Wel of geen embryoscoop?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door elles11, 18 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elles11

elles11 Lid

6 sep 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Graag zou ik willen weten wat jullie ervaringen zijn mbt de embryoscoop.
    Zelf zit ik erg in dubio, wel of niet?
    Wij hebben een kind mogen krijgen uit een eerdere poging in Dusseldorf. Onze zoon is op dag twee teruggeplaatst en daarbij hebben we gebruik gemaakt van assisted hatching.
    Nu zijn we weer begonnen voor een broertje of zusje.
    Doen we hetzelfde of maken we gebruik van de broedstoof. De slagingskans ligt bij het laatste op 42% ( tot 35 jaar), aldus de arts. Bij tp op dag twee op 30-35%. Het enige nadeel is dat er bij de broedstoof niet gebruik gemaakt kan worden van assisted hatching. Dus ja......
    De arts raadt het ons aan. Maar ik heb altijd maar 1-3 embryos's gehad en ben bang dat er niets overblijft. Ook al weet ik dan wel gelijk waar ik aan toe ben, iov die ellendige wachtweken afwachten.

2. elles11

elles11 Lid

6 sep 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ik zit nu op me telefoon dus kan niet zo lekker antwoorden.
    Wij hebben gebruik gemaakt van de embryoscope en zou het een eventueel volgend keer weer doen. Ik ben er zeker een voorstander van. Hiervoor 12 tp's gehad zonder resultaat en de 2e (1e keer was geen goeie kwaliteit) keer met embryoscope zwanger geworden. Ze kunnen op de manier de sterkste en mooiste terugplaatsen, tenminste zo zie ik het.

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier ook fan van de embryoscope, ben er groot voorstander van. Zo kunnen ze idd (net als loontje zegt) de meeste sterke mooie embryo terugplaatsen. Wij hebben er ook gebruik van gemaakt en zou het de volgende keer zeker weer doen! Alles wordt goed in de gaten gehouden, temperatuur, vochtigheid en D.m.v. Een camera wordt de embryo in de gaten gehouden zonder dat iemand met zijn 'fikken' eraan hoef te zitten. Wij hadden er uiteindelijk ook 'maar' 3 die in de embryoscope gingen en zie mijn banner!

Deel Deze Pagina