook al 1 IUI ondergaan.
    Die was helaas mislukt.

Er zijn in totaal al 3 of 4 zaadonderzoeken gedaan.
    Nadat die uitslagen naast elkaar zijn gelegd, leek het mijn gyn beter om niet meer door te gaan met de IUI.
    Aangezien er tussen de uitslag van het eerste onderzoek en de laatste aardig wat verschil zit.
    En de poging van de 1e IUI waren er na de opwerking nog maar 800.000 over.
    Eigenlijks dus al te weinig voor de IUI.
    Dus mijn gyn vondt het onnodig om nog gebruik te maken van die andere 5 IUI pogingen.

Maarja, de stap is gezet.
    En daar ben ik heel blij om.

Ik woon in delfzijl, dus zo ver rijden is het voor mij niet.
    Half uurtje, 40 Min. ongeveer, dus dat valt wel mee. :D

Mijn omgeving: Alleen mijn moeder weet het, en mijn vader nu ook, en mijn schoonbroertje. (Die is even oud als mij en is net 08-12 vader geworden van zijn 1e kindje, een meisje)
    Andere vrienden die weten van onze kinderwens, maar niet dat we richting de IVF gaan

Werkgever/Collega's: Heb ik niet meer, mijn werk is nu afgelopen dus ik start met een nieuw project in Januari.

@Elmo: Wauw, je zoontje is al bijna 1 jaar en nog steeds aan de borstvoeding. Dat vindt ik knap hoor :$

@Jantienn: Wat vervelend voor je. Ik zou me ook zorgen maken hoor. Maar dat hoeft helemaal niet want de kleine embryo zit heel stevig verpakt. :)

@Mien: Ik hoop voor je dat het eitje aan de linkerkant zit.;)

Als ik iemand vergeten ben: Sorry ;)

Deel Deze Pagina