In de loop van vorige week heb ik een auto-ongeval gehad, en toen ik dus bij de dokter was, meteen mijn resultaten van december opgevraagd, toen mijn schildklier niet in orde was maar de rest volgens de ferti-arts ok. Nu, zo ok was het dus toch niet. Progesteron zat tegen de ondergrens en ik las eerder hier dat hij 20 moet zijn voor een eisprong en 30 voor een goede eisprong, dus met nog geen 10 heb ik dus geen eisprong gehad. Ik vind het wel raar dat ze me niet eerlijk gezegd heeft dat ik geen kans heb. De huisarts zei dat het bij slechte schildklierwaardes niet verantwoord zou zijn om medicatie op te starten en daar kan ik begrip voor hebben, maar zég dan toch dat ik geen eisprong heb i.p.v. me te doen geloven dat alles ok is. En heel eerlijk, ik dacht het al omdat mijn ovu-testjes negatief bleven sinds de HSG (toen hebben ze een infectie gevonden die misschien voor posi testjes zorgde want ze bleven bij mij erg lang posi, ik testte wel 5 dagen na elkaar posi). Pff... Ik word er kregel van.