Super balen Mariska! Visje, heel veel sterkte! Wat een ellende. Dat gevoel: waarom wij, mag best hoor! Is niet niks allemaal! Babywish: Hier wordt niet getest hoor.. Je bent vast in de war met Mariska Bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag!
Vanmorgen ook weer negatieve test Eigenlijk ook wel verwacht, waarom zou ik vanmorgen wel ineens een streepje zien Toch wel weer wat hoop. Helaas. Ben er rustig onder. Was er ook niet van uit gegaan dat het in 1x zou gaan lukken. Op naar de laatste cryo.
Hoi meiden, nog steeds erg rustig hier. Hoe gaat het met jullie? Hier vandaag ongesteld geworden en heb mijn nieuwe schema nog niet eens binnen. Had gedacht dat ik langer op mijn menstruatie moest wachten. Zal vanmiddag wel schema krijgen en dan morgen maar weer aan de medicijnen.
Oh dat is inderdaad snel maris, maar ook fijn dat je niet lang hoefde te wachten op de ongesteldheid!! Je gaat dus direct door? En welk schema moet je nu volgen? Hier wachten op 2 maart, dan gaan bij mij de 1e deca spuit erin. Tot 5 maart de pil gebruiken en dan 14 maart puregon erbij. (mits alles normaal lijkt op de echo). Vandaag krijgt mijn moeder de chemo... erg spannende dag en houd mijn gemoederen ook flink bezig moet ik zeggen. Hopelijk kan ze het lichamelijk aan nu zo ziek is, maar goed er was geen andere uitweg. Ik lees dus echt wel mee (vaak ook even via mijn mobiel), maar qua reageren doe ik het wat rustiger dan normaal Maar hoe is het nu met jou Mariska? Ben je al aan het idee van een volgende poging gewend? En dat dus de vorige poging mislukt is? Rustig aan, En hopelijk gauw bericht van het zh met een nieuw schema! Liefs visje
Hoi Visje, Bah wat een nare periode zeg voor jullie. Hoop dat je moeder goed reageert op de chemo's en dat ze er niet al te ziek van wordt. Snap dat je hoofd niet aldoor bij zp is. 5 maart is al gauw spannend. Hier gaat het allemaal best wel snel. Nu alweer menstrueren terwijl ik net dinsdag met medicatie ben gestopt. Heb vandaag mijn schema niet per post gekregen, dus zal morgen even bellen want dan begin ik weer met de progynova te slikken. Heb er nog een paar dus wacht ook op recepten want ik moet ze bijbestellen. Hoe gaat het met jou Jippie?
Bah Maris, ook ongesteld geworden.. Al weer vooruit aan het kijken naar de volgende poging? Hier helaas ook weer hetzelfde verhaal, weer ongesteld, nog 1 cryo-tje te gaan... Moed zakt me in de schoenen, ben wel een beetje het vertrouwen kwijt dat het ooit nog gaat lukken, pffff. Niet eens erg verdrietig, meer het gevoel dat ik wel aan het laatste stuk van het traject zit en dat er ook maar es een eind aan moet komen. Ben blij dat we een afspraak in DD hebben, heb even een verandering van inzicht nodig omdat ik echt even het vertrouwen kwijt ben. Wat toch een K*T traject...
Hey Jippie, sterker nog zit alweer vanaf vrijdag aan de Progynova. Had verwacht dat mijn menstruatie nog wel even op zich liet wachten maar dat was niet het geval. Volgende week alweer een echo. Gaat allemaal heel snel. Bah iedere keer die mislukkingen. Kan me voorstellen dat je het allemaal niet meer ziet zitten. En dat je er op dit moment ook geen energie en moed meer voor hebt. Wens je toch nog heel veel succes met de laatste cryo. Maar kan me goed voorstellen dat je daar geen hoop meer in hebt. Sterkte meid!
Zo ik ben al weer zover voor de volgende inseminatie. Dit keer heb ik 2 eitjes. Morgen is de inseminitatie en ga weer gezellig op het wachtbankje zitten..
Spannend zonneschijn! Maar je naam is zeker toepasselijk dan op dit moment, zonnetje buiten en hopelijk je humeur morgen ook zo stralend als'n zonnetje Sterkte met wachten...!! Ik begin volg wk donderdag met stimuleren...ook weer spannend.
Oef dat worden weer spannende weken dames. Ben heel benieuwd, wordt wel eens tijd voor wat zwangeren hier! Succes met de behandeling en de wachtweken.
Hey hoi, hier een twee beetjes moe en lam. Drie avonddiensten gehad en dan laat op bed en er vroeg weer uit. Valt me best wel zwaar. Dacht zaterdag dat ik ziek zou worden, maar dat viel mee. Gisteravond nog een verjaardag dus weer laat op bed. Vandaag lekker een luie zondag gehad. Vanmiddag nog even op bed gelegen toen de kleine meid ook op bed lag. Nu lekker douchen en dan weer plat. Morgenvroeg naar umcg voor een echo. Hoe is het met jou en de andere meiden hier?
Visje ja ik zit nog steeds heerlijk op dat bankje.. Ik heb nu wel door dat de eeste week de pregnyl er nog in zit.. Dus even kijken wat de 2de week gaat doen..maar dat is pas woensdag... Maar ondanks het wachten gaat het prima met mij..
Spannend Zonneschijn, duimen draaien op volle toeren Hier een keurige echo vanmorgen. Woensdag tp van laatste cryo.
Oke dames, nu wordt het echt spannend met jullie!! Zonneschijn, nog 1,5 week spanning.. Ik hoop zo op nu eens goed nieuws hier!!! En nu dus mariska erachter aan, wat top zeg dat je woensdag al terugplaatsing hebt!! Dan zal ik als 3e volgen van jullie, maar dat zal ergens eind maart zijn.. Spannend allemaal. Ik moet donderdag heen voor een 1e echo en dan bij thuiskomst de 1e puregon spuiten. En dan zullen we wel weer zien waar het schip strandt Hopelijk nu eens op een kade waar we een baby'tje mogen krijgen Verder herken ik de vermoeidheid mariska, het is best wel eens lastig he zo'n traject met een mini om je heen dat aandacht vraagt. Het geeft daarin tegen ook wel weer de nodige afleiding, maar het komt je rust niet altijd ten goede Ik ga daarom ook wel eens plat als ik de kans krijg, wanneer mijn ventje op bed ligt te slapen. Gelukkig slaapt hij altijd nog wel 2 uurtjes tussen de middag Sterkte zonneschijn nog even met wachten en Mariska laat je donderdag even weten hoe de cryo is verlopen Hopelijk een mooi eskimootje aan boord strakjes