Posi ovutest gehad, pregnyl gespoten, geen ongi?!?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door guusje27, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hi meiden,

Ik heb di 2 weken geleden gezet, is dus nu 18 dagen geleden en ben nog niet ongi geworden.., zwangerschapstest is negatief.. Ik snap er niks van!
    Wie heeft dit ook wel eens gehad? Dit was trouwens ma 19 dagen geleden mijn ovutest.., heb laatst ook weer een ovutest gedaan en deze was weer een stuk lichter dus heb echt een Eisprong gehad..

Liefs guusje

2. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Zou het zelf ook niet weten maar kan je geen bloedtest aanvragen bij je gyn?

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Bedankt voor je antwoord. Waarvoor moet ik een bloedtest aanvragen dan?

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Voor een zwangerschap bedoelt Kiekies waarschijnlijk. Het kan best zijn dat een bloedtest positief is, maar een urinetest nog negatief. Bij de meeste ziekenhuizen moet je trouwens als je op een bepaalde dag nog niet ongesteld bent, sowieso even contact opnemen. Dus ik zou maandagochtend gelijk even bellen als je dan nog niet ongesteld bent.
    Succes!

5. MJ1

MJ1 Lid

1 mei 2010
    24
    0
    0
    NULL
    Belgiƫ
    Ik wil je niet ongerust maken, maar het is niet omdat je een positieve ovulatietest hebt dat er ook altijd een eisprong volgt.
    (Ik heb dat zelf al enkele keren meegemaakt, vandaar dat ik even reageer.)

Met Pregnyl daarentegen zou je in principe wel een eisprong moeten gehad hebben! Ik heb enkele dagen geleden hier op dit forum ook gevraagd of het kon dat je door de pregnyl geen esiprong krijgt omdat ik de pregnylspuit zelf een week geleden gezet heb, maar mijn temperatuur maar niet steeg. Pas vier dagen later was dit toch het geval, dus de pregnyl heeft wel gewerkt.

Nemen ze een week na je eisprong geen bloed af om te testen of je progesteronwaarde verhoogd is? Ik zou zeker een afspraak maken voor een bloedafname, een vriendin van me had pas na twee weken overtijd een + zw.test! Succes!

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Thanks meiden! Morgen om 11.20 een echo, en ik zal gelijk een bloedtest aanvragen. Ik zal laten weten hoe het gegaan is, ben erg benieuwd!

Gr. Guusje

Deel Deze Pagina