Hi imke, Long time no "see"! Zie dat je alles hebt geregeld wat betreft Turkije! Spannend zeg! En dus de 1e echo's in Utrecht? Vanwaar Utrecht als ik vragen mag? Hoe gaat het verder met je? Met mij gaat het eigenl nog bagger, ik kan nog steeds niets tot weinig en heb best veel pijn maar ja, het gekke is dat ik me ook best gelukkig voel vanwege het feit dat er mooie embryo's in mijn buikje zitten. Hopelijk gaan ze ons gauw verrassen met mooi resultaat! Dan is alles iig niet voor niks geweest! Ik moet a.s donderdag weer op controle terug komen hoe de stolsel zich ontwikkeld. Misschien zie je stiekem dan ook al wat in m'n baarmoeder zitten?? We zullen zien... Liefs, visje.
Dus nog steeds veel pijn? Hopen dat je je gauw beter voelt hé! Kan je geen compromis sluiten met het UMCG? (we hopen natuurlijk dat dat niet nodig is) Dus je hebt 2 laten terugplaatsen? En hoeveel cellig waren ze? Ben erg benieuwd hoe het er donderdag uitziet? Hier bijna alles zover! Ja tuurlijk mag je dat vragen! Het UMCG wil niet mee werken met de eerste 2 echo's, dus moesten we wat anders verzinnen! Beetje jammer, maar ja.. Verder gaat het hier wel! Beterschap ermee!
Hier even snel melden dat we een negatieve test hadden vanmorgen. Op naar de hyper!! Maar slaan eerst een maand over omdat we een weekje weggaan.
@Imke: Yep Ik weet niet of er nog iemand belang bij heeft maar ik heb nog 2 doosjes pregnyl in de koelkast die deze maand nog houdbaar zijn en ik gebruik ze deze maand niet.....
Mariska, wat vervelend dat het niet gelukt is..Maar inderdaad is maar eens lekker op vakantie..genieten.. Visje hoe is het met jou.. Nou hier toch nog even gebeld naar het umcg, want ik had een afspraak binnen maar even vragen wat dat was, dat was een intake gesprek die we al gehad hadden..Dus in overleg dat we daar niet nog een keer heen hoefden.. Nu dus wachten op mijn ongi dat zal rond de 24 april zijn. Dan mag ik beginnen met de pil...Yeah ik heb er zin in..Eindelijk weer een paar stappen verder..
Hoi meiden, Wat jammer mariska..balen!! Wel lekker dat je even weekje weg gaat, even hoofd "leeg" en opladen voor de hyper! Hopelijk brengt dat gauw resultaat! Met mij gaat het goed.. Heb inmiddels wel kriebels en spanning of het nu wel gelukt is! Ik voel me wel anders dan anders en heb gekke dingen.. Maar ja of dat nu de hormonen zijn?? Morgen moet ik voor controle voor bloedprop..ook met'n echo.. Wie weet kunnen ze dan al spieken hoe't ervoor staat Liefs visje xxx
Vanmorgen met het ziekenhuis gebeld. Ik wacht nu op mijn menstruatie en dan kan ik gaan starten met de pil. Krijg een receptje thuisgestuurd. Ga nu wel gelijk verder. Kan in onze vakantie wel pil slikken, dat maakt niet zoveel uit en dan na de vakantie zullen we wel weer heen moeten. Dus dan kan ik alsnog gelijk weer beginnen. Succes Visje, hoop dat alles de moeite is geweest!!!
Dag meiden, Lief dat jullie er naar vragen en succes wensen ! De bloedprop was er nog, maar er lag 'n mooie lijn vocht langs (zwart op de echo) en die zorgt ervoor dat het mooi op gaat lossen. Dus positief!! En ze keek natuurlijk nog even in m'n baarmoeder, en het slijmvlies was echt heel mooi dik (dikker dan na tp) maar verder is het nig te vroeg om iets te zien.. Hihi logisch maar je bent toch nieuwsgierig. Verder de symptomen lijken goed.. Blauwe aderen worden zichtbaar Jeukerige/trekkerige tepels Afkeer koffie Hele dag beetje weeïg gevoel Vanmorgen kokhalzen boven wc met lege maag Heb op dag 4/5 wat steekjes gehad en richting liezen. Dag 5 ook iets langer aanhouden.. Hmmmmm hihi We blijven positief en gaan ervoor toch!?! Ik ga weer even op m'n broednestje Hoe is het trouwens verder met jullie allemaal? Nog bijzonderheden?/nieuwtjes? Liefs xxx visje.
Hey Visje, fijn dat het allemaal naar omstandigheden goed gaat. Ben ook erg benieuwd of het een plakker is. Hoop het zo voor jullie. Wanneer mag je testen?
Hoi hoi visje, fijn om te horen dat alles naar wens loopt. En hopelijk is dit een plakkertje..en ja ik had ook afweer van koffie..Hopelijk is het positief, spannend hoor en het zal zeker lang duren je kan de weken wel voorbij kijken hihih..